2017/12/14

2017 北歐自駕之旅Day 5 1/11/2017 Wednesday 美味嘅海鮮併盤


哥德堡 Göteborg Sweeden > 奧斯陸 Oslo Route

哥德堡 Göteborg Sweeden Saga Apartments Oslo > 奧斯陸主教座堂 Oslo Domkirke > 奧斯陸歌劇院Oslo Opera House >中央車站美食廣場Østbanehallen > 約翰卡爾大道(Karl Johans Gate) > Fiskeriet Youngstorget

今日我哋會過去挪威,車程大概要4個幾鐘先到。今朝有酒店早餐食,呢間酒店嘅早餐都幾多嘢食,重要幾好味添~~~今日食早餐嘅位,唔知係唔係個個Evening Buffet食嘅位呢?如果係咁應該都會幾多嘢食,我哋尋晚無行到入來呢個位睇添。食完個早餐上去房到Hea下,大概9點到我哋就出發。中途入咗次油,呢一次係用信用卡係部機到俾,都係會叫你入PIN CODE,咁我就入咗係香港用嘅6位數字密碼,又可以個喎,咁之後都一路係咁模式去入油俾錢。
我哋大概1點鐘到到咗奧斯陸,咁就睇下可唔可以攞房先,咁啱佢哋又清潔完就可以俾間房我哋。我哋係奧斯陸住嘅地方唔近市中心,因為一來市中心無咩Apartment 住,二來就係有得住嘅又無得泊車,要自己去搵位泊,所以寧願搭車入返市中心住遠少少,今日住嘅呢一間有得免費泊車添架。
放好行李我哋就出去搵嘢食,因為我哋重未食Lunch,我哋今日食McDonald,因為費時周圍搵。之後就買咗張 One Day Travel Pass搭車去市中心到睇嘢,去到市中心我哋睇咗呢個奧斯陸主教座堂 Oslo Domkirke、奧斯陸歌劇院 Operahuset Oslo、奧斯陸中央車站 Oslo Sentralstasjon同埋約翰卡爾大道(Karl Johans Gate)。之後就行咗去Fiskeriet Youngstorget食返個Early Dinner呢個海鮮併盤同生蠔,個海鮮都幾新鮮幾好食,而D生蠔就幾鮮甜,不過就細隻咗D,一份兩個人食都飽肚。
之後我哋就再行咗一陣就返去住宿個到個超市行下睇下有咩買,之後就返咗去住宿到洗衫。聽日要早出發,因為車程要成8個幾鐘先到。

:
Saga Apartments Oslo     Tel.: +47 22 55 44 90
Holmboes gate 8 Frogner 0357 Oslo Norway
GPS: N 059° 55.483, E 10° 43.218      59.9247215090882, 10.7202976110451

豐富嘅早餐
呢部飲品機好先進
又要入下油
進入挪威喇
Oslo住宿
住宿佈置都幾靚
洗衣房
是日午餐
Metro去市中心
One Day Pass
奧斯陸主教座堂 Oslo Domkirke

奧斯陸歌劇院Oslo Opera House
中央車站美食廣場Østbanehallen
Fiskeriet Youngstorget


沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...