2008/03/16

砂煲砂煲@灣仔

係灣仔到食 Lunch 都有平有貴,咩國家嘅菜色都有得選擇。呢一間砂煲砂煲我係個幾月前經過過,見個名幾得意同埋睇個餐牌五十幾蚊就有個 Lunch 食,所以決定咗搵日試下。呢間餐廳原來有砂煲砂煲食,唔怪得之叫呢個名啦 ! 重有都有好多明星來幫襯過架。我地一行二人叫咗個咖哩豚肉飯同埋一個雞柳餐定食,個餐係會跟個沙律、麵豉湯同埋甜品。個咖哩豚肉飯D豚肉係燒烤整出來,好惹味...D咖哩唔太辣,有日本咖哩風味。至於個雞柳定食就跟咗三文魚刺生、中華沙律同埋煎餃子,整體都好好味。最後個甜品係D生果糯米慈,不過去呢間餐廳到食,最好就係係十二點三前到,如果唔係就訂定位先,因為一到十二點半就無晒位,俾人BOOK晒。如果去開灣仔的話,呢個都係一個唔錯嘅選擇 !






個Menu都幾別緻




先來過麵豉湯同沙律




日式咖哩豬豚肉飯 (D豚肉飯幾好味)




雞柳定食...有好多配菜




甜品 - 生果糯米慈 (有荔枝味同芒果味)




4 則留言:

  1. looks nice!
    [版主回覆03/16/2008 19:51:00]hehe...will you try it ?

    回覆刪除
  2. sweetsamantha16/3/08 18:53

    你好似好鐘意食日本嘢噃~~
    [版主回覆03/16/2008 19:51:00]都係架.....日本野真係幾好味...不過其實我咩好食我都會試架

    回覆刪除
  3. Princessories Bridal Handmade16/3/08 21:38

    好好味咁, 等我都去睇下先
    [版主回覆03/16/2008 21:53:00]嘻嘻~~妳都係係灣仔返工架 ?

    回覆刪除
  4. my favourite!!!
    [版主回覆03/18/2008 05:10:00]哦~~日本野妳都啱...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...