2017/12/17

2017 北歐自駕之旅Day 14 10/11/2017 Friday 歷史的見證瓦薩沉船博物館


斯德哥爾摩 Stockholm 市內遊

Villa Årsta > 斯堪森露天博物館 Skansen Open-air Museum >  Cirkus 音樂廳 (到此一遊無入去) > Gröna Lund  (到此一遊休息) > ABBA The Museum (到此一遊無入去) > 北歐博物館 Nordiska museet(到此一遊無入去) > 瓦薩沉船博物館 Vasamuseet > Lusthusportens park (路過) >  Gallerian 去搵食Lunch地方途經 > Lunch@Pong Asian Restaurant (Buffet) > 瑞典議會 Riksdagshuset > 斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan > 諾貝爾博物館 Nobelmuseet > 斯德哥爾摩王宮 Kungliga slotted > 騎士島教堂 Riddarholmskyrkan > 斯德哥爾摩市政廳 Stockholms stadshus > 斯德哥爾摩地鐵藝術廊 > 賽格爾廣場 Sergels torg > Åhléns City > Hötorgshallen

今日就繼續係斯德哥爾摩市內遊啦,朝早食完自製早餐就搭車去呢個動物園島到睇嘢。由酒店附近嘅Årstaberg站搭去呢個Stockholm City,然後就行去呢個Stockholm Kungsträdgården搭地面嘅電車去呢個Skansen站就得。其實我哋第一站就諗住去呢個斯堪森博物館 Skansen,不過係網上面見到有人話要行晒呢個斯堪森博物館 Skansen都要成大半日先行完,加上今日嘅天氣又唔係幾好喎,我哋就決定唔去呢個斯堪森博物館 Skansen先。
咁我哋就沿路行返出去附近嘅景點都睇下,不過好多都無開又或者要明年先至會開,所以都無咩嘢睇~~~我哋最後係會去呢個瓦薩沉船博物館 Vasamuseet到參觀嘅,途經呢個北歐博物館 Nordiska museet就係出面到影張相就算。
呢個瓦薩沉船博物館其實係將一首沉咗嘅船放咗係入面,記錄咗當時造船嘅資料。不過首船就只可以遠觀,唔可以俾你入去睇。呢個景點其實都幾多人來睇,重要係有唔同國籍嘅人添呀。
想知道呢個沉船博物館係展示D咩,可以Click入去睇下  瓦薩博物館 - Vasamuseet

睇完呢個我哋就搭車去返市中心到搵地方食Lunch,用咗Google Map 搵下附近有無All you can eat,顯示有一、兩間,咁我哋就揀間近嘅。呢一間All you can eat係泰式嘅叫做Pong Asian Restaurant,每位係SEK$100,其實都幾抵,所以都好多本地人來食。不過,係外國飲嘢就係唔包嘅。呢間餐廳嘅嘢食都OK,因為團友好掛住D飯,都食咗唔少。
食完我哋就去呢個舊城區入面主要有斯德哥爾摩大教堂、諾貝爾博物館、瑞典議會 Riksdagshuset斯德哥爾摩王宮同埋斯德哥爾摩的舊城區。我哋食嘢個到都幾近呢個舊城區,我哋行入去影下相,睇下D建築物嘅外表,除咗教堂唔收入場費之外,其餘嘅都會收。睇完舊城區,我哋就睇埋係隔離嘅騎士島教堂。之後就沿路去睇呢個斯德哥爾摩市政廳 Stockholms stadshus,呢個斯德哥爾摩市政廳 Stockholms stadshus入面有個藍廳好出名,就係諾貝爾扮獎典禮舉辦嘅地方。係呢個市政廳入面有一間商店,原來就係入去藍廳嘅入口,我哋開頭以為係入面參觀呢個市政廳嘅嘢,所以無入到去。
搵唔到藍廳,我哋就去搭地鐵睇地鐵嘅藝術廊。呢個地鐵嘅藝術廊較有特色的站幾乎都係T10T11線,所以我哋就搭T11條線睇咗幾個站就走人搭返車去Stockholm City個站到去超市到買D嘢煮晚餐食。
聽日我哋就繼續去動物園島到睇埋個斯堪森博物館 Skansen,行程都接近尾聲啦….


:
Villa Årsta   Tel.: +46 8 447 42 00
Svärdlångsvägen 44-46 120 60 Årsta Sweden
GPS: N 059° 17.989, E 18° 1.902     59.299822813903, 18.0316919088364

福麵早餐

斯堪森露天博物館 
Skansen Open-air Museum
Gröna Lund
ABBA The Museum
北歐博物館 Nordiska museet
瓦薩沉船博物館 Vasamuseet
Lusthusportens park
Gallerian
Lunch@Pong Asian Restaurant
瑞典議會 Riksdagshuset
斯德哥爾摩大教堂 Storkyrkan
諾貝爾博物館 Nobelmuseet
斯德哥爾摩王宮 Kungliga slotted
騎士島教堂 Riddarholmskyrkan
斯德哥爾摩市政廳 Stockholms stadshus
斯德哥爾摩地鐵藝術廊
賽格爾廣場 Sergels torg
晚餐腸仔炒意大利粉

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...