2017/12/09

2017 北歐自駕之旅Day 3 30/10/2017 Monday - 晴朗的一天


Malmo > 哥本哈根 Copenhagen Denmark  Route

Cabinn City > 新嘉士伯美術館 Ny Carlsberg Glyptotek (途經) > 趣伏裡公園 Tivoli(途經) > 新港Nyhavn > 哥本哈根歌劇院 Operaen > Lunch@Copenhagen Street Food > 美人魚 Den Lille Havfrue > 吉菲昂噴泉 Gefionspringvandet > 阿馬林堡宮 Amalienborg > 腓特列教堂 Frederiks Kirke > 圓塔 Rundetaarn > Cabinn City > Dinner@Dalle Valle > Cabinn City


今日我哋就會過去丹麥嘅哥本哈根到玩一日,原先會係丹麥玩兩日,不過因為船期嘅關係就改變咗個行程喇。住酒店就唔洗自己煮早餐,呢一餐早餐係我哋係北歐之旅嘅第一次係酒店食嘅早餐,以歐洲來講都叫唔錯。食完我哋就上房執嘢出發去哥本哈根,去呢個哥本哈根可以搭汽車渡輪又或者行橋。不過呢條Øresund Bridge橋行一行就要EUR$50,即係成差不多港幣五舊。
我哋大概10點幾就到達咗今晚入住嘅酒店,呢一間酒店有得泊車,所以我哋就試下睇下可唔可以泊架車入去,然後就出去睇嘢。呢間酒店都幾好,可以俾我哋泊架車入去先。
泊好車我哋就出去睇嘢,其實間酒店同D景點都有一段嘅距離,不過都係10~15分鐘。我哋第一個景點就係睇呢個新港Nyhavn,今日天氣幾好,又有陽光,所以睇落去都幾靚,不過呢~~其實都重好凍下。但係D外國人呢都重係會坐係戶外到飲嘢,但係就著晒大褸咁囉。去呢個新港途中見到有個遊樂場趣伏裡公園 Tivoli,有D機動遊戲玩,不過佢就未開門~~
睇完呢個新港,我哋就去睇呢個歌劇院Copenhagen Opera House ,一路行就一路睇下有無嘢食。不過行去呢個歌劇院都幾遠下,歌劇院入面嘅嘢我哋就無咩興趣,所以就係遠距離影張相就算。順便睇下附近有咩嘢食,見到有個叫Copenhagen Street Food嘅地方,我哋開頭都無諗住會有咩嘢食。但係就不段見有人行去呢個Copenhagen Street Food,重以為佢哋係去呢個歌劇院添,睇下地圖應該係行唔到過去個喎。於是乎,我哋就行去呢個建築物到睇下。一入去,兩個世界。入面真係好似D街道咁,有唔同嘅食店係入面。入面有西式、日式、韓式、泰式同埋中式嘅嘢食,真係好多種類可以揀。
呢到睇落有D似酒吧街,最後我哋揀咗韓式同埋西式,西式係牛肉burger加薯條,因為見好多人買,所以就買。兩個都好食,個Burger D汁好惹味,所以好好食。
食飽我哋就行去呢個美人魚 Den Lille Havfrue到睇下,呢個位應該係哥本哈根嘅著名景點,所以有好多唔同國家嘅人係到,基本係多人到你係唔可以影唔到其他人。睇完我哋就行去睇呢個阿馬林堡宮 Amalienborg ,咁啱佢哋又係到換緊班,所以睇咗一陣。係呢個阿馬林堡宮就係腓特列教堂 Frederiks Kirke,我哋入咗去參觀下。
之後就行去睇呢個圓塔 Rundetaarn,呢個圓塔其實係可以行上去睇下呢個哥本哈根嘅市,不過團友話行咗成日已經無力再行上去。之後,我哋就係呢個市中心到睇下有無咩嘢食啦,係網上面見都有人食過一間叫Dalle Valle,係 all you can eat 來嘅。咁我哋就食呢個啦,時間尚早,我哋就返去酒店Checkin先。
呢一間酒店嘅房重細過日本嘅SuperHotel,攞完房坐咗一陣,我哋就出去食Dinner
呢一間Dalle Valle嘅嘢食睇落都幾多下,不過就唔係好多都啱食,但係都OK嘅。食完就返酒店,呢間酒店嘅沖涼花灑裝咗係個天花頂到,係完全洗唔到個身,真係非常之差嘅設計。
聽日我哋就會返返去瑞典啦,車程大概3個幾4個鐘到~~~~

:
Cabinn City      Tel.: +45 33 46 16 16
Mitchellsgade 14 1568 Copenhagen Denmark
GPS: N 055° 40.228, E 12° 34.246   55.6704590276794, 12.5707626342773
Parking : Cabinn City (DKK$180)

食早餐嘅地方
都有唔少款嘅嘢食可以揀
Øresund Bridge
轉下眼就到咗丹麥
趣伏裡公園 Tivoli
新港

Copenhagen Street Food
入面都有唔少嘅食店
是日午餐
美人魚 Den Lille Havfrue
 呢一隻鵝好惡,唔俾人行埋去個像到


吉菲昂噴泉 Gefionspringvandet
阿馬林堡宮 Amalienborg

腓特列教堂 Frederiks Kirke
 圓塔 Rundetaarn


趣伏裡公園 Tivoli

Cabinn City
趣伏裡公園 Tivoli
Dinner@Dalle Valle > Cabinn City
睇落幾多嘢食咁,但其實唔係好多啱食

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...