2018/06/10

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 16 31-3-218 Saturday (Zakopane, Poland)


Hotel Helios Zakopane > Targowisko pod Gubałówką 攤檔買嘢 >  Gubalowka 搭纜車上山 > Zakopane 市中心 > Lunch@ Zbójnickie Jadło > Zakopane 市中心睇嘢 > Hotel Helios Zakopane > Dinner@ "Sphinx" Restauracja > Hotel Helios Zakopane

Kuznice Kasprowy Wierch (49.269737, 19.979613)
Funicular - Guba
łówka (station)( 49.306498, 19.932715)

今日係Zakopane 市內遊,我哋朝早8點幾落去食早餐,點知大部份嘅嘢食都已經食晒,我哋等咗一陣唔見佢有Refill。咁我哋就揀咗啲來食,呢一間酒店嘅早餐就非常一般。食完我哋就返上房到休息下,因為尋日體力非常之透支。
我哋大概10點就出發去搭呢個纜車上山頂到睇下嘢,係纜車站前面有啲檔口,有好多木製品買,我哋都買咗啲。呢到重有一隻好似麵包嘅嘢,開頭我哋都唔知咩來嘅,上網搵到原係係啲芝士來架,啲人話好硬架,同埋味道到幾奇怪個喎
原來搭纜車上到去呢個地方都幾多嘢睇個喎,又有嘢食,又有嘢玩。我哋見到有個雪兜玩,我哋就玩下又幾過癮個喎,係附近重有得玩滑雪添,都係PLN$80就可以玩55分鐘,都幾抵喎!! 不過我哋就未學過滑雪,就咁玩都幾危險,如果要玩就要再加錢請個教練係身邊教我哋玩~~~所以最後都係無玩到嘅。之後就係呢到行下影下相,我哋重買咗一個麵包圈來食,又幾好食個喎
本來我哋諗住搭吊車落返去,去到就話張飛係唔包嘅,但係我係網上睇話可以搭個喎,如果要搭就要另外買飛,所以我哋最後就係無搭到嘅,搭返纜車落返去~~
我哋去返市中心到搵地方食Lunch,我哋見成兩點幾,所以唔想食咁飽,唔係今晚就會食唔落嘢。所以我哋就揀咗食all you can eat,咪即係自己挾嘢食個啲囉
食完我哋就行呢個市中心,行到4點幾我哋就返去酒店到休息咗1個鐘到就出去食晚餐。晚餐我哋去咗"Sphinx" Restauracja到食,試咗個阿根廷慢熟牛扒重有雞扒再加埋side disk沙律,件牛扒幾好味,好重牛味~~~呢到啲沙律都幾好味。
聽日我哋就會上去Krakow喇。今日嘅天氣朝早就陰天少少雨,下午就有啲陽光,但係就無尋日咁好天氣~~~其實呢個Zakopane重有一個山可以行,重可以去Tatra National Park,又可以去卡斯普羅維峰 Kasprowy Wierch,呢個峰其實位於西塔特拉山的一座山峰,也是波蘭和斯洛伐克的界峰。卡斯普羅維峰高1987米,是波蘭最受歡迎的滑雪勝地之一,卡斯普羅維峰的山頂可通過纜車到達。所以,如果鍾意行山嘅人,可以係逗留4-5日架。




:
Name: Hotel Helios  (Double Room)
Address: Słoneczna 2A 34-500 Zakopane Poland   Phone: +48 18 201 38 08
GPS: 49.29956, 19.9538 (N 049° 17.974, E 19° 57.229)
Price: PLN$292 Parking: Free

朝早8點幾落去食早餐
點知大部份嘅嘢食都已經食晒
今日天氣唔係幾好,啲預測到幾準
行去搭吊車
有好多醃製蔬菜
重有好多手工製品
木製嘅嘢都唔少
芝士製品
睇落以為係麵包,原來都係芝士製品
如果有藍天就正喇
有雪兜玩
都幾好玩架,我都玩咗一次
重有滑雪
隻狗好大隻架
呢一種麵包卷見個幾次,終於試咗,幾好食
重有好多嘢食,不過價錢都幾貴
種有好多嘢買添,不過我哋就唔啱
又有嘢玩,好似去咗啲嘉年華會咁
隻藍天妳快啲出來
無嘢做,玩跳影...

其實啲嘢食都幾吸引
山上面有間教堂仔
走人
買返幾件嘢先
Lunch@ Zbójnickie Jadło
呢間酒店都幾靚,唔知幾錢晚呢?不過應該係無位泊車,如果唔係我就訂咗
係個廣場到有啲展銷會
意大利甜品
買相幾吸引
呢一牌子嘅朱古力周圍都見到,都幾好食
Dinner@ "Sphinx" Restauracja

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...