2013/04/03

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (1) Day 1 (23.3.2013)

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


家下年年復活節都會去下旅遊,去咗幾次歐洲,呢個時期去到個D國家好似無咩睇,因為都重係春季,同埋搭長途機其實都幾辛苦


查實想去日本,D日元有跌到落8.xx啦,都幾抵玩架。但係繼上次去完東北之後發生咗311之後就無去囉,話就話家下好似幾安全,但係其實係傳媒無報導出來啫,硬係覺得日本重係有D嘢咁囉玩得唔安心就唔好去啦


左諗右諗,就去台灣啦,其實墾丁我都未去過 ! 咁就搵下機票 Plan 下行程,開頭睇D人講無咩玩睇,但係去完有唔係呀,其實都幾多嘢睇個喎。重有有好多嘢食(搵咗好多嘢食,但係好多都無試到),又估唔到墾丁D魚生又幾好食喎 !!


今次去咗87夜,其實得個7日到,因為最後個一日朝早就返香港,無計啦,遲買機票,買唔到夜晚返嘅機位囉。


不過呢個墾丁台南高雄自駕之旅查實都幾 Hae ,但係又日日都玩到成夜晚9點先返去休息喎,好耐無試過旅行玩到咁夜先返去休息,因為先前去歐洲個D6點鐘就無嘢睇,要返去休息架嗎 !!


唔講咁多,去片


 


Day 1 23.3.2013 星期六
香港 ® 高雄 ® 墾丁 ® 後璧湖魚市場 ® 伯利恆 ® 船帆石 ® 最南之端 ® 鵝鑾鼻 ® 砂島 ® 墾丁夜市 (墾丁大街® 伯利恆



今日搭 0855 機,我哋 0730 去到機場,嘩好多人呀,諗住好快就會攪掂喇,點知攪咗成45分鐘先寄好行李,我哋又重未食早餐喎,又未禁機攞錢,早餐又係勁多人,禁機有係勁多人。最後攪到我哋係 Last Call 先去到閘口上機。


呢一程機好快,一個鐘多D,好耐無搭過咁短機程嘅飛機啦,話咁快就去到高雄國際機場。我哋就約咗租車公司 11:15 先攞車,因為諗住會係機場到攞D資料同埋買張上網電話咭,同埋唔知要等幾耐行李,預鬆D時間好D嘅。攞行李過程非常順利同埋快,我哋10:30就攪掂,攞埋行李出咗閘。諗住去出張上網咭,先前搵過下資料係出境個一層有中華電信可以出咭,去到都有幾個香港人出緊咭,佢哋有幾款咭可以出,我哋就出咗7日上網咭,佢哋有71優惠,即係有8日用,誠惠 NT$450 ,計返都係百幾蚊港幣都幾抵 ! 佢哋重有 D 上網連通話嘅,都係貴少少,都幾抵用。


出完咭,就落返去出境個一層,睇下有無D旅遊資料,原來係無咩嘅,連地圖都無 ! 我哋見都差不多成 11:10 都未見到租車公司 D 人,於是就去機場個遊客服務中心,叫佢哋幫手打個電話去問一問間租車公司D人到咗未喇,打去間租車公司佢哋話就快到。果然 11:15 先到,一男一女去咗間便利店到搵我哋,因為我哋去咗買嘢飲。


佢哋來到又填一大輪嘢,其實基本上呢D嘢佢哋可以一早填定,唔洗來到先填 ! 填完一大輪嘢,就去攞車啦,今次我哋就係一間叫格上租車嘅租車公司到租車嘅,今次租咗 VW Golf 1.6 ,價錢係 NT$2,000/day,佢個原價係 NT$4,000/day ,其實好多間租車公司(和運歐力士小馬)都有租車優惠,通常都係信用咭嘅折扣優惠。


