2012/06/30

2010 土耳其自駕之旅 (37) Day 5 - Breakfast@Club Kusadasi & Ladies Beach

25/10/2010 Day 5


Kusadasi > Soke > Priene > Milet > Didim > Bodrum


Kusadasi
:  Club Caravanserail Hotel
> Ladies
Beach


Soke
: Priene Orenyrie
> Milet Kusadasi > Didim


Bodrum
: City Tour

今日係唔洗點樣趕行程,要去個個住嘅地點距離又唔係好遠,所以今日就比較Hae少少啦,正 ! 去咗咁多次旅行,發覺唔想再趕景點,去到就去,去唔到呢就算啦~~~無咩咁重要,有機會咪再重遊舊地喇~~


今次間酒店係包埋早餐嘅,係包一個叫當地特色早餐,當地特色咪即係他土耳其式早餐,咪即係歐陸式囉~~我哋都唔抱住有咩特別啦~~食得飽就得啦~~


起身執好晒D行李之後就落去食早餐,係土耳其食嘢,一定係有麵包食,所以基本都係會飽嘅。


原來個早餐係有幾塊牛油加D生果、果醬同埋D 乳酪~~如果個個人大食的話,我諗應該會食唔飽,因為我哋都係啱啱好,但係D麵包就食唔晒喇,我哋就順便攞埋走,必要時可以係車到食~~


食完嘢就出去行一陣影幾張相,然後就上房到Hae一陣先走人。我哋離開酒店,就去呢到附近嘅一個景點叫Ladies Beach,驅車去10分鐘內就到。呢到點解叫Ladies Beach我都唔知喎,我哋來到嘅時候就咩人都無,唔知係唔係早定係根本我哋呢個季節係無人會係沙灘到Hae睇完就走人,去下一個景點Priene Orenyrie出發,車程預計要差不多40分鐘
呢到其實都幾有園林氣息


個早餐就係枱上面嘅嘢食啦...麵包就最多

日光下睇間房都幾靚仔個喎..


我哋住個間房名叫Cici

朝早嘅市集,無咩人

綠色個架就係我哋架戰車啦...

Ladies Beach 唔見有 Lady

但係就放晒D凳係到,應該下午會有人係到Hae



1 則留言:

  1. Hi ! What's the plate of food in the centre of the table ? (something pink ? ) Were the drinks orange juice ?
    [版主回覆07/01/2012 09:33:53]個D係西瓜來嘅,晨早就有生果食架啦...個杯好似真係橙汁來嘅...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...