2013/04/16

2013 墾丁‧台南‧高雄自駕之旅 (13) 27.3.2013

2013 墾丁台南高雄自駕之旅


 


Day 5 27.3.2013 星期二


 


85大樓水格印象® 美濃民俗村 ® 旗山糖廠 ® Lunch@美濃林家粿條 ® 台南七股鹽山 ® 台南安平周氏蝦捲 ® 西子灣日落 ® Dinner@大遠百 Food Court ® 85大樓水格印象


 


由於今日呢一間住宿係無提供早餐,所以今日我哋就要自己攪掂個早餐,尋晚有係幾好瞓。我哋差不多0830先出發去附近嘅7-Eleven到食個早餐,係台灣嘅7-11通常都係早餐食,我哋叫咗個麵包加飯團嘅早餐,個飯團又幾好食喎。食完我哋就返上去住宿到 Hae 一陣先,Hae到差不多成10:00先出發。今日個GPS又係Short Short哋,係市中心到係完全Locate唔到位置,我哋咪唯有一路直行囉,不過唔知關唔關今日大地震嘅關係呢 ? 今日原來係南投個邊發生咗6.1級嘅大地價,有D樓宇直情裂開咗~~都幾勁 !


 


講返個行程先,好在先前係網上面搵過下知道大概行去咩方向,不過其實都係亂行,好在最後都係行啱方向。我哋第一個景點就係係美濃區嘅客家民俗村叫美濃民俗村,由高雄市中心去呢個民俗村大約半個鐘車程就到,呢個景點有得免費泊車,入到去個停車場泊低就得 !


 


呢一個民俗村入面有好多涼果買,一入呢個民俗村就會見到有間嘢好多嘢買,入面除咗有好多涼果買之外,重有好多童年時玩過嘅嘢,真係那些年嘅感覺。係呢個民俗村入面重有間食店,但係呢,個價錢就唔係好平。入面重有間飲客家擂茶嘅食店,我哋都試咗一杯,盛惠 NT$50。味道都幾好味,其實佢有好多種味,佢哋俾咗隻綠茶味俾我哋飲,係D茶到重加咗D炒米,溝埋個味道都幾正 ! 飲完就繼續去睇嘢啦,一轉個灣有一個攤檔,個到有個亞伯,佢可以用任何嘅嘢變成樂器,非常之經。不過有D應該係佢自己本身嘅口哨聲吹出來,但係都好勁 !


之後就入去一間買D玩具嘅舖頭,入面又係有好多細個玩過嘅玩具~~睇下影下相就走人,係我哋走嘅時候,見到有幾車旅行團嘅人來咗,好在我哋睇完啫。睇完呢個,我哋就去另外一個景點就係呢個旗山糖廠啦,其實呢間糖廠無咩特別嘢睇,可能我哋唔知有咩睇呱,淨係見到有D嘢買下咁囉!!不過我哋都係呢到買咗一支梅味嘅雪條,味道都幾Okay嘅。


食完呢一支雪條,我哋就要去食Lunch。呢個美濃區最出名嘅就係粿條,咁有一間都幾出名,咁我哋就去食下啦,呢一間叫林家粿條,後尾見到好似係佢隔離個一間重多人去食咁喎~~


我哋叫咗一碗粿條在加一個蒜泥白肉,呢個粿條其實同香港嘅河粉差不多,而個蒜泥百肉反而唔同香港食到個D咁樣,唔係辣嘅,酸酸哋幾好食~~~兩個人埋單都係NT$90,真係幾抵食~~


7-11
早餐



美濃民俗村









入面有好多細個玩過嘅嘢,我諗呢一代應該無玩過








吹波膠



其實想試下個梅干扣肉..





客家擂茶




呢個衣架設計幾好

呢個伯伯好勁架








































波子..家下重有無呢D玩具嘅呢?









旗山糖廠










林家粄條




粄條加蒜泥白肉

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...