2018/01/29

原來Yahoo Blog搬過來嘅相全部都睇唔到

今日因為想搵返啲舊資料發覺原來之前係yahoo blog搬過來放咗係 google drive 嘅相全部都睇唔到~~~~唔知有咩方法可以解決到
Search過原來係 Google drive 已經係 31/8/2016 (吓,唔係呀嗎~~~)停咗對外連結,所以會睇唔到啲相....不過暫時無咩時間去攪返好佢

15 則留言:

  1. 係? 都唔覺有這個消息發佈過嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~有朋友問我啲我之前去過嘅地方咪搵下個Blog之前寫低啲嘢囉,之後就發現先前搬過來嘅嘢無晒,不過好彩係當時係唔同地方都試過搬入去,反而有啲地方重搵得返啲料...

      刪除
  2. 你依家先發覺?
    印象中好似有通知, 但果時沒上心, 依家先知大件事, 都唔會點執番好佢 =_=!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗應該有通知嘅,因為我尋日上網搵一搵就見到有人講呢個問題,重教係停止個個外聯前做啲嘢就可以攪到~~~家下都無咩時間攪,好彩係當時係唔同地方都試過搬入去,反而有啲地方重搵得返啲料...

      刪除
  3. 一早已知道,我沒有時間再攪過,唯有記憶在腦中﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳先前搬yblog有無去其他blog到試整?

      刪除
  4. 遲幾個月,我會開始執執佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 大工程喎,不過我都想整返完整佢

      刪除
  5. 係呀,已經好似年幾之前嘅事啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,上網搵返先知原來係2016年嘅事...

      刪除
  6. 我執咗幾個月喇,有D相都搵唔番

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵唔返?之前係yahoo backup 個個 file 應該入面有晒啲相

      刪除
    2. 因為有些相名稱唔同咗,我對唔番張相,變咗遊記唔齊相,但又有相擺唔到落遊記。太耐既相自己都唔認得係喺邊個遊記度。攪攪下已經冇心機攪了。

      刪除
  7. Happy Chinese New Year !(你好似發福咗DD Ha! Ha!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 新年快樂
      係呀...連續去咗幾次日本就攪成咁喇...

      刪除

來到留返句說話先走啦...