2012/06/27

2010 土耳其自駕之旅 (34) Day 4 - Kusadasi



24/10/2010 Day 4
Kusadasi : Kasadasi Town Centre & Guvercin Ada (Pigeon Island) 鴿子島  & Club Caravanserail Hotel

Day 4 Sirince to Kusadasi 

好,無位泊就唯有走人,由Sirince KoyuKusadasi,大約需時半個鐘多D。我哋去到Kusadasi完就大約4點幾,之後就搵間酒店,今晚住嘅呢間酒店係由古堡改建而成嘅,都幾特別~~~因為先前Book個時已經講咗要有車位,所以佢哋就安排咗,原來就咁泊咗係佢哋門口到就得,都幾方便。安頓好晒D嘢之後,我哋就去附近個市中心同埋個鴿子島到睇下嘢喇。咁啱去到又就快日落,我哋就係呢到睇埋個日落先喇~~真係好靚呢呢個鴿子島其實係由傑諾巴人建造嘅遺跡,不過早已殘破不堪~~我哋係呢個鴿子島行咗一陣好快就睇完,都係睇日落靚D~~之後我哋就去市集到搵食啦~~~



Kusadasi 市集  


都有唔少遊客嘢買,不過就無咩人咁

鴿子島 

呢到都有唔少遊輪停咗係個碼頭到 


市集嘅鐘樓 


山頂上面放咗個叫阿塔十耳克雕像 

我哋沿住海旁一路行過去鴿子島 

又見到個鐘樓








就係呢一條路將鴿子島連埋


鴿子島其實都唔見有鴿子 

開始日落啦...




鴿子島對出有間Cafe




同心愛嘅人係到睇日落都幾浪漫








特別效果影日落






嘻嘻~~睇到D咩呢??














土耳其周街都係貓貓











又有隻貓貓啦..


係條路到又好多貓貓,唔知佢哋係咪係到等嘢食呢?

望緊咩呢?



行返去市集先

有隻貓貓開緊餐







行行下見到有雪糕食,買返支來食先









3 則留言:

  1. Hi ! Why are there pieces of white cloths tied on branches of trees ?
    It seems only few people are having meals in the eateries. Are the sizes of cats bigger than those in H.K. ? I love !
    [版主回覆06/28/2012 21:22:17]個D好似係紙來嘅,應該係用來許願。嘻嘻~~可能我哋去個時唔係旺季所以無咩人...D貓貓其實同香港D差不多大,但係呢,塊面呢就好尖...

    回覆刪除
  2. 今次的相片相當多啊!...真係多貓隻隻也不同樣貌的...地上的影子是你嗎?
    [版主回覆06/28/2012 21:22:34]係呀~~D貓真係隻隻都唔同,重要有D唔睬人添架...
    呀~~好嘢呀~~咁都俾妳估到係我個影..

    回覆刪除
  3. 咁多貓貓0既, 仲要隻隻都幾有肉喎!! (影貓都會開心呀)
    [版主回覆07/02/2012 08:24:16]佢哋梗係有肉啦,係碼頭到有魚食架...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...