2008/03/07

California Pizza Kitchen@TST LCX

上個星期同幾個朋友去呢一間唔知點解成日都有人排隊嘅 Pizza 店試下,好在先前Book 咗位,我地成7個人叫咗4個Pizza 、1個宮保Spaghetti、1個意大利粉、1個新加坡蝦卷(幾好味,不過好少)、1個BBQ味雞粒沙律同埋兩個甜品 ! Pizza 都 Ok,但係個兩個甜品真係唔係好得 ! 反而個2個意大利粉又幾好味喎....埋單每人要成HK$150...其實都幾貴,不過試下又無仿 ! 但係都係唔知點解要排隊囉 !!



BBQ味雞粒沙律




新加坡蝦卷




泰式海鮮麵




意大利粉(唔記得叫咩名)




California Club Pizza




Mango Tandoori chicken Pizza




The Greek Pizza




Wild mushroom




Tiramisu




Chocolate Soufflé Cake






4 則留言:

  1. 個樣好似幾ok咁wor
    [版主回覆03/08/2008 00:02:00]其實都OK架...不過最衰就係食晒野就問你叫唔叫其他...唔叫就埋單 ! 因為有人等位 !

    回覆刪除
  2. mrs. normal Z8/3/08 14:28

    look taste good
    [版主回覆03/08/2008 15:50:00]都幾味呀~~~妳有無試過呢 ?

    回覆刪除
  3. 泰式海鮮麵 好似咁少GAR ? ? 我對上個次去都有半年幾啦
    [版主回覆03/11/2008 11:29:00]可能係D物價上升咗,所以就少咗都唔定..又或者係同其他客人一齊整就分開咗.....如果大碟D就正啦

    回覆刪除
  4. 可能我上次係去旺角家樂個間, 超多人係門口排隊. 等我下次又去試下先 

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...