2008/03/17

南翔饅頭店@荃灣綠楊坊

荃灣綠楊商場經過一大輪嘅裝修之後變咗做綠楊坊,係三樓原先係美心酒樓嘅位置畫分為好多間嘅舖位,其中一個舖位就開咗間好出名嘅食店 "南翔饅頭店"。呢間食店如果係週末你唔訂位的話,就要等幾耐下先有位,因為都成日人頭湧湧。

呢次我地都叫咗兩個套餐,入面都包咗呢間食店嘅招牌菜式,份量都幾夠,不過重頭戲,蟹粉小籠包都OK,但係就唔會覺得好正,另外重有D花茶飲添啊 !






菊花茶




玫瑰花茶




醉雞(醉雞我幾鍾意食,但係唔係間間都整得好味,主要係因為雞本人嘅質素問題,呢間都造得唔錯!)




呢個係飯前小點,都幾好味 !




賽膀蟹又係我喜歡之一嘅菜式,呢個都幾好食。




呢個係飯前小點,炸蝦角 !




呢個都係餐前小食 !




蟹粉小籠包




豆腐湯




甜品 - 桂花糕




3 則留言:

  1. 咦 , 食野食到黎荃灣呀, 呢間南翔饅頭店每個星期都好多人排隊 睇完你 post 相, 覺得好似唔錯, 等我搵日又去食下先
    [版主回覆03/17/2008 19:09:00]都幾好味架...不妨一試

    回覆刪除
  2. 你影得好靚呀!實在嗰度好多人!!
    [版主回覆03/18/2008 05:11:00]係呀~~~唔知點解成日都好多人係到排隊等食飯....不過附近個幾間都OK架

    回覆刪除
  3. sweetsamantha18/3/08 14:27

    我好少出街食中餐,
    不過呢間睇嚟唔錯,
    搵日去試吓先!!!
    [版主回覆03/18/2008 19:04:00]嘻嘻~~試完話我知妳覺得好唔好食喇喎

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...