2018/06/16

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 21 5-4-2018 Thursday (Warsaw, Poland)


Roommate Centrum Kredytowa > Birthplace of Frederic Chopin > Lunch@Canton > Roommate Centrum Kredytowa > Unknown Soldiers' Grave華沙無名冢>西吉斯蒙德圓柱 Kolumna Zygmunta III Wazy > Tablica poświęcona Jerzemu Gieysztorowi >聖若翰洗者聖殿總主教座堂 Bazylika Archikatedralna w Warszawie p.w. Męczeństwa św. Jana Chrzciciela > Shrine of Our Lady of Graces > Mermaid Monument > Warsaw Barbican >天主教教會 Kościół Sakramentek pw. św. Kazimierza > Warsaw Uprising Monument華沙起義紀念碑> Pomnik Jana Kilińskiego > Wewnętrzy mur obronny > Castle Square > Palace of Culture and Science > Złote Tarasy (Shopping Mall) > Dinner@ Sphinx(Szpitalna) > Roommate Centrum Kredytowa

今日我哋都無咩特別嘅地方去,所以就去下呢個蕭邦出生嘅地方,由Apartment去要差不多一個鐘嘅車程。朝早整咗個福麵炸加蛋,個爐真係幾弱雞,煮咗好耐,完全打消咗想係到煮嘢食嘅念頭。
食完我哋Hea咗一陣成0930先出發,個個Heater最後都係無著過,因為我又聯絡過個負責人,佢話一開就有,我哋懷疑佢又係慳電,所以熄咗佢。話時話呢啲咁嘅heater係點運作嘅呢?我淨係知啲熱水會不停咁流入去,但係都唔知邊到開關,我哋呢一間嘅Heater係咪成棟大廈嘅呢?
去呢個蕭邦出生地我哋用咗1個鐘到就到咗,呢個景點對面就有個停車場,不過我哋就泊咗係條路嘅一個避車處。其實我哋對呢個蕭邦就無咩研究,呢到就係佢出世嘅地方,一間屋加一個大花園。我哋行咗一個圈就走人,不過呢個景點除咗我哋都有人來睇喎。
睇完我哋就返去華沙到食lunch,睇個blog友之前來過去食過一間中式酒家叫廣東酒家,咁我哋就去試下喇。呢到嘅菜式都幾多選擇,但係味道就一般,無咩驚喜,呢到應該做埋團餐,因為我哋啱啱到嘅時候有成大班強國人行出來,入到去見到成枱都係嘢食無咩點食過~~~
呢到除咗可以叫小菜食之外,重有啲Set Lunch,因為我哋見到有幾枱外國人係到食緊~~
食完之後就揸車返去Apartment,然後我哋就去返舊城到影相,因為今日有藍天,再去埋尋日無去嘅景點華沙起義紀念碑同埋華沙無名冢,睇完之後就返咗去Apartment到瞓咗一陣。
休息完我哋就去行商場,係華沙車站隔離有一個大型商場Złote Tarasy,呢個商場都幾大,入面都幾多嘢食同埋幾多店舖,不過我哋就搵唔到啱心水嘅食店,我哋重係呢到買咗啲嘢。其實係華沙另外一邊都重有一個大型商場,不過我哋就無去到。
晚餐諗住食返尋晚食過個一間越南嘢食,不過最後我哋去咗食Sphinx。食咗個T-bone Steak同埋一個雞肉串燒,個T-bone Steak味道就一般喇,不過就一定平過係香港食。
話咁快聽日就要返香港啦,成二十日嘅旅程話咁快就玩完….

:
Name: Roommate Centrum Kredytowa  (Superior Apartment)
Address: ul. Kredytowa 3A Sródmiescie 00-056 Warsaw Poland      Phone: +48 608 388 671
GPS: 52.23714, 21.011179 (N 052° 14.228, E 21° 0.671)
Price: PLN$290 Parking: Free 


福麵炸加蛋
Birthplace of Frederic Chopin 
入面就同一般家居差不多
有個好大嘅公園
Lunch@Canton
酸辣湯
魚香茄子同菠蘿咕嚕肉
Unknown Soldiers' Grave華沙無名冢
西吉斯蒙德圓柱 Kolumna Zygmunta III Wazy
聖若翰洗者聖殿總主教座堂 Bazylika Archikatedralna w Warszawie p.w. Męczeństwa św. Jana Chrzciciela
Mermaid Monument
Warsaw Barbican
天主教教會 Kościół Sakramentek pw. św. Kazimierza
Warsaw Uprising Monument華沙起義紀念碑
Pomnik Jana Kilińskiego
個天真係好靚
Palace of Culture and Science
Złote Tarasy (Shopping Mall)
Dinner@ Sphinx(Szpitalna)

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...