2008/03/08

泰妃雞@灣仔




其實灣仔都幾多食肆,雞其實係我一樣幾鍾意食嘅食物,而無骨嘅就更加喜歡。係灣仔試過三間食泰國式海南雞飯,我始終都係覺得呢一間最好味 ! D雞滑D同埋D油飯好味好多,其餘兩間無得比 ! 我重死7埋佢個無骨豬手飯,味道都OK ! 不過無係泰國食個D咁正,但係係無骨雞飯嘅另外一個選擇 !

4 則留言:

  1. sweetsamantha8/3/08 18:09

    真係好似好好味喎~~~yummy~~~
    [版主回覆03/08/2008 18:23:00]真係好好味架 ! 妳有機會試下啦

    回覆刪除
  2. 係灣仔邊度呢? 可以告訢我嗎?謝謝
    [版主回覆03/09/2008 08:26:00]泰妃雞係灣仔有兩間...一間係活道,灣仔298商場附近( 地圖 ),另外一間就係三角街,大友商場附近( 地圖 )。兩間有咩分別呢....野食無分別,但係三角街個間個雞飯會貴活道兩蚊 !  你有機會去試下啦....

    回覆刪除
  3. 多謝哂!!
    [版主回覆03/09/2008 21:47:00]客氣啦

    回覆刪除
  4. *Daisy*12/3/08 09:34

    呢間既雞飯不嬲都好好味架!~~不過我就唔係太鐘意食雞!! 你好似好like食泰國野咁既? 不過好多香港人都鐘意食泰國野既!!
    [版主回覆03/12/2008 13:40:00]嘻嘻...呢間D食物真係幾好味,唔止雞,佢D湯河都好好味架 !其實都唔止係泰國野嘅...好食嘅野好多我都食架...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...