2012/06/15

2010 土耳其自駕之旅 (24) Day 3 - Bergama Akropolis (衛城)


2010 土耳其自駕之旅 


 


Day 3 23/10/2010
Day 3


 


Bergama Akropolis (衛城)(Bergama)

Çanakkale > Truva Arkeolojik Kenti (特洛伊遺跡)(Truva)
> Lunch@Edremit > Bergama > Bergama Akropolis
(
衛城)(Bergama) > Kizil Avlu (紅色教堂) >
Izmir > Residence Comfort Izmir @ Izmir



                                                  
貝爾加馬曾經是一個顯赫一時的希臘系王國,首都貝爾加馬與埃及的亞歷山大齊名,是愛琴海邊的文化、商業和醫藥中心,足以和南邊的以弗所(Efesus)分庭抗禮。而其遺址就位於今天的Bergama小鎮,主要遺址有衛城(Acropolis)、醫療神殿(Asclepion)和紅色教堂(Red Basilica)。Acropolis位於小鎮的北側約2公里的山頂,盤山小路很窄。門票已漲到了20TL,現今遺址內能夠辨別出來的主建築也只有劇場了,圖拉真神殿(The Sanctuary
of Trajan
)和圖書館如圓明園般僅存幾個圓柱,而其他的遺跡已經幾乎只有矮牆和碎石堆了。 劇場現也已破敗,殘垣斷壁阻擋著遊客近距離接近劇場,但從那陡峭的斜坡和依稀尚存的觀眾席,依舊可以想像千年之前萬人彙聚的熱鬧場面。
                                                  



幾經艱苦終於都到咗我哋要去嘅目的地Bergama Akropolis ,本來諗住最多3點幾就會到呢到,可以入去參觀下。去到呢個衛城,見都有個纜車站,先前係網上面同埋D旅遊書仔都無講過會有呢一樣上山嘅方法,我先前睇到嘅係可以揸車上去睇架。不過呢到又無咩指示點樣可以揸架車上去個衛城到。

我哋到咗呢個纜車站個時都差不多成五點啦,再去問下纜車站嘅職員呢一架纜車係咪去
Bergama Akropolis就決定搭上去,但係呢~~~個衛城就七點鐘就收工。我哋估計應該係唔夠時間去仔細欣賞,因為呢一個衛城古蹟有成5km咁大面積,成個山頭俾佢霸咗咁,要睇晒起碼都要成兩、三個鐘先至睇完,如果大家有時間就真係要去睇睇喇,因為呢一個衛城真係好大。重有就係收成TL$20一個人入場費,睇個少少嘢就走唔係好抵~~咁我哋決定唔夠時間當然唔好睇啦。所以最後只係搭纜車上去睇下附近嘅環境,搭纜車要收TL$12一個人,其實都幾貴。

嘻嘻,原先無諗到會有搭纜車呢個節目,家下當係新加插節目啦。上到去,想睇下個衛城係幾點先收工,我哋都重未死心想入去睇,問題係驚睇睇下俾人困咗係入面出唔返來,重要係我哋無揸車上來,纜車收埋工咁我哋就大煲啦。今日已經玩咗半日Rally架啦,唔想又再出現第二個深刻嘅印象呀。

我哋行到去個衛城入口附近,有個牌係到,但係個牌有寫幾點開工,收工時間係無寫嘅。但係應該都係七點前就收工,因為架纜車到係七點就收工。我哋行去佢門口影下相,睇下嘢。睇下D記念品,之後就走人~~~~

睇完搭纜車落返來,其實都係5分鐘到就落到來架啦。準備去攞車個時,無神神有條友仔走埋來話要收停車場錢,嘩~~我泊係路邊咋喎,咁又要收,好明顯係地區保安員啦。係人哋國家費時節外生枝,都係要俾佢,盛惠TL$2啦~~~

Bergama 衛城 


行上去呢個衛城入口,我諗都要成五至十分鐘~~ 

其實係入口處附近都有好多遺跡可以睇到 


Bergama Akropolis 纜車站,好新下 




其實個車程到幾短下架,五分鐘到到頂 

衛城入口 

有開始時間,但係無收工時間~~~ 


附近有D買記念品嘅地方 

山頂一睹附近環境...段我估計係我 

2 則留言:

  1. Hello ! Seems only a few people !
    [版主回覆06/15/2012 20:10:02]係呀~~個時都成五點幾啦,同埋呢個位無車都幾難去到,D旅行團應該唔會咁遲先到呢到參觀啦。

    回覆刪除
  2. 係咪即係夜晚唔閂架呢
    [版主回覆06/19/2012 21:13:06]呢個就唔知~~但係我哋個日五點幾去到人都唔多個,夜晚應該係無人到...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...