2018/06/10

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 15 30-3-2018 Friday (Zakopane, Poland)


Wroclaw 弗次瓦夫 > Zakopane 扎科帕內 > Hotel Helios > Morskie Oko > Hotel Helios > Dinner@ Stek Chałupa >  Hotel Helios

Morskie Oko
  Parking Palenica Białczańska (49.255876, 20.103051)
Morskie Oko 前,需要給五元入場費。遊客可以選擇給三十元坐馬車 (大概二十五分鐘車程),或是依著 Morskie Oko 的路牌直接走,大概十公里。官方建議步程約2.5小時,我在香港有運動習慣,且熱愛行山,不知道是不是因為自己感冒導致體力不佳,或是那建議時間根本是給戰鬥民族,奮力跟著一起出發的人腳步,最後花了三小時完成。

今日我哋有成差不多成5個鐘嘅車程,所以我哋未到7點就去咗食早餐,佢哋又已經準備好喇喎。呢間酒店嘅早餐都幾多款式,味道都OK。食完我哋就出發,原先我哋諗住會去呢個Wadowice到停一停先去Zakopaneh,不過睇天氣預測話聽日會落雨,天氣唔係幾好。我哋原先計劃聽日會去呢個Morskie Oko,呢一個景點係戶外,所以如果天氣唔好呢就會麻煩啲。我哋見日都幾好天,所以我哋就決定今日去行呢個Morskie Oko
去呢個Zakopane都行咗幾段收費道路,全程收咗3次錢。我哋大概12點就到咗酒店,又去咗Checkin先,開頭比咗一間超細嘅連住嘅人房俾我哋,咁我哋係book double bed room架嗎,咪同佢講我哋係book double bed room,佢答我哋話呢一間房個View靚,所以就比我哋喎~~我哋同佢講我哋唔要View,我哋係要 double bed room。之後又俾咗一間所謂嘅double bed room,但係就係兩間房連住嘅,因為我哋都趕時間,所以就無再同佢講咁多~~~呢一間房,我哋懷疑係economy double bed room,因為真係比較簡陋啲~~
呢一間酒店唔係好新,重要係無Lift,要搬行李上房。我哋住個間房就真係比較差,同網上面Book嘅好大分別,應該係個間酒店俾咗一間比較平嘅Double bed room俾我哋,有啲唔老實。房嘅廁所最唔得,因為超細,個屎塔係係正個廁所門口,基本上去廁所係閂到門。沖涼個個浴屏又漏水,沖完涼就會成個廁所地下都會濕晒。早餐就一般啦,遲咗落去食會無咩款揀來食。酒店有得免費泊車,不過我睇如果泊滿咗應該會係無位泊嘅~~~酒店行去市中心10分鐘內就會行到去。呢一間酒店係全個旅程最差嘅一間~~~
之後就出發去Morskie Oko海洋之眼,我哋大概1點過啲就去到海洋之眼,呢到泊車要收停車場費,盛惠PLN$25,之後去睇呢個海洋之眼又要收PLN$5。我哋諗住上山個一程就係坐馬車上去嘅,點知去到話無晒馬,同埋今日嘅馬車已經係收咗工~~~~~~我哋上網睇話好多馬車等住人坐個喎,咁點算呢?行上去要8km喎,最後我哋決定行上去,然後可能有馬車落返來呢~~
其實如果行8km路都無咩問題,因為行去海洋之眼嘅路都叫OK,但係就係因為有成三分二段嘅路都係結咗冰,所以我哋都行幾辛苦,用咗大概兩個半鐘先行到去海洋之眼,點知隻海洋之眼結咗冰~~團友話如果知結咗冰就唔上來啦~~~不過我上網睇原來有好多人專等行上來睇結咗冰嘅海洋之眼個,不過我哋行到無晒力,所以都無咩心機睇~~諗住會有馬車落返去,因為我哋行上去個時都有見都有馬車落去。點知個一架馬路又話今日收工,後來我哋諗返,睇來呢段時間應該係包車上落嘅,所以個架馬車先話收咗工~~
諗住有得坐車返落去點知又係無,咁我哋又要行返落去~~~中間我哋行咗啲捷徑,有一段係成條都係冰路來嘅,都幾危險,跣咗幾次落地~~好在最後我哋都無事,最後我哋用咗2個鐘行返落去,行到我哋無晒力~~我哋諗如果朝早來應該會有馬車坐,因為多啲人係朝早就上去呢個海洋之眼,去到下午,因為無咩人上去,所以連馬車到收晒工。不過如果唔係因為天氣問題,我哋應該會係朝早先會去行嘅~~今日行上去嘅時候都有藍天嘅,有藍天嘅就靚好多,不過去到海洋之眼個時就天都陰晒喇~~~
之後返到去酒店休息咗一陣就出去市中心到食Dinner,搵咗一間網上面啲人話Ok嘅開餐。叫咗一個麵湯,又幾好味,味道有啲似福字麵嘅味精湯,重叫咗一個豬肋骨同埋牛扒加side disk沙律,重叫咗啲Local Beer同埋Apple Cider。今日真係行到好攰,真係攰到雙腳唔係自己咁。聽日我哋就係呢個 Zakopane市內遊,可以輕鬆一啲喇~~~

:
Name: Hotel Helios  (Double Room)
Address: Słoneczna 2A 34-500 Zakopane Poland   Phone: +48 18 201 38 08
GPS: 49.29956, 19.9538 (N 049° 17.974, E 19° 57.229)
Price: PLN$292 Parking: Free

早餐幾多款式
今日好好天..
要放低買路錢
呢一款要自己攞飛先
去放低啲嘢先
又要再放低買路錢
又到我哋放低啲嘢嘅時候
就快到酒店喇
Checkin
Morskie Oko海洋之眼停車場
Morskie Oko海洋之眼收費亭
無馬車就唯有行上去海洋之眼
揀今日行海洋之眼係因為天氣預測話聽日會落雨
漫漫長路有包萬寶路,一包兩份分
行到有啲熱添呀
海洋之眼啲雪開始溶
行行下變咗雪路
諗住雪路已經行完喇...
點知重有...
見到呢個休息站就表示終點在望
隻眼白內障,變咗完全白色,好嚴重下
返落去諗住有得坐馬車,點知係包車來嘅
又要行八公里路啦...
終於返到酒店
間房好崎呢..
個廁所重衰
屎塔係正門口,屙屎要打開門
Zakopaneh
呢啲係咩呢?
啲豬肋骨好吸引
串燒又係好吸引
All you can eat
最後我哋係食呢一間
呢一個係一個湯...但係係有麵嘅湯
Local Beer
Apple Cider
有好多麵,食完都幾飽下
呢啲係沙律,幾好食
燒豬肋骨,比較乾身咗啲
牛扒,佢哋重加咗件當地嘅食品-芝士
Zakopaneh市夜晚嘅街道

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...