2008/03/25

惠東平海二天遊@DAY 1

朝早9:30係皇崗口岸等民宿安排嘅車,今次坐個架係一架七人車....車程大約兩個幾鐘,不過因為塞車所以俾原定時間遲咗少少,要成十二點幾先到 ! 去到個老闆就安排好D房間俾我地,D房間都可以接受,之後就整咗個炒米粉俾我地食,話時話都幾好味,食下食下幾個人都食咗幾多下 ! 跟住我地就係呢個平海市入面四圍去睇。首先就去個古城到睇睇...但係我地就唔知行咗去邊,一路行一路搵,行咗入個成入面見到有一家人有D楊桃幾靚問可唔可以俾一個我地食...呀,個婆婆二話不說就俾咗兩個我地喇 ! 之後我地就行咗去個南灣到,行咗好鬼耐先到 ! 跟住頂唔緊要搵架摩托車坐我地去古城東門,不過就一架車坐咗成四個人,好似玩緊歡樂滿東華咁 ! 後來到咗之後我重聞到一陣囉味添呀 ! 之後就係古城行來行去,最後重買咗D野食下添....行完古城我地就返去等食晚餐,因為我地訂咗個海鮮晚餐。食嘅時間會同埋其他宿友一齊開餐,但係就每個 Party 一張檯,最期待嘅就係炭燒生蠔 ! 但係其餘嘅餸都好好味喎,總共有成差不多有九個餸連埋湯...食到食唔晒 ! D蠔真係好好味,又係無限量供應咁濟....食完沖完涼就訓覺囉...




一去到就有一個自家製嘅炒米粉同埋枸杞湯...個米粉好好味呀 !




呢個係平海市入面其中一條村嘅一個地方




呢個叫孤洲釣月......




南門海灣....好長嘅海岸線呀....




平海古城.....




炭燒生蠔....嘩~~~好正架...




粟米紅蘿白豬骨湯...




好多餸食呀...




呢個扇貝就普通D




D蠔幾大隻...




晚上玩煙花...

2 則留言:

  1. 玩煙花!!!好羨慕呀!
    [版主回覆03/26/2008 07:03:00]嘻嘻.....大陸大把有得玩呢....妳有無 玩過呀...

    回覆刪除
  2. ho fay may ar
    slurrrp
    [版主回覆03/26/2008 21:50:00]真係好正架....D味好鮮...咩調味唔落都好好食

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...