2008/03/29

急救課程....

近排上緊個急救課程...嘩~~個CPR(心肺復甦法)要係2分鐘之內完成,裡面有成5個Cycle,每個Cycle要按30下然後吹2口氣...做完都手軟....唔可以錯一錯就肥 ! 星期一就考試啦....






成大堆都係包紮嘅野....要係十分鐘內完成...





3 則留言:

  1. ~~~.努力~~~~加油~!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/30/2008 09:10:00]嘻嘻~~~多謝 !

    回覆刪除
  2. 我都讀過呀!我記得我係同BB公仔做CPR, 好似易D!! 放心啦!你一定得!
    [版主回覆03/30/2008 09:11:00]哦~~妳個個係BB呀...我個個應該係成人來架...我都會盡力嘅...

    回覆刪除
  3. 米雪兒30/3/08 19:14

    加油啊!
    [版主回覆03/30/2008 20:34:00]好...我會努力架啦 !

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...