2012/06/13

2010 土耳其自駕之旅 (23) Day 3 -Lunch@Edremit

2010 土耳其自駕之旅
Day 3  23/10/2010  - Lunch@Edremit
Çanakkale > Truva Arkeolojik Kenti (特洛伊遺跡)(Truva)
> Lunch@Edremit
> Bergama Akropolis (衛城)(Bergama) > Kizil Avlu (紅色教堂) > Izmir > Residence Comfort Izmir @ Izmir

呢個土耳其都放低咗成差不多兩年啦,終於都到寫土耳其啦,因為今次土耳其自駕真係非常難忘,一定要寫低佢先得(雖然我其實已經寫低咗係本簿仔到,但係都係想同大家分享下),希望快D完成佢啦。之前個兩日已經寫咗,家下由第三日開始寫返,好多嘢都要靠睇相同睇本簿仔記返...呢一次自駕最驚險就係Day 3呢一日,同埋重有一日係生死時速,透露少少先。就係有一日當揸緊架車去緊一個景點時,有一架車係我前面行行下駛咗落坑...之後發生D咩事呢?大家遲D就會知...  ....去片...

Day 3 Truva arkeolojik to Bergama via Edremit



睇完隻木馬,我哋就驅車去Bergama喇。由Truva去Bergama需時3個幾鐘,我哋睇完都成十點幾差不多十一點先走人,大約揸咗個幾鐘到,行咗一段山路,都無咩車嘅,因為第一次用呢個GPS,所以基本上又無懷疑過佢有問題喎,但係當時條路一架車都無,感覺好似有D問題,好在都重係行緊蠟青路,揸咗一段無人之路成半個鍾有多,終於都見到有個鎮仔係前面,個前面唔好以前好近呀,其實都重要揸成二十幾分鐘架。之後就到咗一個叫Edremit嘅區,見到都係食Lunch時間就周圍搵下嘢食,咁啱附近有個Shopping Center,我哋就去睇下有無嘢食啦。

上到去呢個Center嘅頂樓有個Food Court,其實都唔係咩Food Court,得個幾間食店,睇咗一輪揀咗一間入去叫嘢食。點解去呢一間呢,因為佢有相囉,我哋咪睇咗D相啱心水嘅就指俾佢哋睇啦,叫咗一個包同埋一個叫inegol Kofte Tarifi
,睇個樣都幾好食咁,應該係D烤肉..個店員又介紹咗D嘢食叫我哋試下,又幾好食喎...

係等食期間,無神神有三個土耳其嘅青年人行埋來同我哋搭訕喎,又同我哋扼手喎,非常之熱情。又問我哋來做咩,佢哋又講自己幾多歲做D咩嘢咁,不過三個當中,得一個可以溝通到,其餘個兩個就只可以答一兩句。

呢一間餐廳D嘢食都幾好味,重有就係應該似D歐洲文化,D包係任食架,佢哋見我哋食完一籃,又攞多一籃俾我哋食。嘻嘻~~之後我哋重攞走咗兩個包走,等如果係車到肚餓都可以食下嘢呀嗎~~~真係又食又拎呀...
呢一架就係我哋架戰驅啦...隻色開頭睇唔慣,睇睇下又覺得幾好睇喎..

行咗成半個幾鐘先見到個鎮咋~~

係Shopping Center入面嘅食店

我哋就係揀咗呢一間

呢D包係任食架...

呢一隻桃汁幾好飲架

呢一間原來係土耳其好多地方都有分店,不過我哋覺得呢一間好食D

inegol kofte Tarifi應該係烤肉來嘅...幾好食,個條青色嘅係辣椒,但係又幾好食個喎..



我哋重叫咗個包,呢個包係餐來嘅,包飲品



d薯條好好食架

佢哋送咗個甜品俾我哋,好甜架,食一粒就無所謂,但係兩粒就到頂喇...但係人哋送嘅點都要食晒佢


又送咗杯土耳其茶俾我哋飲喎,好好飲架...



2 則留言:

  1. Hi ! What is the 甜品 ? Is it some kind of dates ?
    [版主回覆06/13/2012 22:40:18]個D唔係 dates ,係一D類似麵粉製嘅食品,但係就浸咗係D糖水入面,好甜架..

    回覆刪除
  2. 劉小蟲14/6/12 23:30

    咁有心機寫,真係要讚。我諗個trip放多過一年都未必想寫返。。。
    [版主回覆06/15/2012 05:34:27]我之前都係咁諗嘅,不過又想分享下呀嗎...話晒係未來呢幾年都唔會再去呢個土地...寫下又可以回憶下當時D情景。重有就係唔寫返都唔知道原來自己揸咗去咁多地方~~~重有就係呢一次自駕真係幾好玩...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...