2018/06/16

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 20 4-4-2018 Wednesday (Warsaw, Poland)


Krakow 克拉科夫 (Exclusive Apartments) > Warsaw 華沙 > Roommate Centrum Kredytowa > Lunch@肯德基 KFC (Widok) > Palace of Culture and Science (遠觀影相) > Staszic Palace/Nicolas Copernicus Monument >聖十字教堂 Kościół Świętego Krzyża > Pałac Uruskich > Statue of Wyszynski > Statue of Prince Jozef Poniatowski/ Presidential Palace, Warsaw > Carmelite Church >公園 skwer Adama Mickiewicza > 聖安妮教堂 Kościół Akademicki św. Anny > Taras Widokowy >西吉斯蒙德圓柱 Kolumna Zygmunta III Wazy > Tablica poświęcona Jerzemu Gieysztorowi >聖若翰洗者聖殿總主教座堂 Bazylika Archikatedralna w Warszawie p.w. Męczeństwa św. Jana Chrzciciela > Shrine of Our Lady of Graces > Mermaid Monument > Warsaw Barbican >天主教教會 Kościół Sakramentek pw. św. Kazimierza > Ogród Krasińskich > Roommate Centrum Kredytowa > Dinner@ To To Pho > Roommate Centrum Kredytowa

今日我哋就由Krakow上返去華沙,車程要成4 個幾鐘,所以我哋今日又要早出發。朝早食咗個芝士麵加蛋,未夠8點我哋就出發,中途去過兩次廁所同埋入過油,大12點幾我哋就到咗華沙。之前一早同係華沙Apartment嘅負責人傾過,可以早泊入去佢哋個停車場。
呢一間Apartment就係舊城附近,近聖十字教堂個一邊,有免費泊車。不過原來呢一間Apartment係係啲舊樓入面返新嘅屋來嘅,我哋入住嘅時候佢成棟樓係到裝修緊,所以日頭嘅時候係會比較噪。同埋就比較大泥塵啲,間屋就唔係好大間,廚房嘅設備比較簡單,同埋個爐頭火力就比較弱,煮嘢要用好耐嘅時間。廁所沖涼個花灑佢裝咗啲節約用水嘅嘢,所以出水非常之細,重有就係個Heater著嘅,好在我哋搵到多一張被,唔係可能都會幾凍。間屋嘅裝修都幾靚,除咗上面講嘅問題,其餘嘅嘢都無咩大問題。
泊好車之後,Checkin完放好行李我哋就出去搵地方食Lunch。係Apartment個出入口到就有一間食店,不過我哋唔知佢食咩,無Menu睇,所以就無幫襯到。最後我哋都係去食咗KFC,食完就行去睇舊城啲景點,不過舊城就唔係好大,好快就行完,今日個天係有啲陰同埋多雲,但係都有少少藍天
之後我哋就返去ApartmentHea下,然後又去返KFC個邊到搵下有無啱心水嘅嘢食。我哋又搵到間食越南嘢食嘅,叫咗一個湯麵同埋一個炒金邊粉,又係幾好食喎~~
食完就去咗行超市,買返啲手信就返去Apartment到休息同洗衫喇~~~我哋走個日成1500先會去機場,諗住Late Checkout,不過間屋話有人租咗,所以就唔可以Late Checkout

:
Name: Roommate Centrum Kredytowa  (Superior Apartment)
Address: ul. Kredytowa 3A Sródmiescie 00-056 Warsaw Poland      Phone: +48 608 388 671
GPS: 52.23714, 21.011179 (N 052° 14.228, E 21° 0.671)
Price: PLN$290 Parking: Free 


芝士麵加蛋
Roommate Centrum Kredytowa
Apartment出面都幾殘舊
入面就幾新淨
華沙市內遊
Lunch@肯德基 KFC (Widok)
Palace of Culture and Science
Staszic Palace/Nicolas Copernicus Monument
聖十字教堂 Kościół Świętego Krzyża
Pałac Uruskich

Statue of Wyszynski
Statue of Prince Jozef Poniatowski/ Presidential Palace, Warsaw
Carmelite Church 
藍天白雲好正...
西吉斯蒙德圓柱 Kolumna Zygmunta III Wazy
聖若翰洗者聖殿總主教座堂 Bazylika Archikatedralna w Warszawie p.w. Męczeństwa św. Jana Chrzciciela
Mermaid Monument
Warsaw Barbican
天主教教會 Kościół Sakramentek pw. św. Kazimierza
Dinner@ To To Pho

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...