2018/06/10

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 14 29-3-2018 Thursday (Wrocław, Poland)


Poznan 波茲南 > Wroclaw > Wroclaw Town hall > Wroclaw中央廣場 Rynek > St. Mary Magdalene Church 瑪利亞瑪達肋納堂 > Wroclaw University > Lunch@ Restauracja Darea > Parish of the Most Holy Name of Jesus >聖味噌爵聖雅各伯主教座堂 Katedra greckokatolicka pw. św. Wincentego i św. Jakuba we Wrocławiu > Bridge of LOVE ( Most Tumski) > Cathedral Island 座堂島 > 弗羅茨瓦夫主教座堂 Katedra św. Jana Chrzciciela (Ostrów Tumski) > 神學院 Metropolitan Seminary > 農產市場 Hala Targowa > Centrum Dikul Hotel >  Wroclaw Town hall > Dinner@Galeria Dominikańska > Centrum Dikul Hotel


我哋今日嘅早餐係食蛋糕,方便快捷。今日會由Poznan南下去Wroclaw,車程大概3個鐘到,出發時落雨添。今日好塞車,唔知係唔係因為天氣問題所以有交通意外。
我哋1130到就到咗Wraclow嘅酒店,不過就重未有得Checkin,但係車就可以泊係佢哋嘅停車場。呢間酒店就係舊成區嘅外圍,行去市中心要大概10分鐘嘅腳程。我哋就一邊睇嘢一邊搵下有無嘢食啱心水,市中心景點都係市廣場、教堂之類嘅嘢。呢個市中心有啲精靈嘅小銅像,不過我哋淨係搵到幾隻,係網上面有人講話有人會係你影呢啲精靈嘅小銅像係你後面偷你個背囊或者身上面嘅嘢,因為你影呢啲精靈嘅小銅像個時會痞低影,無留意自己身後嘅嘢,所以我哋影個時係會睇下附近有無可疑嘅人行埋來,有就唔影住,不過好彩我哋無預到。
我哋係睇呢個Wroclaw University見到附近有幾間食店,有一間日韓嘅、有一間係西餐同埋有一間係自己食幾多就挾幾多,然後就計重量。呢種挾嘢食嘅佢哋呢幾個國家叫Buffet,係就係Buffet(All you can eat),但係就食得無咁暢快囉。
我哋睇完啲嘢,最後就去咗食個間日韓,呢一間食店都幾多嘢選擇,嘢食同價錢都Ok~~~
食完嘢我哋就繼續去睇嘢喇,呢個城鎮嘅景點建築物好多都係重建嘅,因為係二戰個時,大部份嘅建築物都係被摧毀咗~~
食完午餐,我哋就去睇呢個Cathedral Island 座堂島到睇嘢,呢到有條橋叫Love Bridge,又係成條橋到鎖咗啲鎖頭係橋到。行入去睇呢個聖味噌爵聖雅各伯主教座堂 Katedra greckokatolicka pw. św. Wincentego i św. Jakuba we Wrocławiu佢哋放咗啲相係附近,可以見到二戰個時間座堂都被炸到無咗一半。睇完就行返去酒店去Checkin,我哋過咗條Love Bridge個時我眼尾望到有個女人跟得我哋好貼,形跡有啲可疑,所以我哋就停係一邊望住佢睇下佢想點!!個個女人然後就急腳咁行,行行下重望返轉頭,直覺話我哋知呢一個女人有機會係扒手。所以我哋就唔行住,因為有機會有同黨係附近。等咗一陣我哋先行,個個女人後來入咗去一個農產市場 Hala Targowa,我哋都有入去睇,不過就睇下唔係幾安心~~~睇完我哋就返去酒店到攞房,係酒店到休息咗一陣我哋就出去搵嘢食~~
之前我哋重以為啲小銅像已經搵晒,原來重有好多個喎點發現嘅呢?就係玩Pokemon個時見到啲站係啲小銅像,所以我哋就跟住去搵。原來係個廣場入面都幾多個喎,有啲就係啲店舖嘅門口,有啲就係啲轉角位~~
之後我哋去咗一個商場,搵咗一間自己挾嘢食嘅食晚餐,味道都ok喎,其實個啲餸都幾似啲中式嘢個喎 ! 食完就返去酒店休息,聽日有長車程,會係我哋會去到波蘭呢個旅程嘅最南邊

:
Name: Centrum Dikul Hotel  (Double Room)
Address: Cieszyńskiego 17-19 Stare Miasto 50-136 Wrocław     Phone: +48 71 796 77 66
GPS: 51.11267, 17.02652 (N 051° 6.761, E 17° 1.592)
Price: PLN$298.08     Parking: Free

蛋糕早餐
Wroclaw Town hall
市中心都有啲精靈
重有啲係動物來嘅
St. Mary Magdalene Church 
瑪利亞瑪達肋納堂
Wroclaw University
Lunch@ Restauracja Darea
叫咗兩個餐,都幾多配菜
Parish of the Most Holy Name of Jesus
農產市場 Hala Targowa
Cathedral Island 座堂島
Bridge of LOVE(Most Tumski)
弗羅茨瓦夫主教座堂 Katedra św. Jana Chrzciciela (Ostrów Tumski)

神學院 Metropolitan Seminary
農產市場 Hala Targowa
返酒店途中經過嘅地方
Centrum Dikul Hotel
將床可以校高校低,調節角度
Wroclaw Town hall
Dinner@Galeria Dominikańska
原來重有好多精靈架,食飽咗就周圍行下搵精靈

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...