2008/03/09

我係一個通渠佬 !!

事緣昨日無咩做,又見個廁所洗手盤去水嘅速度越來越慢,咁梗係用最簡單嘅方法,用個手動式泵去通一通佢啦....唔通尤至可,一通就o賴野....塞埋兼攪到成個廁所濕晒,原來個洗手盤有好多出水位,用個泵一谷就唔知係邊D地方有水走出來,做唔到個真空效果係吸唔到D積聚物出來 !....水就重可以去到水嘅...係去得慢到敵下敵下咁 !

即刻上網搵下有咩方法可以通渠,除咗方法(1) 用個手動式泵 (我試咗)。方法(2) 就係用一D通渠嘅化學濟,如鏹水、哥士的之類,但係我又唔想用化學野喎,因為網上都有人講呢種方法雖然可以通,但係可能會連條去水喉都腐蝕埋。方法(3)就係用一種叫通渠膝嘅野,呢樣野我有時係街都見到有人示範,原理係像呢條彈弓嘅物品塞入條渠到拗返D積聚物出來,好啦...就決定用呢種,網上面D人寫話係D五金鋪到有得買,但係個時都已經係差不多七點重要係星期六,所以要聽日先可以去買。方法(4)就係市面上有一種利用高壓將D積聚物迫走,但係呢種方法應該係洗手盤唔 Work ,因為個洗手盤有其他唔知係邊嘅通道,要用呢種野就要塞晒所以通道 ! 最後一種方法(5)就係搵通渠師傅整...

係未有呢D方法前,我就試下可唔可通到先。於是乎就要拆個 U-形去水位通一通啦,好在我洗手盤個U-形去水位就好容易拆嘅,唔係就大工程,用一條膠條通下,篤到條膠條3/4到就篤唔到啦,個位係D轉彎位,呢D位最容易積野 ! 我估計應該係D頭髮之類嘅野塞住,如果唔係點會重可以去到水,但係個D積聚物一定好多。在無計可施的情況下,我唯有等到聽日買到D用品先動工啦 !

今朝起身突然忽發奇想,就係試下用吸塵機吸下D積聚物出來,因為吸塵機個原理同用個泵到差不多,但係吸力就勁好多 ! 試下又無壞嘅,唔得就出街買D所需用品。好在我屋企部吸塵機就用水做 Filtering ,所以吸水都無問題。因為知道個洗手盤有其他唔知係邊嘅通道,所以吸野嘅工序就係U-形去水位到吸。將個吸塵機喉對準個去水喉,一開機就聽到"啵"一聲,真係吸到D積嘴物出來呀  ! 勁 ! 俾大家睇下喇 ! 全部都係D頭髮再加D類似脂肪或者係油性嘅野,都幾大舊下,唔怪之得可以塞住條喉啦......終於都攪掂 ! 哈哈 ! 最後要用D玻璃膠封一封個U-形去水位,因為可能D封膠老化咗,有D漏水 !



U-形去水位




就係呢舊積聚物啦....都幾核突下






7 則留言:

  1. 嘩!好勁!咁都給你想得到,效果仲好理想,咁大舊的積聚物,幾恐怖!
    [版主回覆03/09/2008 14:22:00]嘻嘻....係呀 ! 真係忽發奇想先至得....不過開頭我都預咗會失敗架 !  不過最後都攪掂...正 ...但係真係幾核突....

    回覆刪除
  2. 舊野好核突=_=好似發菜
    [版主回覆03/09/2008 16:22:00]嘻嘻...其實每個洗手盤都有架 ! 不過佢唔塞嘅時候你係唔會整佢 ! 好彩我唔怕核突咋....唔係連飯都食唔落到似...

    回覆刪除
  3. 舊野好核突..仲影出黎
    [版主回覆03/09/2008 20:01:00]嘻嘻~~~唔影下點知原來入面有D咁嘅野呀

    回覆刪除
  4. sweetsamantha9/3/08 20:22

    舊嘢超核突,仲要咁近影!!!
    我覺得似煲完湯既菜乾!!!
    [版主回覆03/10/2008 05:37:00]呵呵~~~咁睇完呢舊野嘅人,以後就無人會食髮菜架啦

    回覆刪除
  5. 救命呀!太核突啦!!
    [版主回覆03/10/2008 05:36:00]嘻嘻~~女仔真係會覺得呢舊野非常核突架 !

    回覆刪除
  6. 哈哈, 咁都俾你諗到, 仲搞掂埋, 都真係好犀利~
    不過果舊物體真係太核突啦......下次唔好咁close up啦~ 嚇親街坊....haahaa
    [版主回覆03/10/2008 13:59:00]嘻嘻...都係諗到就試下,因為都預o左唔得 ! Close up 已經 Delete o左啦...呵呵

    回覆刪除
  7. 你揾我老親咩! 洗手盤有セ可能咁x多頭法, 你洗手定洗頭呀??
    [版主回覆12/05/2009 19:06:00]哈哈...緊係有啦...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...