2018/06/03

2018 波蘭.波羅的海三小國自駕之旅 Day 12 27-3-2018 Tuesday (Gdansk, Poland)


Apartamenty Luxury Suite Stare Miasto > Żuraw Gdański > Mariacka Street琥珀街 > Green Gate >聖瑪利亞教堂 Bazylika Mariacka > Długi Targ長街市集 > Golden House > Artus Court > Fontanna Neptuna > Ratusz Glownego Misata 市政廳 > Złota Brama 金門 > Wielka Zbrojownia 軍火庫 > Katownia I Wieza wiezienna 監獄塔暨琥珀博物館 > Brama Wyzynna 高原門 > 格但斯克老郵局 Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku > Lunch@ Yang Guang 陽光酒家 > 索波特 Sopot > 扭曲房子Krzywy Domek > Westerplatte西盤半島(打響二戰第一槍) > Apartamenty Luxury Suite Stare Miasto

我哋今日主要係Gdansk市入面觀光,今日我哋食福字麵加炸菜做早餐再加支Somersby Blackberry Beer,支Somersby Blackberry Beer又幾好味個喎,我哋9點鐘就出發,今朝好凍,雙手放出來一陣就凍到好痛,又大風喎,所以睇睇下都係齋睇無影相。我哋一邊睇一邊搵下附近有無咩嘢食,比我哋發現係近Green Gate附近有一間中式酒家,我哋就鎖定係呢一間到食Lunch架喇
Długi Targ長街市集係最多人嘅地方,重有唔少嘅店舖係到。我哋睇完市中心景點,就去埋Apartment附近嘅地方到睇埋間郵局,又順便睇下有無食嘢嘅地方。行行下見到有一棟幾新嘅建築物,原來係二戰博物館。見又未到食Lunch時間,間酒家應該未開,咁我哋就返去Apartment到休息下先。
呢一間陽光酒家都有幾多嘢食個喎,我哋叫咗甜酸咕嚕肉、魚香茄子、酸辣湯同埋炒菜,啲餸菜都幾好食,價錢都唔係好貴,同香港差不多。
下午我哋揸車去咗索波特 Sopot到睇扭曲房子Krzywy Domek,呢間扭曲房子又真係幾特別個喎,有啲似西班牙啲建築物。但係去睇呢個景點呢,就無得免費泊車嘅,所以我哋就要泊街嘅咪錶位。呢到個海灘都好出名,我哋就順便去影下相啦。係呢個索波特 Sopot我哋又遇到尋日係Malbock城堡嘅香港人,真係有緣~~
還掂揸開車,我哋就順便去埋呢個Westerplatte西盤半島,呢到話係打響第二次世界大戰第一槍嘅地方。呢到有好多戰爭遺下來嘅建築物,都有唔少人來參觀個喎,不過我對第二次世界大戰無咩研究,所以都係到此一遊。
睇完呢個我哋就返去Apartment休息,因為Lunch個餐食得幾飽下嘅關係,我哋晚餐就自己煮,去咗個Shopping Centre嘅超市到買咗啲餃子整來食,味道就真係麻麻哋。我哋晚餐就係煮腸仔肉醬餃子意粉再加個西蘭花,飲品就加Somersby Blackberry Beer
聽日我哋就南下去Poznan 波茲南,不過我哋會Torun睇下嘢先!

:
Name: Apartamenty Luxury Suite Stare Miasto  (Deluxe Apartment)
Address: Grodzka 17, m 6-7 80-841 Gdańsk Poland   Phone: +48 509 307 308 (Ewa Rutkowska)
GPS: 54.354000, 18.65922 (N 054° 21.240, E 18° 39.553)
Price: PLN$171 Parking: Free


福字麵加炸菜

原來呢一隻船係一間餐廳來嘅
凍到唔想攞隻手出來
Żuraw Gdański
Mariacka Street琥珀街
估下呢個銅像有咩用
聖瑪利亞教堂 Bazylika Mariacka
Green Gate
Długi Targ長街市集
Golden House

Artus Court & Fontanna Neptuna
Ratusz Glownego Misata 市政廳
Długi Targ長街市集
Wielka Zbrojownia 軍火庫
Złota Brama 金門
Brama Wyzynna 高原門
聖瑪利亞教堂 Bazylika Mariacka
Brama Stągiewna
AmberSky Koło Widokowe
格但斯克老郵局 
Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku
The Museum of Second World War
Lunch@ Yang Guang 陽光酒家
啲餸用火暖住無咁快凍
Żuraw Gdański
索波特 Sopot
扭曲房子Krzywy Domek
Pier in Sopot
Westerplatte西盤半島(打響二戰第一槍)
晚餐

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...