2018/06/10

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 17 1-4-2018 Sunday (Kraków, Poland)


Zakopane 扎科帕內 > Jezioro Czorsztyńskie 喬爾什滕湖 > Zamek w Niedzicy 涅茲卡城堡 > Zamek w Czorsztynie 喬爾什滕城堡 > Kosciol sw. Michala Archaniola w Debnie (St. Michael Archangel's Church, Dębno) 世遺木教堂 > Krakow > Exclusive Apartments > Galeria Krakowska Shopping Mall (Closed) >克拉科夫瓮城 Barbakan Krakowski > St. Florian's Gate弗洛里安城門 > Lunch@肯德基 KFC Kraków Floriańska >聖母聖殿 Bazylika Mariacka > Rynek Glowny central square 露天廣場 > Town Hall Tower克拉科夫市政廳 >紡織會館 Sukiennice (Closed) > Traditional Easter markets @ Rynek Glowny central square 中央集市廣場 > Take Away Dinner@AsiaHung@Galeria Krakowska Shopping Mall

今日我哋就會上去 Krakow,中途會去睇兩座騎士城堡同埋一個木教堂。今朝嘅早餐就豐富過尋日喎,因為我哋今朝就早咗落去食,可能啲嘢都重未俾人食晒!!
我哋Checkout個時有人問我哋點走,我哋咪答佢我哋自己揸車。佢就話好彩你哋自己揸車,如果唔係就無車搭,因為今日係復活節嘅假期,啲人休息無公交搭~~~重話呢幾日都會係咁添喎
我哋8 點半到就出發,今日天氣都唔係幾好。揸咗大概一個鐘到就到咗Jezioro Czorsztyńskie 喬爾什滕湖。去到呢個Zamek w Niedzicy 涅茲卡城堡(傳說呢個城堡有鬼個喎)時就無人,唔通係因為假期休息?咁我哋就係出面影張相就走人,去睇另外一個城堡,去到停車場又係無人,原先呢到應該係要行成千米先到個城堡嘅,不過我哋就揸車入去,入到去又係閂咗門,睇來真係因為呢個復活節假期,佢哋休息喇~~~之後我哋就去埋呢個木教堂,個木教堂又係閂咗門,咁我哋都係係出面影張相就算喇~~
我哋揸去Krakow時天氣都幾差下,途中重要落雪添。我哋大概12點就到咗Apartment,不過就無得Checkin住,但係就可以泊車。呢間Apartment停車場係係地庫嘅,泊好車我哋就去市中心到搵嘢食。係Apartment附近係火車總站,隔離有個大型商場添~~~不過~~~個商場成個都休息,本來我哋諗住去呢到搵食架嗎~~復活節係歐洲真係一個大節日呀~~
咁我哋就行入去舊城到搵喇,好多店舖都休息,重有啲食店都係。好在重有金拱門同炸雞叔叔開咋,重有一兩間食店都有開,不過就唔啱我哋口味,同埋間間都好多人等,可能唔係好多間食店開嘅關係,最後我哋就去咗食炸雞叔叔。
今日又凍又落雨,雙手又係放出來一陣就好凍,成隻手僵晒。我哋行到去個市廣場個到,連個紡織會館 Sukiennice休息。不過係個紡織會館 Sukiennice隔離就有一個Market,搵返資料原來係Traditional Easter markets,每逢啲特別節日就會搞呢啲大市集。呢到有嘢買又有嘢食,不過我哋啱啱食完嘢就無買到來食,同埋啲嘢又唔係幾吸引。係呢個大市集到,我哋聽到有幾個人講廣東話,睇年紀應該係跟團來嘅香港人,因為有老又有嫩。呢個波蘭都有香港人去,睇來香港人都去到就來無地方去喇
行到咁上下,我哋就返去Apartment到攞房,呢一間Apartment就全個旅程最貴嘅一間,因為我哋要住3日,所以就揀間住好啲啲嘅。間Apartment 都幾大下,入面嘅設備都幾齊同埋啲爐具都好齊,Apartment提供免費室內泊車。Apartment位置就係火車站附近,10分鐘內就會行到,重有一個大型商場。樓下重有一間超市,買嘢都幾方便。
Hea咗一陣我哋就出去搵食晚餐嘅地方,行咗一輪好多食店都無開,唔通又要食金拱門或者炸雞叔叔好在最後我哋係車站入面搵到一間食中式嘢嘅,我哋叫咗一個甜酸雞加個酸辣湯,味道重幾好添喎~~
聽日我哋就去鹽礦到做礦工~~~





:
Name: Exclusive Apartments  (Superior One-Bedroom Apartment)
Address: ul. Lubicz 17C Grzegórzki 31-503 Kraków Poland    Phone: +48 12 378 98 01
GPS: 50.06444, 19.94928 (N 050° 3.867, E 19° 56.957)
Price: PLN$404.1     Parking: Free (Confirmed)


早餐豐富過尋日
估下中間綠色係咩來嘅
Zamek w Niedzicy 涅茲卡城堡
Zamek w Czorsztynie 喬爾什滕城堡
Kosciol sw. Michala Archaniola w Debnie (St. Michael Archangel's Church, Dębno) 世遺木教堂
Exclusive Apartments(舊址係啤酒廠來嘅)
Galeria Krakowska Shopping Mall (Closed)
克拉科夫瓮城 Barbakan Krakowski
St. Florian's Gate弗洛里安城門
Lunch@肯德基 KFC Kraków Floriańska 
食返個雪糕先 
Rynek Glowny central square 露天廣場 
聖母聖殿 Bazylika Mariacka
紡織會館 Sukiennice (Closed) 
Traditional Easter markets @ Rynek Glowny central square 中央集市廣場
都幾多嘢食買
復活節梗係有復活蛋啦
啲嘢食幾吸引,可惜我哋食飽咗
重有啤酒買添
住宿個到有啲釀酒嘅機械擺咗出來
超市都休息
Exclusive Apartments
行咗一輪好多食店都無開
好在係車站入面搵到一間食中式嘢嘅
味道幾好

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...