2012/06/20

2010 土耳其自駕之旅 (29) Day 4 - Selcuk Artemis Tapnagi (月神殿遺址)


2010 土耳其自駕之旅 





24/10/2010 Day 4





Izmir : Saat Kulesi(Konak 廣場 鐘塔)Agora 市集


Selcuk : St.John Kilisesi(聖約翰教堂) Isa bey Camii(伊莎貝清真寺)Efes Orenyeri(以弗所遺跡)Yedi UyurlarArtemis Tapnagi (月神殿遺址)Efes Arkeoloji Muzesi (以弗所考古學博物館)Seven Sleepers(七睡人教會)  & Meryam Ana Evi (聖母瑪利亞之家)Sirince Koyu (Sirince )


Kusadasi : Kasadasi
Town Centre & Guvercin Ada (Pigeon Island) 
鴿子島
Artemis Tapnagi (月神殿遺址)
Day 4 Konak to Artemis Tapnagi Selcuk 1


睇完呢個廣場之後,我哋就要向Selcuk出發啦,今日嘅行程比較輕鬆,因為其實車程都唔係好遠。我哋大約9:30左右離開Izmir,個GPS又帶我哋行咗去D唔知咩路,好多路都係封咗嘅,基本上係行唔到。行多兩行我都係靠自己去行好D喇,之後行行下又去返D大路,然後又跟返個GPS帶嘅路行。

行條Highway到行,唔知係唔係向住東邊行呢,D太陽光非常之燦眼,攪到睇唔到路Miss咗個路口,然後又入錯咗個路口,攪到行咗相分方向。不過途經一個油站 ,於是乎我哋就入埋油丟繼續前進啦...

一路行住Highway其實都幾好行,但係行行下又都D收費站,但係又係無人個喎,咁點俾錢呢 ? 之後我哋就停低咗,我就周圍問人啦,問咗個土耳其人,佢話係去到目的地出口個到先俾錢喎。但係佢點知我係邊到入呢 ? 之後去到個收費個個位,又攪咗一大輪,之後我哋就買咗張好似八達通嘅咭啦,原來係用來俾路費嘅~~~

去到Selcuk都成十一點幾,就開始我哋嘅行程啦。首先去咗個
Artemis Tapnagi (月神殿遺址)  ,呢個遺跡就咁係路邊,真係唔留心都睇唔到。咁啱我哋去到個時有一班旅行團去到,所以到幾多人係到。呢到泊車唔洗俾錢,可以周圍泊都得..查實呢個遺跡得少少嘢睇,一陣間就睇完架啦...

呢間唔知咩來嘅,求其周圍影下 



呢到就係遺跡入口附近

直望就係遺跡,咁啱有個旅行團係到,好似係日本人來架


個遺跡到無咩嘢睇嘅..可能已經爛晒


基本應該淨係得個殿係到...




3 則留言:

  1. Hi ! The Artemis Tapnagi is 無嘢睇
    [版主回覆06/20/2012 19:39:41]係呀...得個爛晒咁嘅遺址...所以係唔洗俾錢架..

    回覆刪除
  2. 劉小蟲22/6/12 23:26

    得一支嘢,真係行過咗都唔知佢係景點喎
    [版主回覆06/23/2012 08:11:40]係呀~~呢個無咩受到保護,所以淨返一支嘢...不過,其實土耳其有好多好多呢一類嘅遺跡,就咁係路邊,無人知係咩...

    回覆刪除
  3. 即係先付買路錢就可四圍去?
    [版主回覆06/28/2012 21:34:02]係呀~~好似一張八達通咁預付咗D錢入去,之後就用來俾高速公路費

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...