2012/06/24

2010 土耳其自駕之旅 (31) Day 4 - Efes Orenyeri(以弗所遺跡)

2010 土耳其自駕之旅





24/10/2010 Day 4





Izmir : Saat Kulesi(Konak 廣場 鐘塔)Agora 市集


 


Selcuk : St.John Kilisesi(聖約翰教堂) Isa bey Camii(伊莎貝清真寺)Efes Orenyeri(以弗所遺跡)Artemis Tapnagi (月神殿遺址)Efes Arkeoloji Muzesi (以弗所考古學博物館)Yedi Uyurlar (Seven Sleepers(七睡人教會)  & Meryam Ana Evi (聖母瑪利亞之家)Sirince Koyu (Sirince )


 


Kusadasi
: Kasadasi Town Centre & Guvercin Ada (Pigeon Island) 
鴿子島

之前一路都以為睇咗個St.John Kilisesi,原來係無去到嘅..有點兒可惜添。跟住我哋就要去今日嘅重點景點啦,就係Efes Orenyeri(以弗所遺跡)喇。去呢個Efes Orenyeri(以弗所遺跡),我哋就要揸架車兜過去,又係要俾泊車錢啦,盛惠TL$5啦,後來發覺係另外一面嘅入口D人係周圍泊D車架,我諗應該係唔洗俾錢就可以泊車。呢個以弗所遺跡保存得幾完整,同埋入面都幾大下,我哋行咗成二個幾鐘先行完。係呢個以弗所遺跡入面重有D景點係要再俾錢先至可以入去睇,我哋...當然係無入去睇啦~~係參觀呢個以弗所遺跡嘅期間,發覺有好多日本人同埋韓國人係到參觀,反而唔見有強國人出現喎..我哋重係入面到食埋我哋自製嘅Lunch添呀~~
入口..
入場費每位TL$20 

遺跡占地..


係入口附近嘅港口體育館




遠望大劇場

呢個遺跡真係幾大,可以想像到個段時間呢個地方係繁榮


係D空地入面有好多一件件嘅石係到,應該係遺跡入面D建築物..

我諗上面個排應該係D頂部位置嘅建築物,雕琢得幾細膩



大劇院解釋


一路望過去都係呢個以弗所城,呢條路係通去港口,所以叫港口大道

大劇院











當時嘅人充分利用咗力學嘅原理去興建D建築物

過咗咁多年都重可以屹立不倒,勁

呢條叫大理石大道

大理石大道 





圖書館









分別象徵知識、學問、聰明同高潔嘅4個雕像複製品放咗係圖書館入面,因為真嘅要係奧地利先會見到。呢一位就係代表知識嘅蘇菲亞女神
























呢位係代表咩嘅呢 ?
























圖書館頂

呢一個唔知代表咩呢? Ennoia係網上面搵到係解Thinking & Thoughtfulness,解讀應該係高潔...









係一樓上面其實係放咗4個女神像架,不過家下就係維也納










哈德良神廟右轉,有一排挖洞的馬桶,保存完整,這個羅馬公廁沒有隔間,在早期是群眾的社交場所。古羅馬人來此大小解,因為沒有門正好可以和鄰座閒聊八卦,果然是有社交的功能啊!


你一定跟我一樣會有疑問,是不是跟大陸的一條溝沒有門的廁所一樣?懷疑難道他們都不怕臭嗎?怎麼還聊得起來?這個算是古時候的五星級廁所,在馬桶座位前方有一小小演奏區,也就是上廁所還有音樂可聽,而馬桶下方的一條溝,是深達 二米 的活水溝,不會有異味產生的。






哈德良神殿 The Temple of Hadrian



呢到入面唔知有咩睇,要收入場費






圖雷真之泉 The Fountain of Trajan



海克力斯之門 The Haracles Gate


哈德良門無頭雕像 The Hadrian's Gate














勝利女神像



The temple of Dominitian

波理奧之泉 The Fountain of Pollio














音樂廳 Odeon

















































大理石街最值得一看的就是地板上的一則廣告,一顆心+一個左腳印+一個女人像+錢幣,所構成的是怎樣的廣告呢?原來這是一間妓院的廣告也,海港城艾菲索斯,船一靠岸船員或外來客需要解決生理需求,都是循著這個廣告登堂入室。石板廣告的意思,你想出來了嗎?他是指如果你有一顆寂著的心,又你的左腳大於廣告上的尺寸時(代表成人),請帶著錢錢,向前即可找到美麗的女子。原來那當時就有妓院了喔,原來以前的人那麼聰明,還會打廣告,原來以前的人比較含蓄,以石板廣告取代現在的霓紅燈煽情的外觀。









3 則留言:

  1. Hello ! Stone sculptures everywhere ! I think one has to add a bit of imagination when visiting the place. I love the few photos of cats.( it seems they like to be your models )
    [版主回覆06/25/2012 19:29:41]係呀...如果無咩幻想力同埋睇過下D資料的話,只係知道佢係一件石頭,背後嘅故事就唔知道啦~~~土耳其周街到係貓,真係幾得意~~你都好鍾意貓喎..

    回覆刪除
  2. 這裏就係城牆內的地方?好有特色!
    [版主回覆06/28/2012 21:32:16]呢個係呢一區嘅一個大遺跡叫 Efes ..好多遊客架..

    回覆刪除
  3. 我去e個古城時, 全場只有4個參觀人士!
    [Mabel回覆07/06/2012 14:24:24]我冬天去嘛, 所以好少人. 我諗大陸人唔會去e到, 無野買嘛...
    [版主回覆07/05/2012 19:25:58]嘩~~4個..真係好小喎...我去個時都唔係好多人,不過好嘅我覺得係強國人重未係呢個國土大量出現...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...