2012/06/14

2010 土耳其自駕之旅 (24) Day 3 - 往Bergama驚險的路段

2010 土耳其自駕之旅 

Day 3 23/10/2010 Day 3


Bergama驚險的路段

Çanakkale > Truva Arkeolojik Kenti (特洛伊遺跡)(Truva) > Lunch@Edremit > Bergama > Bergama Akropolis (衛城)(Bergama) > Kizil Avlu (紅色教堂> Izmir >
Residence Comfort Izmir @ Izmir

呢一段我估計係我哋行個一段路,因為基本上一離開Edremit無耐就行山路 
Day 3 Edremit to Bergama Akropolis
搵Google Map 睇多次,如果係行海邊嘅Express Road,路程上同埋時間上計算應該會多過行山路,所以亞 GPS 就點咗我哋行山路.... 
Day 3 Edremit to Bergama Akropolis good


食完嘢,我哋係個Shopping Center個超市都行咗一陣就出發去Bergama啦,途經一個油站就入埋油先。諗住個GPS話兩個鐘唔洗就到Bergama,應該好快就到!!點知個 GPS 又帶我哋行咗一段無人無車嘅路,一路行咗好多都係荒山野嶺,行行下重要係玩飄移添,即係基本上個GPS係唔係一條路上面行緊~~~重要係揸極個GPS到達時間都無減過咁,咁我哋唯有見路有行喇,其實我有諗過好唔好揸返轉頭架,但係行咗成個幾兩個鐘,無理由兜返轉頭架!!

之後行行下去到一個小村莊,咁啱有架泥頭車係到落嘢塞住咗條路喎,佢又唔肯郁架車喎。叫我哋兜條路去喎,嘩~~呢一兜路一兜兜咗成45分鐘路,其實呢一段如果佢哋可以倒車,只係一分鐘路程咋。佢哋唔肯郁,我哋唯有行第二條路。呢一段路,照我哋睇應該係當地居民係附近嘅森林到斬完D樹林運返去用嘅,我哋見到條路有D好大嘅車轆痕跡,我諗佢個轆應該有最少2米高個種,唔怪之得佢哋可以行呢D路啦~~~~

嘩~~呢一段其實根本就唔可以行
私家車,成段路又爛又多石,重要凹凸不平,架車撞咗好多次底,重有部份路段好似玩Rally車個D咁,成條路都係泥,行咗落去隨時都會俾D泥食住條軚。我哋幾驚行呢一段路出唔返來,如果係就大鍋,因為呢一段路基本上就係係個山入面,所以我哋又係行得好慢,一見條路唔係好得,就落車睇下先揸架車行。試過不停落車搵D石搵來填D窿架喇,因為D窿真係好大過,如果就咁揸過去,好肯定架車會落咗去個窿到~~~個時就麻煩啦~~~當時都無影到條路D相,因為根本就無心情去影,只係想快D行完,行咗大約45分鐘之後,就兜到返去頭先個架車塞咗個個位置~~~真係無陰公,攪我哋行咗咁多冤枉路,好在我哋真係有驚無險啫。

之後我哋繼續前進啦,跟住無神神改道喎,行個條路個GPS好似無資料,根住GPS行行下又玩飄移喎,行緊條路完全係無資料,攪到我哋係到兜來兜去喎。咁我哋唯有停係到諗下點行先,唔知向前行呀,定係向返後行~~~又唔知自己係邊到,成條路一架車都唔見喎。
好在咁啱有架車經過,成架車得個小朋友可以同我哋溝通,佢識講英文,不過我哋好在有張地圖,溝通唔到都可以用身體語言攪掂 !!
原來佢哋都係會去Bergama個邊個方向,叫我哋跟住佢哋行,佢哋行行下就揮手叫我哋跟住,真係好好人呀~~~行咗大約20分鐘到,個GPS就歸位啦,又出返條路啦~~~不過我哋都係繼續跟住個架土耳其人架車行,佢哋原來唔係去Bergama,只係會去個個方向行,當佢哋到咗佢哋個目的地之後就落車指住前面叫我哋繼續向前行,我哋當然係要揮手多謝佢哋啦~~~

行咗好耐先見到有個城鎮仔...諗住好快就會到添..

我哋就係行呢D Rally 賽車行嘅路,隨時都會俾D泥食住條軚,又會撞車底


2 則留言:

  1. Hi ! 好彩大步檻過 ! I mean you all and the car.
    [版主回覆06/14/2012 20:12:22]係呀...呢個都未係最驚險,繼續睇落去會就知

    回覆刪除
  2. 劉小蟲22/6/12 23:22

    其實我覺得你享哩啲國家都自駕,真係好勇囉。
    [版主回覆06/23/2012 08:10:05]哈哈~~我都覺得有少少啦,不過佢哋都有好多租車嘅公司,即係其實都有唔少人自駕~~但係呢一次自駕真係好好玩~~~同埋我完全係唔洗理D交通時間,真係幾正...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...