! 可能近排去得歐洲多,覺得佢哋好似驗屍咁驗,因為歐洲就咁俾條車匙你自己去停車場攞車就得,有咩嘢佢哋已經係張租約到寫晒,同埋D小花痕基本上佢哋係唔理嘅。今次佢哋都驗得幾仔細,小小花痕都寫低,你咁認真我都要認真D Check 先得,小小花我都叫佢哋 Mark 低,無蝕低呀嗎 ! 前前後後攪咗半個鐘終於可以出車啦,首先當然係 Set 好個 GPS 位置先啦,今次租埋 GPS ,通常租車滿3日都係有免費 GPS 用,不過唔知係唔係呢架車係優惠價,所以都要收 NT$200 租金。呢架車其實到幾新淨,行咗萬幾公里,上車都重有D 新車味。


! 終於出發啦,由高雄去墾丁要2個幾鐘頭車程,過程都幾順利。去到墾丁大概係13:30到,見到食 Lunch 時間,所以就去後璧湖個魚市場到食個 Lunch 先。呢個後璧湖呢個有個漁會大樓,入面有好多間食店,主打係食海鮮,重有美味嘅魚生食添呀。呢到最出名嘅係輝哥生魚片,唔知係唔係有報導過,特別多人排隊。但係其實佢又比起其他食店真係有好多魚生款式,難怪有好多人排隊。我見其實都有唔少香港人係到等緊,因為我哋覺得都幾遲下,就費時等,搵其中一間食就算啦。


來呢到泊車都幾方便,個大樓對出就有位泊,如果無嘅就咁泊係馬路出面就得,非常之好 !!


我哋叫咗個綜合生魚片,一個炒蜆、一個菜同埋一個蜆湯 ! D 生魚片都幾新鮮,好好食,其餘個D 都幾 OK 個喎。食完我哋就行下呢個大樓,其實呢到重有二樓,我哋都無去過睇。之後就行咗去另外一邊,主要係買食嘢嘅,睇完我哋就去住宿個到啦 !

要搭巴士出去上飛機

準備出發

簡單嘅飛機餐


個天好藍

話咁快就到咗高雄機場等攞行李中...

有緝毒狗狗巡邏中

呢架就係會陪伴我哋8日嘅戰車啦

去墾丁嘅途中...

墾丁第一站後璧湖漁貨生鮮市場

門口最多人個間就係輝哥,原先係二樓,家下搬咗落來..

我哋去咗另外一間

綜合生魚片~~~新鮮...好味


炒野菜

蜆湯

炒蜆

入面重有D小食店,又好多海鮮炸嘢食



4 則留言:

  1. Just like H.K. 's 大排檔 in the 漁會大樓. Cats would love to go very much ! Meow !
    [版主回覆04/03/2013 19:48:51]係呀...真係幾似香港D綜合大樓入面D大排檔...個到又唔見有貓喎..

    回覆刪除
  2. 乜唔係你去格上既租車店攞車嘅?
    [版主回覆04/04/2013 13:57:53]唔係呀...我約佢哋係機場到攞車,佢哋話無問題嘅...

    回覆刪除
  3. 劉小蟲7/4/13 16:42

    見你靜咗一輪,原來去咗台灣玩~
    [版主回覆04/11/2013 06:19:17]嘻嘻~~係呀...來返個短線呀嗎...

    回覆刪除
  4. HI! 有問題請教你, 由高雄 來回 墾丁 駕駛時部GPS顯示行高速公路和是否準確會兜路行駛嗎?用GPS有什麼耍注意?
    因今年我自駕由清景返台中市跟GPS顯示行駛點知帶我行舊山路行駛(這次真難忘又危險當日又大雨又大霧沿途只我我一部行行駛時間長). 對GPF是有失去信心。
    [版主回覆08/02/2013 06:15:31]高雄去墾丁基本上問題不大,不過唔知係唔係高雄多高樓,所以係高雄市中心個GPS會好耐先Locate到~~離開咗市中心之後都無問題~~如果係收唔到GPS嘅訊號下,都係自己睇路牌會安全D~~同埋睇定地圖大概會行邊個方向行

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...