2017/12/17

2017 北歐自駕之旅Day 9 5/11/2017 Sunday 不請自來的喵星人


貝根 Bergen > 松恩峽灣 Sognefjorden > 弗洛姆 Flåm  (挪威縮影) Route

Fløyen Panorama > Tvindefossen > Flamsbana Museet > Stegastein Viewpoint > Laerdalstunnelen


今日我哋會去Flam,車程兩個幾鐘就會到,都幾近。今朝有酒店早餐食,之前搵住宿時,睇網上面嘅評語話呢一間酒店嘅早餐好得,就呢一個其中一個原因,所以就揀咗呢一間住。
我哋未夠7點就落咗去,佢哋真係7點先開始。一入到去,嘩~~~好多嘢食呀~~~淨係煙三文魚都有三款,麵包款式又多,重有其他嘅嘢食,都好正~~~~其實我哋可以係呢到慢慢嘆,不過我記錯咗泊車個到以為係每個鐘計,唔記得係以24小時計最多收NOR$250,所以我哋就唔係食咗好耐。不過其實全部想食嘅都食咗,但係早走咗又有一個好處,睇落去就知。呢一間酒店,係我哋成個北歐之旅,有酒店早餐食最好食嘅一間,如果大家會去 Bergen ,可以考慮住呢一間酒店。
食完早餐,我哋就上去執埋D嘢走人,停車場個到埋單可以用信用卡或者Cash都得,過程都好順利。我哋係離開呢個Bergen市之前就去咗山頂到走咗一轉,其實原本諗住尋日搭纜車上去架,不過尋日D天氣好差,基本上上到去咩都睇唔到,所以我哋就無上去。今日臨走前就揸車上去睇一睇,今朝天氣都OK,無雨落,有好多雲,重有少少陽光添。上去山頂條路其實係單程路,我哋都唔知其實可唔可以揸上去,不過我哋都係沿條路行。上到去山頂,啱啱好重有陽光,我哋架車就咁泊咗係個纜車站隔離。影影下相,見到一舊雨雲飄緊過來重要好大風,我哋就快快影完就走人。嘩~~之後就落好大雨,酒店個職員真係無講錯Bergen真係成日都落雨~~~
好,影完我哋就離開Bergen Flam出發,由FlamOslo呢一段路,有挪威縮影之稱,不過要座鐵路先會見到D風景。係挪威揸車要小心影快相,因為佢哋都幾多影相位,不過佢哋會放一個警告牌係到話你知影快相,見到就要小心慢駛。
其實由BergenFlam呢一段路D風景都幾靚,不過無個藍天,如果唔係會好正。沿路我哋見到靚嘅景都有停低影下相,中途入咗次油添呀。我哋大概12點幾就到咗今日嘅住宿,都係試下有無得Checkin先,又係有房已經清潔咗,可以Checkin。呢間Flåm Marina & Apartments對住個湖,個景真係幾靚。我哋放好咗D行李就出去搵下有無嘢食,去個鐵路紀念館附近睇下有無嘢食,食店都有幾間,但係唔係好啱心水。Checkin個時個職員同我哋講話呢間超市今日會下午4點就收工,因為今日係星期日~~~~~我哋當然要去睇下有無嘢買先啦,呢一間超市唔係好大間,無咩嘢買,我哋買咗少少嘢就走人。諗住去睇呢個鐵路紀念館,點知閂咗門,問下個遊客中心佢答今日應該會開到4點。但係我哋去到間鐵路紀念館又閂咗門,之後又返去個遊客中心問,佢就話啱啱收到個訊息話個鐵路紀念館個職員病咗,所以今日全日都唔開~~~咁無辦法啦,我哋只有係外面睇下~~~最後我哋都係搵唔到嘢食,咁我哋唯有食誠實豆沙包啦~~~
跟住就去呢到嘅景點睇嘢,我哋去咗呢個觀景台Stegastein Viewpoint,呢一個位可以睇到呢到嘅峽灣,都幾靚,不過我哋覺得係上來呢個Viewpoint中途有個位重靚~~~之後就去呢個拉達爾公路隧道(Laerdalstunnelen),呢個拉達爾公路隧道(Laerdalstunnelen)位於挪威西部,是世界上最長的公路隧道。 洛達爾隧道位於挪威西部的洛達爾和艾於蘭之間,全長24.51公里。於19953月開始動工興建,20001127日正式通車。整個工程項目共耗資約1億美元,由挪威國王哈拉爾五世為隧道正式剪綵通車。成段路會有三個點有藍色嘅燈光照住,話等D駕駛者無咁悶喎~~原來呢一段路,我哋聽日走嘅時候係可以途經架,早知今日就唔行啦。睇完,我哋又返去鐵路紀念館個邊睇下嘢,見到間鐵路紀念館入面有人係到睇緊嘢。咁我哋就行去睇下係咪可以入去,個時都未到3點,原來呢間鐵路紀念館又有開返喎~~~不過應該係3點就休息,所以就閂咗,睇來我哋都係睇唔到呢一間鐵路紀念館。
之後我哋就返去住宿到Hea下,因為呢一間Apartment真係幾正。我哋泊好車,行返去Apartment時,突然有隻喵星人係咁向住我哋行過來叫喎,我哋當然又招呼下佢啦。之後佢係咁跟住我哋行喎,最後重行埋入我哋間Apartment 添呀~~~佢好似好熟地頭咁,自己係屋入面行來行去,真係當咗係自己屋企咁。呢隻喵星人個身好乾淨應該係有人養,我哋開頭以為係呢一間Apartment嘅人養嘅添最後重坐咗係Sofa到瞓覺添~~
晚餐我哋就自己整來食,又餵下喵星人食呢個魷魚絲~~~喵星人成晚都係Sofa到瞓覺~~~我哋諗過放返佢出去,開咗門,但係佢無走到,所以我哋無叫~~~
聽日我哋就落返去Oslo,會住兩日,可以慢慢玩~~~


Tvindefossen
5710 Skulestadmo, 挪威
60.726207, 6.486148

Flamsbana Museet(鐵路紀念館) 60.862594, 7.113588
觀景台Stegastein Viewpoint  60.908224, 7.212968
拉達爾公路隧道(Laerdalstunnelen)


:
Flåm Marina & Apartments     Tel.: +47 57 63 35 55
Flåm 5742 Flåm Norway
GPS: N 060° 51.638, E 07° 7.172        60.8606394414613, 7.1195375919342

豐富嘅早餐
款式真係多到試唔晒
網上面話呢間酒店嘅煙肉好食,不過呢,我哋就覺得無咩特別
甜品都有好多款
停車場收費
布呂根 Bryggen
Bergen
係挪威有好多影快相嘅相機,不過佢哋會有警告牌話你知影快相
入油
沿路風景都好靚
Tvindefossen
是日住宿Flåm Marina & Apartments
間房都幾大
對住個湖都幾靚
Flamsbana Museet
遊客中心
附近有幾間商店,不過呢~~星期日係休息嘅
遊客中心內
又返返去住宿到,對住個湖,正
呢幾間屋仔係湖邊好正
是日午餐
個海灣真係幾靚
Stegastein Viewpoint
Laerdalstunnelen
藍色隧道
Flamsbana Museet
入到唔到去睇,唯有係出面睇
喵星人出場
一路行一路跟住
入埋屋
當自己屋企咁
重上埋Sofa添
是日晚餐
喵星人瞓咗

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...