2018/06/16

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 19 3-4-2018 Tuesday (Kraków, Poland)



Exclusive Apartments > Galeria Krakowska Shopping Mall >紡織會館 Sukiennice > Lunch@AsiaHung@ Galeria Krakowska Shopping Mall Food Court > Auschwitz - Birkenau Memorial > Dinner@Dong A > Exclusive Apartments


Auschwitz - Birkenau Memorial 奧斯威辛-伯肯諾納粹集中營博物館 (Parking: 50.028361, 19.200085)

今日我哋主要嘅景點就係呢個奧斯威辛-伯肯諾納粹集中營博物館(集中營),不過我哋就Book1720個一段時段去參觀,之前嘅時間我哋可以周圍睇下嘢。
今日早餐我哋就食埋帶來嘅嘢食,所以就食誠實豆沙包。今日復活節已經完啦,即係應該啲食店同埋啲店舖會開返!! 重有又會返去廣場到睇返啲之前無開嘅景點,不過應該得紡織會館 Sukiennice未開晒啫,重有座教堂我哋都未入去睇過。
食完早餐,我哋就出發喇,去咗附近個大型商場Galeria Krakowska Shopping Mall到睇下嘢先,買咗少少嘢。呢個商場最頂個到有個Food Court,入面都幾多嘢選擇。
睇完我哋就去市廣場到睇下呢個紡織會館 Sukiennice同主教座堂,呢個紡織會館 Sukiennice入面主要都係買啲裝飾嘢,所以我哋睇咗一陣就走人。個個Easter Market今朝就無開檔喇,不過唔知下午會唔會開。跟住我哋就入去主教座堂入面影下相,然後就返去個大型商場到食Lunch
我哋Lunch又係食返個間係車站到有分店嘅AsiaHung,呢一間食店啲嘢真係幾好食又夠大碟喎~~~我哋重去超市到買咗支汽水。
食完嘢,我哋就返咗去Apartment到休息下,大概3點我哋就出發去集中營,Apartment去要個幾鐘到。

Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau 奧斯威辛集中營嘅開放時間視乎季節而定,詳情可參考奧斯威辛集中官方網站。另外,集中營係免費參觀,但係一般遊客都會參加guided tour跟隨講解員參觀,體驗這一段駭人的歷史(所以我哋就唔Join,不過其實我哋Book個時都無晒位)。一般guided tour的費用為 PLN$50,特價飛就 PLN$45,另外係旺季某啲時段會強制所有遊客參加guided tour(大部份都係啲好嘅時間,所以自己去睇嘅時間一係好早,一係就好遲,最新嘅資料請睇官網)。去參觀集中營嘅人其實都幾多,所以建議預先係網上預購門票,或在網上平台訂購連交通接送的嚮導團

Apartment 去要行幾段收費道路,重要幾塞車添,好在我哋早咗出門。去到搵埋停車場大概1630到,呢到無咩指示,我哋都係向住啲人群去嘅地方到去,見到有個地方寫住Museum Entrance(第一營)就去排隊,同埋又未到預約時間,都係諗住搏一搏可以早啲入去睇。我哋諗應該係得一個入口呱,入去參觀之前要過安檢,重有就係背囊都有Size限制,所以我哋就將佢放返上車到。去呢個集中營之前睇咗少少入面嘅資料,大概知個集中營係咩用途。好多人都係懷住一種沉重嘅心情去睇,呢個第一營有幾個營房其實都幾陰涼,有一個又放咗啲人著過嘅衫係到,係成件衫打直咁放係到,好似有人著住咁企係到,第一眼望埋去到俾佢嚇一跳。重有啲鞋、頭髮同埋眼鏡,睇到都覺得唔舒服,我見有啲人睇完雙眼紅晒甚至有人喊咗。戰爭真係一件非常之殘酷嘅事,希望係將來唔會再有發生。我哋睇完第一營呢一邊都已經接近6點,所以係睇唔到第二營個一邊,因為今日個營嘅參觀時間係去到1800,而係1800之前入咗去嘅,可以睇多90分鐘。不過入咗黑,人流又少,其實你都唔會想留係呢到。

第二營主要係網上面搵到嘅資料:
Birkenau比克瑙第二營,係1941年尾開始興建,係主要嘅「滅絕營」。當時納粹德國係二戰中勝仗連連,佔據咗好多地區,特地興建呢個二號營以容納同屠殺佔領區內嘅猶太人。第二營選址係波蘭鐵道樞紐Oswiecim旁邊,就係是為咗用鐵道大量運載猶太人到呢到。當時,納粹軍就直接用咗載貨嘅車卡將猶太人運過來,重將車廂嘅窗都封埋,又唔俾水同食物。係入面嘅猶太人,只可以靠自己帶嘅食物同水維生,當中重有唔少嘅人未到集中營就已經係車廂入面餓死又或者渴死。到咗之後就會由納粹軍進行分類,重將無利用的人直接送到毒氣室殺死。因應要容納大量猶太人,比克瑙第二營的屋都係用木材係好短嘅時間內起好,連地基到無。用木起嘅營完成係唔暖嘅,每到冬天就會有大量嘅猶太人凍死。納粹軍係第二營起咗一個更大型嘅的毒氣室同焚化爐,用來屠殺猶太人。德軍戰敗時,重特登放火燒咗個毒氣室以圖摧毀罪證,好在當時天氣寒冷燒唔晒,先至可以將納粹德軍嘅暴行公諸於世。

睇完6點幾,我哋就諗住去尋日食Lunch個間Dong A到買外賣返去Apartment 到食,不過去到出面有位泊,所以我哋就食埋先返去喇。我哋第一次係波蘭泊街位,見到佢寫住2000之前都要入錶,但係我哋入完錢,張飛顯示可以泊到聽日嘅10點喎,咁即係其實可以唔洗入錢都可以泊
今餐我哋叫咗炒金邊粉、酸甜豆腐、炸春卷同埋蟹湯,個春卷話有Mango,但係唔知點解係啲蕃薯來嘅呢?!個蟹湯就用咗蟹柳來滾湯,無咩味道。而個炒金邊粉同埋個酸甜豆腐就好好食,份量都係咁多。
聽日我哋就會返返去華沙喇,要成4個鐘車程,即係我哋又要早出發啦,重有返去華沙即係就快完成今次嘅旅程喇~~~






:
Name: Exclusive Apartments  (Superior One-Bedroom Apartment)
Address: ul. Lubicz 17C Grzegórzki 31-503 Kraków Poland    Phone: +48 12 378 98 01
GPS: 50.06444, 19.94928 (N 050° 3.867, E 19° 56.957)
Price: PLN$404.1     Parking: Free 


誠實豆沙包
個商場終於都開返喇
有收穫
呢到啲嘢食都幾吸引
整返個雞佬奶昔先,不過好普通
紡織會館 Sukiennice
主教座堂
Lunch@AsiaHung@ Galeria Krakowska Shopping Mall Food Court
呢一間嘅嘢食都幾好味
Auschwitz - Birkenau Memorial 奧斯威辛-伯肯諾納粹集中營博物館
Dinner@Dong A
返去飲返支Local Beer

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...