2008/03/15

日本吉列專門店@銅鑼灣




呢間餐廳出名就係D炸吉列豬扒、炸大蝦、生蠔同埋帶子....不過淨係食咗炸吉列豬扒拉麵套餐,塊吉列豬扒炸到有鬆又脆都幾好味,至於個拉麵水準都唔錯。但係價錢來講就真係幾貴下,一個炸吉列豬扒拉麵套餐要成八十幾元埋單。一般炸吉列豬扒拉麵套餐都係大約5-60元到,不過抱住一試無防嘅心態就無所謂嘅 !

4 則留言:

  1. 新春愉快 , nice to meet you and all the best. Feel free to visit my blog which is written
    in Chinese, English ,Italian, French, Spanish and Portugese.
    你好,本人為香港及廣州展智會 ( 慈善機構 — 內地嚴重痙攣 / 腦癱兒童訓練中心 ) 發起人
    誠心真切願與你為友 。                        
    網誌有 30 年義務工作分享及生活福音見證、靈命分享、健康飲食資料、
    1000 多張旅遊照片, 100 餘精彩音樂 MV 片 ,數十個笑話,
    目前為不少網友分享語文學習、代禱及解夢。
    網誌以六國文字表達。歡迎訂閱本人及加入作 blog 友 [ 好友 ] 。
    耶穌基督無限的愛你,祂為你我的罪惡而釘死在十字架上贖罪,
    來訪認識祂吧。 本網誌近半年來有 3 萬多 人次來訪及新認識 700 多位好友。
      ( 如果本文章有冒犯,特此致歉,並歡迎閣下即時刪除本文件,
    亦可以把本人列入黑名單以阻止本人日後再度來訪留言 )

    回覆刪除
  2. 米雪兒15/3/08 16:10

    咁如果以物值嚟講,你覺得佢值唔值八十幾蚊吖?
    [版主回覆03/15/2008 19:04:00]塊豬扒的確係幾好味,但係妳真係要我俾~~~我覺得值六十蚊 ! 不過因為呢間野有太多日本人去食,所以價錢一定貴 !

    回覆刪除
  3. 我尋日都去左!!等左好耐!!
    [版主回覆03/16/2008 08:29:00]食咗D咩呢 ? 係咪招牌個幾款呀 ? 食後感覺如何呢 ?

    回覆刪除
  4. 我今晚學完ballet去左灣仔睇modern dance,之後同朋友仔去左灣仔一間吃越南野的地舖吃了一個二人餐,可能我餓過立龍,覺得又抵吃又好味。有三個小吃,一個飯或粉還可以叫一個菜都是88元,不過忘了名字,好似在循道衛理及灣仔電腦中心之間那條街,叫沙爹X的。
    [版主回覆03/16/2008 08:32:00]哦~~~沙爹城~~呢間都幾好味個喎 !

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...