2018/06/03

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 13 28-3-2018 Wednesday (Poznan, Poland)


Gdansk 格但斯克 > Torun托倫 > 托倫老城市政廳 Muzeum Okręgowe w Toruniu - Ratusz Staromiejski > 托倫斜塔 Krzywa Wieża w Toruniu > Gingerbread Museum > Bulwar Filadelfijski (天文臺 Planetarium. W. Dziewulskiego > Poznan 波茲南 > Apartamenty Homely Place - Parking Free 5 > 波茲南市政廳 Ratusz w Poznaniu > Lunch@McDonald > 天主教教會 Fara Poznańska > Fontanna Prozerpiny@波茲南市政廳、Fontanna Marsa@波茲南市政廳、Fontanna Neptuna@波茲南市政廳、Fontanna Apolla@波茲南市政廳 > Supermarket@Galeria MM > Apartamenty Homely Place - Parking Free 5

今日我哋會由Gdansk南下去 Poznan,會去一去Torun。今朝我哋計劃早啲出發,因為會去呢個Torun市行下。早餐就係食呢個腸仔加餃子,不過啲餃子真係唔好食。
今日我哋行咗呢個收費道路,成140km/hr,但係呢~~啲人應該係開超過140囉,好多車都係咁過我哋。行咗成個幾鐘都係收PLN$27.9,都幾抵喎~~~
我哋去到Torun,天氣都幾好,不過都係好凍囉。我哋將架車泊咗係近市中心嘅停車場,收費就係PLN$4.5/2 hours,都幾抵喎~~
我哋係Torun就行咗一個圈,本來想去個薑餅人博物館睇下,原來係淨係得玩整餅,唔知要玩幾耐,所以我哋就無玩到。
行完我哋就繼續向Poznan出發,我哋大概1345到到咗PoznanApartment,一路去Poznan嘅天氣都唔係幾好,重要落埋雪添!! 要上去Apartment到攞開停車場嘅閘匙,呢到泊車都係係室內嘅地下停車場。呢間Apartment都幾大,同埋都幾新淨下,啲爐具非常之齊全同埋火力都幾勁下。不過間Apartment就離舊城區有一段距離,唔係幾方便。
放好行李我哋就去舊城嘅市中心搵食,因為我哋到未食Lunch,睇咗幾間又係唔係幾啱心水。又係去咗食麥當當,叫咗炸雞翼同一個特色漢堡包 雞扒菠蘿包,味道都唔錯。
食完我哋就去咗舊成市中心到睇嘢喇,不過不停咁落雨,所以我哋就快快行完走咗入一個商場。呢個商場無嘢睇嘅,不過有間超市都大間下,我哋就入去買咗啲嘢食,準備今晚煮來食,同埋買咗啲麵包係聽朝嘅早餐。
本來我哋諗住去睇埋個主教座堂,不過啲雪大到我哋唔想行,所以最後放棄咗無去睇,返咗去 Apartment到休息同埋整晚餐。
聽日我哋就會繼續南下,個落腳點係 Wroclaw….


:
Name: Apartamenty Homely Place - Parking Free 5  (Superior Apartment)
Address: 100 Garbary Stare Miasto District 61-757 Poznań Poland   Phone: +48 791 128 100
GPS: (N 052° 24.753, E 16° 56.343)
Price: PLN$274.59   Parking: Free

早餐腸仔加餃子
Torun市中心
小狗和傘

拉小提琴的男孩
Church of the Holy Spirit
托倫老城市政廳 Muzeum Okręgowe w Toruniu - Ratusz Staromiejski
銅驢
托倫老城市政廳 Muzeum Okręgowe w Toruniu - Ratusz Staromiejski
托倫斜塔 Krzywa Wieża w Toruniu
Gingerbread Museum > Bulwar Filadelfijski

Bulwar Filadelfijski
天文臺 Planetarium. W. Dziewulskiego
中途加油站
Fontanna Apolla@波茲南市政廳
戰神阿瑞斯@波茲南市政廳
Fontanna Neptuna@波茲南市政廳
即場包餃子
天主教教會 Fara Poznańska

Supermarket@Galeria MM

Fontanna Marsa@波茲南市政廳
自製晚餐加Local Beer

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...