2012/06/12

2011 德國自駕之旅 (50)(Day 10)(20/8/2011)

Residenz und Schatzkammer
der Residenz
 (皇宮博物館與寶物宮) Marienplatz(瑪麗恩廣場) > Neues Rathaus(新市政廳)
> Peterskirche(Alter Peter)
(老彼得教堂) > Viktualienmarket (食品市場/維多利亞市場)
> 
Altes Rathaus (舊市政廳) > Frauenkirche(聖母教堂) > Munich International Airport > Hong Kong


好~~離開慕尼黑市中心,向住機場方向去搵下有無Supermarket,因為我哋要將D膠樽退返俾佢哋,搵咗好耐先搵到一間細嘅,有D樽無得退。之後就去入油啦,諗住有時間去下機場個Shopping Center,但係兜來兜去都係搵唔去到呢個Center,咁我哋就唯有放棄啦。去咗機場附近嘅一個市鎮,見到有間超市喎。團友們兩眼又發光啦,因為又可以掃貨同埋退樽喎,最後我哋
 都退到成EUR$5架!! 入去行咗一陣大家都滿載而歸~~~

之後就去機場還車,還車前又要入多次油,因為我哋期間都兜咗唔少地方。去到機場,揸入去還車個停車場,架車就咁放低就得~~~架車如果無問題就可以走人,錢就會直接係你嘅信用卡到扣。但係呢,我哋就係想俾Cash喎,之後我就去攪呢個手續啦。排隊都排咗幾耐,然後攪一輪嘢之後就攪掂晒 !!


之後就Check-in啦,好彩我哋D喼無超重啫~~跟住就係機場到買咗D熱狗食~~之後過海關個時無神神又要Check部相機喎~~

係出境個到個Duty Free,我哋又去Shopping啦,大家都買咗D罐頭德國腸仔,係香港買都幾貴架。去到杜拜轉機我哋醒唔起可以入去免費食嘢添~~徙咗....之後返香港個一程機大家都昏迷咗~~~

哈哈哈,終於都完成咗呢個德國之旅啦~~~呢一次成大班人去旅行都幾好玩,不過因為有D團友唔係成日可以攞咁多日假去旅行,所以差不多日日都玩到好盡,攪到返到香港幾日都未適應個時差。但係多人去玩真係好好玩,同埋多D人Share D嘢都幾好~~~

多謝一路收看嘅網友...來緊會有封咗塵嘅
土耳其自駕之旅,差不多兩年啦...



 還車前嘅相,去到還車個時又唔記得影喎.. 






Shopping Shoipping 

機場還車中心 

走人喇... 


腸仔包... 


過咗海關又可以Shopping 


飛機餐 




今次買咗唔係好多嘢 

2 則留言:

  1. Morning ! Why --- 封咗塵嘅土耳其 --- ?? I remember you have posted Turkey 's trip before, am I correct ? ( because there are cats in your photos )
    Anyway, thanks for sharing and looking forward for your further updates.
    [版主回覆06/13/2012 22:37:42]哈哈~~因為個個土耳其之旅差不多成兩年前架喇,基本上係未寫入面嘅內容,只係放咗部份嘅相,家下就諗住要完成佢囉...
    嘻嘻~~我要多謝你一路睇就真...

    回覆刪除
  2. 劉小蟲14/6/12 23:27

    我都覺得人多幾好,不過最多四個就夠,再多就多麻煩。
    [版主回覆06/15/2012 05:32:47]哈哈...都係架..一多人就會多意見,除非佢哋全部都係無意見啦..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...