2012/06/04

2011 德國自駕之旅 (42)(Day 9)(19/8/2011)

Landhotel Guglhupf (Schwangau,Fussen) > Schloss Linderhof (林德霍夫宮) > Oberammergau > Pilatushaus 皮拉圖斯濕壁畫舍) >
Passionspielhaus (耶穌受難劇場)  > Kloster Ettal (
圖艾塔修道院
)  > 
Schloss Nymphenburg (寧芬宮) > Odeonsplatz (奧迪安廣場> Theatiner-Kirche (特亞提納教堂 > Feldherrnhalle (將軍紀念殿堂) > LetoMotel (Munich)


landhotel to Schloss Linderhof


食完呢個味嘅 Handmade 早餐之後,再 Hae 下我哋就要出發向Munich 方向出發。而今日係北上之前我哋就會去係呢一區嘅景點,首先我哋會去Schloss Linderhof (林德霍夫宮)。由民宿去呢一個景點大約一個鐘到就會到,係網上面搵最快嘅路段就係會經過奧地利再入返德國,所以大家要小心係個GPS入面揀返唔過境嘅個Function,如果唔係就俾人罰錢架啦,不過如果你架車係有登記又無問題嘅。去到呢個過個Schloss Linderhof (林德霍夫宮)時係需要俾停車場錢嘅,一入就要俾架啦,盛惠EUR$2.5啦。

泊好咗架車,又去換飛啦,係呀~~~張14 Days Pass 又係包呢個景點架,呢一張Pass真係好抵 !! 但係個受票處又話唔洗俾飛我哋,就咁用張Pass就可以入去喎。之後就睇埋個導賞嘅時間,係~~又係要導賞架~~~離個導賞嘅時間重有一段時間,咁我哋就係呢個皇宮外圍到睇嘢同影相啦~~~不過由個受票處行入去呢個皇宮都有成20~30分鐘路程架~~~行入去途經一個湖,個到有隻天鵝係到,大家都同佢影相喎,不過佢呢好鬼死惡架..會咬人架...

呢個皇宮其實唔係好大,但係有個噴水池同後花園都好靚~~~不過想係呢到影張無人嘅相都幾難,因為不停咁有人出現架~~到咗個導賞時間入去個時,唔知點解入唔到去喎。跟住有個職員又叫我哋出返去受票處到攪,嘩~~大佬,差不多開個喎,家下先叫出去攪,況且係受票處話唔洗個喎~~~出去又話唔洗咪又嘥時間走來走去,當然係要同佢哋理論下啦,之後個職員叫咗個高級D嘅人來,佢睇一睇張Pass就叫個職員開閘俾我哋入啦...

呢個皇宮其實唔洗十五分鐘就睇完,又係唔俾影相。不過入面就同嚇蓮基姆湖宮就唔同,同埋佢係路得維二世唯一一個完成嘅皇宮。入面嘅裝潢非常之話麗,可以用金碧輝煌來形容都得~~但係就真係好細~~~好快睇完,再係出面影下相就出發去另外附近嘅

Pilatushaus 皮拉圖斯濕壁畫舍) 
係行出去個時我哋又同隻天鵝玩~~~ 


駛到去呢個景點就會要經過呢個收費亭


準備換飛,之後又話我哋張Pass唔洗個喎





要行一段路先可以到皇宮


有天鵝係到喎..





皇宮唔係好大,但係外型好華麗

有一個長嘅水池















放咗好多唔同嘅雕塑係到








噴水池噴水時好靚架...












有D花園仔係皇宮隔離














呢到望上去好似可以行上去,不過我哋無行

















呢到應該係廚房,無帶我哋參觀過






同天鵝溝通緊


餵天鵝食草...不過佢唔食






1 則留言:

  1. Hi ! The 噴水池 & 後花園 is beautiful and full of European style. The swan is very big ? !
    [版主回覆06/04/2012 19:41:07]可以話係典型歐洲式嘅住宅...個隻天鵝真係好大隻,梗係唔敢掂佢啦~~鵝會咬人架..

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...