2012/06/16

2010 土耳其自駕之旅 (25) Day 3 - Kizil Avlu (Red Basilica)(紅色教堂)

2010 土耳其自駕之旅 





Day 3 23/10/2010 Day 3





Kizil Avla (Red Basilica)(紅色教堂)


Çanakkale > Truva Arkeolojik Kenti (特洛伊遺跡)(Truva)
> Lunch@Edremit > Bergama > Bergama Akropolis
 (
衛城)(Bergama) > Kizil
Avlu
 (
紅色教堂) > Izmir
> Residence Comfort Izmir @ Izmir



                        

Red Basilica建於2世紀,最初是供奉古埃及塞拉皮斯(Serapis)、伊希斯(Isis)和希波克拉底(Hippocrates)等眾神的神廟,是聖經啟示錄記載的七大天啟(Apocalyse)教堂之一,並被挑出作為魔鬼王座。要找到他也很容易,在去衛城的路上,很醒目的佇立在路邊。 週邊已經改造成一個精緻的小公園,入門時你不一定看的見售票人員,自己進去吧,在裏面的某個位置偶遇工作人員,他會告訴你出來時記得找他買票。入口處有個圓頂小教堂,原來的地面已經塌陷,現在用鋼架支撐鋼板作為地面,裏面有個小庫房,架子上擺滿了精美的石雕。現在,主教堂的屋頂已經沒有,只有三面的紅色磚牆依然矗立,周圍散落著雕刻精美的大理石塊。
                        

去過Bergama 衛城放低咗幾條腳毛之後,就去附近好近嘅一個景點,就係紅色教堂啦(又叫Red Basilica) 

呢一間教堂係正路邊,我哋架車就咁泊咗係路邊。
我先前做資料搜集個時,睇過好多人影D相同埋D睇資料話呢個教堂其實無咩嘢睇,影相位好多都係遠距離影埋去,最重要又係要收入場費,呢個土耳其好多景點都收入場費,所以我哋真係要揀一D覺得值得睇先會入去睇~~~

我哋係出面影下相,睇下佢哋外觀,其實都幾靚~~~我哋係出面睇到都重有D遊客係入面參觀緊,不過好明顯係有個Guide帶緊佢哋。附近有幾間買嘢嘅店舖,不過人都唔多個..可能都差不多成六點呱~~~睇完我哋就要去酒店啦,今晚間酒店係係Izmir..要差不多成兩個鐘車程,所以我哋睇完就要立即趕路啦... 



Red Basilica 外觀都幾靚..成間都係紅磚


Red Basilica正門...


附近嘅商店,無人幫襯嘅..



呢一間應該係買地毯啦,不過聽聞土耳其D地毯都幾貴個喎..


2 則留言:

  1. Hello ! No photos in the 紅色教堂 ?
    [版主回覆06/18/2012 20:47:54]上面D相就係紅色教堂來架啦..第一幅就係側面

    回覆刪除
  2. D地氈掛晒出黎
    [版主回覆06/19/2012 21:12:10]佢入面重有,D外國人好鍾意買架,我哋香港人就少興趣D啦,因為好大張架..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...