2012/06/18

2010 土耳其自駕之旅 (27) Day 3 - Izmir 市 & Residence Comfort Izmir

2010 土耳其自駕之旅 

23/10/2010 Day 3

Izmir 路上看日落 

Çanakkale > Truva Arkeolojik Kenti (
特洛伊遺跡)(Truva) > Lunch@Edremit > Bergama > Bergama Akropolis (衛城)(Bergama) > Kizil Avlu (紅色教堂) > Izmir > Residence Comfort Izmir @ Izmir

一路行到好順暢,只係去到接近市中心嘅時候開始有D塞車出現。去到間酒店附近都已經係差不多19:30啦,我哋今次Book個間酒店都幾Okay,詳細可以去返呢到睇下啦(
2010
土耳其自駕之旅 (19) (住宿編)(1)
)。

呢間酒店其實都幾難Locate到,兜咗一兩個圈先搵到,因為太唔起眼啦。但係問題又出現啦,就係無位泊車嘅,於是乎我就落車入去問下架車可以泊係邊到啦。入到去,感覺唔似係酒店,好似一棟住宅大樓咁喎。地下係無Reception嘅,咁我就上多一層啦,見到有個人就話我Book咗佢間房住一晚,開頭佢重話無呢個記錄,後來搵搵下原來已經Print咗出來啦~~~咁之後佢就搵人幫我哋搵個位,個位其實就咁泊係酒店門口,不過問題係好多車都泊咗係到~~~佢哋一安排下就攪掂 !! 之後就攪D手續啦,過程都幾耐下,又要填呢樣又要填個樣,好嘢~~可以上房啦,我哋今次住係7樓,都幾高下。間房都幾大下添呀,其實有D似 Apartment房,唔似Hotel房,入面重要有小型廚具同埋洗衣機,如果唔係中午個時玩咗Rally用咗幾個鐘嘅時間,我諗我哋會可以自己買嘢返來煮來食。其實間房都真係幾靚仔,重要有Wifi同埋早餐提供,不過個早餐就係Set嘅,要揀好之後就放係門口到,到聽朝早就會有早餐送入房到架啦~~~

其實呢個Izmir都有D嘢睇架,不過我哋來到嘅時候都已經係七點幾八點,所以好多嘢都閂咗門,同埋夜晚我哋都係唔會點係出面行嘅,因為驚治安唔好~~~係Izmir最出名嘅景點就係叫 Elevator ,係係一個塔入面運作,最初個時係用水力作為升降嘅動力,到咗有電力嘅時間先變咗用電作動力。呢一架電梯一次只可以座4個人,當中一個係揸lift人。
                                                  

Elevator (Asansor)

Address: Izmir , Turkey ,
TR


When the Asansor elevator was first used is was driven by a
simple water-operated mechanism, although today is powered by electricity.
Tourists using the Asansor will be pleased to find a good restaurant awaiting
at the top, where you can dine whilst soaking in some glorious city views from
this elevated setting.

那個景點正式嘅名係叫Asansör
(
土耳其文之升降機/elevator)Izmir
Konak
渡輪碼頭不遠,步行 15-20分鐘可到,所有的Izmir居民都知道這個地方,問當地人
'Izmir Asansör'
通常都會可以話到俾你知點樣可以去到。
                                                 
我哋攪好晒D嘢之後都差不多成七點幾,重要出去搵下嘢食,呢間酒店附近無咩嘢食,我哋就一路行睇下有無咩嘢食,只係見到D食包嘅店舖。我哋重行埋去個車站到,不過因為夜晚就無再行遠D啦,最後我哋就買咗Doner Kebabi 做晚餐~~~

順便返酒店到洗下衫褲~~~今日行咗430.2km車程


間酒店房到幾靚仔架 


有雪櫃、洗衣機、微波爐同埋煮食用具... 


間房到幾Okay架 

廁所都幾大架 



呢到就係地下大堂,無人係到架 

酒店外貌 

Basmane Gar 車站 
 
是日晚餐 





2 則留言:

  1. Hi ! The hotel room is so big !! What's the food in the first photo ? Is it bread or some kind of pasta ??
    [版主回覆06/19/2012 20:02:50]間房真係幾大下,我諗應該有500呎...
    個D全部都係麵包來架,應該係叫做土耳其餡餅
    睇相就好大,但係其實好少架咋..

    回覆刪除
  2. 間酒店真係幾正喎
    [版主回覆06/20/2012 19:38:52]都可以咁講嘅,不過人生路不熟,同埋市中心泊車會比較麻煩D..
    [Gael回覆06/20/2012 12:58:46]自己駕車都唔驚0既
    [版主回覆06/19/2012 20:03:25]係呀...呢一間真係幾好...不過就遠離咗個市中心..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...