2013/04/07

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (5) 24.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 2 24.3.2013 星期日


 


伯利恆 ® 龍磐草原(龍磐公園) ® 風吹沙 ® 茶山吊橋 ® 佳落水 ® 九棚 ® 港仔大沙漠 ® 牡丹大橋 ® 石門古戰場 ® 四重溪 ® 恆春古城 (東門、南門、西門、北門) ® 出火特別景觀區 ® 小杜包子 ® 關山日落 ® 出火特別景觀區 ® 墾丁夜市 ® 伯利恆


 


 睇完我哋就繼續向北行,到咗滿州鄉,附近有一條吊橋叫茶山吊橋,要行呢一條橋就要俾十蚊雞清潔費,查實咪即係上橋費,唔知點解叫清潔費。雖然係十蚊雞,但係我哋無行到條橋,因為覺得無咩特別 !


咁之後我哋就去附近嘅另外一個大景點,佳落水~~~開頭重以為係唔洗俾錢入場嘅添,原來係要收 NT$70 入場費,另外架車就要收 NT$50 嘅停車費。諗咗一排都係入去睇下有咩睇啦~~~如果無車入去佢哋好似有車會載你入去到個景點到 ! 原來由閘口入去到景點個位都幾遠下個喎,入到去,要泊低架車,再坐佢哋嘅車入去睇景點。我哋去到個時,都有唔少人係到等緊,重見到有一班香港人係到。沿途個司機會當導遊講下D石似咩嘢,D石真係要有D想像力先諗到係D咩形象嘅嘢,重有就係見到有好多人係到釣魚,呢到沿海嘅位置,應該有唔少嘅魚可以釣~~~睇完影完相見都差不多12點啦,就係呢個位置到食個Lunch啦,係停車場個到有幾間食店,主打又係食海鮮,查實係我哋口渴想搵下有無嘢飲,之後先諗起差不多要食Lunch~~~我哋見到佢哋擺晒D海膽出來,就問下有無海膽炒飯食啦 ! 因為有一次係南澳到食過一個海膽炒飯食,真係幾好食架 ! 問第一間話無喎,我哋就諗只係像隻海膽放落去一齊炒啫有幾難呢 ?! 因為佢哋本身都有炒飯呢個餸啦嗎,之後問第二間又無喎,到最後一間一問就話有啦,呢D先識得做生意架嗎 ! 咁我哋就叫咗個海膽炒飯食,一個炭燒蠔、一個炒菜~~之後諗諗下D海膽都係 NT$100 ,圍返港幣三十蚊都唔洗喎,咁就叫咗一隻生食啦。問返個伙計,佢話呢一期得紫海膽,要遲D先有馬糞海膽食,我就食過馬糞海膽,味道都幾好,紫嘅就未食過 ! 個伙計將隻紫海膽開咗,然後係我哋面前放返上碟到。紫海膽,味道好似無咁海水味,又無咁 Creamy ,不過都幾好食。我哋食嘅時候,隻紫海膽個殼都重係到郁緊~~而個紫海膽炒飯就真係好一般,佢哋炒唔到個種味道,唔夠南澳個到整得咁好食 ! 個炭燒蠔都幾好食~~

行吊橋要收清潔費










佳樂水









沿路好多奇形怪狀嘅石,要用D幻想力先諗到係咩







































入來睇石要座呢架車









Lunch嘅地方

炭燒蠔


海膽刺生






炒野菜

海膽炒飯



1 則留言:

  1. Hi ! 又見貓咪了! What were they eating ?
    海膽炒飯, yummy !
    [版主回覆04/08/2013 19:33:49]D人俾咗D涼果佢哋食~~~
    個海膽炒飯無南澳嘅咁好食...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...