2008/03/14

和牛放題@銅鑼灣 Mr. Steak Buffet la minutes




呢間 Mr. STEAK Buffet la minutes 我已經係第二次來食,來食嘅原因都係因為有和牛食。不過上次就無今次咁多和牛做嘅菜色,同埋上次我記得價錢都唔洗咁貴,畢竟現在物價上升咗好多 !

好...講返今次呢餐和牛 Buffet 先,晚餐價$398一人,有5號仔信用卡買一送一,不過我都知佢係加一到又計一個正價架啦 ! 呢次係食佐賀和牛,有晒証明放係門口,重話係A5和牛添呀 !

根據網上搵到嘅資料話 : 和牛原是日本本土飼養食用牛的統稱,自從十多年前,澳洲引入和牛並成功繁殖後,市場即出現澳洲和牛及日本和牛兩大派別。
每隻日本和牛在出生時有證明血統的出世紙,牛以牛奶、含豐富蛋白質的飼料等飼養,部份牧場更為牛隻按摩及灌飲啤酒,令肉質更鮮嫩。澳洲和牛在15個月前飲牛奶,斷奶後餵穀草,600天大便須屠宰。
日本及澳洲和牛的級數以A及M來區分,兩者均根據肉色及脂肪分佈評定,日本分A1 至 A5 級 , A5 最高級價格亦最貴;澳洲則分M1 至 M9 , 同樣級數越高越矜貴,而大型屠場更私下訂出 M10 至 M12 級 別 ,由於 M12 太矜貴,一般不會出口,故本港只可吃到M10 貨色。

好,今次主力係食和牛,呢到和牛有幾款菜色,有宮崎A5級和牛大烘牛肉、九州豬骨湯煮鹿兒島A5和牛胸、薯仔煮宮崎A5和牛同埋和牛炒飯,重有好多其他好食野好似生蠔、鹿兒島特色鹽燒黑豚內 (好味)、烤鹿兒島黑毛牛辣椒旋風腸、薰煙鴨胸、刺生、長腳蟹.......甜品...




宮崎A5級和牛大烘牛肉同埋烤鹿兒島黑毛牛辣椒旋風腸




九州豬骨湯煮鹿兒島A5和牛胸




刺生...有甜蝦、三文魚、魷魚柳...




 重有其他野食,味道都唔錯架....D豆腐好重豆味架




呢個係甜品,唉哎...影唔到個朱高力Fountain添....




重有D壽司食下架




長腳蟹都好好味...翡翠螺...蟹仔同埋蝦




生蠔又係無限量供應




除咗和牛之外,重有鹿兒島特色鹽燒黑豚內 食添




燈、燈、燈、燈...全晚嘅主角....宮崎A5級和牛大烘牛肉...




好好味嘅鬆餅




以呢間餐廳嘅規模,甜品嘅種類都唔少




總結係D和牛真係好好味.......鍾意食和牛嘅人一定好開心。

8 則留言:

  1. 匯豐卡 好似買1送1添呀
    [版主回覆03/14/2008 21:30:00]係呀~~我都係用匯豐卡所以先埋單$480

    回覆刪除
  2. sweetsamantha14/3/08 14:45

    和牛呀!!!!!正呀!!!!
    [版主回覆03/14/2008 21:29:00]真係好好味呀~~~19:30個場重有另外兩款和牛食添啊....

    回覆刪除
  3. 方芷晴14/3/08 23:33

    好吸引呀!
    [版主回覆03/15/2008 08:09:00]嘻嘻~~~我都係因為俾佢吸引到先去食咋 ! 因為去到 31/3 咋

    回覆刪除
  4. 那麼昂貴,有得吃當然開心!
    [版主回覆03/15/2008 14:31:00]嘻嘻~~~其實都唔係貴..兩個人$480,即係一個$240...但係呢...貴唔一定好食架 !

    回覆刪除
  5. 最衰我唔食得牛, 唔係我都好想試下 
    [版主回覆03/15/2008 14:29:00]哦~~原來妳都係唔食牛肉架 ! 有好多女仔都唔食牛肉架...

    回覆刪除
  6. 米雪兒15/3/08 16:17

    和牛真係好好味,不過我覺得要係用鐵板燒/炭燒嘅做法先至正....  啲人用嚟和牛打邊爐,我覺得其實有啲嘥咗囉!
    [版主回覆03/15/2008 19:02:00]係呀~~~所以佢都有鐵板和牛食,打邊爐式...開頭個D就好味...後味個D已經俾D牛肉汁蓋晒D湯味 ! 如果呢個Buffet有埋炭燒和牛就正啦 !

    回覆刪除
  7. 和牛? 好想試!!幾時完呢?
    [版主回覆03/16/2008 08:36:00]31/3完啦...有HSBC咭重有買一送一添呀!!!

    回覆刪除
  8. 之前我都知道自己唔食得, 有次食完就要去醫院, 個肚超唔舒服 我份人其實好偏食gar
    [版主回覆03/17/2008 19:10:00]哦~~~原來有食物敏感呢

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...