2017/12/17

2017 北歐自駕之旅Day 16 12/11/2017 Sunday 又係時候返香港


斯德哥爾摩 Stockholm >  HK Route Route to HK
Circle K(Eurostop Arlanda)入油 還車
租車公司位置
Avis Biluthyrning Stockholm Arlanda flygplats

Arlanda Flygplats, Hyrbilscenter, Vingvagen 4, 190 60 Arlanda, 瑞典   59.638191, 17.939553


今日無咩特別行程,朝早將D剩餘物資煮晒來食,都幾豐富。因為時間唔係好多,所以就係酒店到Hea10點先走人。不過係還車前就要去入一入油,我哋其實都預早咗D時間,因為要去機場到搞退稅。係網上面搵到D資料,係瑞典、丹麥同埋挪威買到嘅嘢都可以係斯德哥爾摩嘅機場到做退稅。網上面講退稅首先就要去Checkin咗攞咗張Boarding Pass先,然後有兩間嘅退稅公司有Global Blue同埋Premier Tax Free。網上面講兩間嘅退稅步驟都大致一樣,唔洗去海關到蓋印,直接去呢兩間公司佢就會幫你辦理,不過係未做呢個退稅步驟前,唔好寄件行李先,因為佢係會睇你件貨嘅~~~
退完稅,我哋就去寄行李,呢個機場寄行李係自助嘅,又係去返先前Print Boarding Pass 部機到揀寄行李佢就會PrintTag 俾你自己貼,我哋求其貼上去就算,後來諗諗下,我哋全部貼晒落個喼到,應該有一張仔係自己Keep~~~之後磅行李都係要個職員確認先寄到,因為我哋兩件行李好重~~~我哋嘅Lunch就係誠實豆沙包加果汁,之後就入去等上機啦~~~呢一程機食完嘢之後就瞓咗幾個鐘,返到香港朝早7點幾,都幾早~~~攞行李好快,半個鐘唔洗就搞掂,唔係廉航真係快好多~~~~
呢個北歐之旅成個行程有好大部份時間天氣都唔係幾好,所以D景點好多都唔係好靚,如果有藍天白雪一定好正,挪威呢個地方D風景真係幾靚,有機會再去多一次,不過再去我哋就要睇極光~~~

福麵大雜燴
還車了
呢到要自助Checkin
之後要退稅,所以就淨係PrintBoarding Pass出來
退完稅,就寄行李
是日午餐
入到去買咗D糖食
飛機餐
港珠澳大橋
行李好快就攞到

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...