2017/12/16

2017 北歐自駕之旅Day 6 2/11/2017 Thursday 大長征二


奧斯陸 Oslo > 斯塔萬格 Stavanger Norway Route

斯塔萬格 Stavanger市內遊

住宿 > Sjøfartsmonumentet > Straen center 入面超市買嘢 > 住宿




今日我哋要晨早就出發,因為車程成五百幾公里,大概要用8個幾鐘先會到。今朝食咗個福麵早餐,大概7點到我哋就出發,途中入過油,因為呢一程都幾長途下。之後去到一個油站去方便下,之後見都大概就快12點就係呢個油站買咗熱狗包做Lunch,個OK,不過無係冰島嘅咁好味,因為冰島個到有得加呢個乾荵。食完順便有入埋油,又睇下有無AdBlue買,因為架車有一個計算重有行幾耐就要入AdBlue嘅距離顯示。AdBlue係咩來嘅呢?其實AdBlue主要係會係Diesel嘅車先會出現,係Wiki有解釋

環保汽車尿素(英語:Diesel exhaust fluid,正式學名為AUS32,美加地區稱之DEF(Diesel Exhaust Fluid),歐洲地區稱之AdBlue,普稱車用尿素,中國於2012年定名為氮氧化物還原劑),皆指同一產品,是一種用於柴油車輛上的廢氣消減物質。AdBlue32.5%尿素67.5%去離子純水所合成。
當中AdBlue德國汽車工業協會Verband der Automobilindustries)的註冊商標,須經德國汽車工業協會審核通過符合ISO 22241標準,方可授權使用的商標。
SCR系統包括汽車尿素和選擇性催化還原器selective catalytic reduction),汽車尿素由尿素缸進入燃燒過的廢氣,已被熾熱的廢氣轉化成AmmoniaNH3),而氨與催化轉換器內的氮氧化物NOx)產生化學還原作用,轉換成不影響自然環境的Nitrogen)和水,而柴油和汽車尿素比例通常為20:1(即每使用20份的柴油,便需要1份尿素)。
如果不注入尿素,或該車的尿素缸沒有尿素,該車會被鎖上,直至有尿素進入尿素缸為止。

我上網搵完發現如果去到最後唔入嘅話,架車就會行唔到,嘩~~~租車個時個個職員無同我講個喎,之後就上網搵過下我哋租個個車款係點樣入呢個AdBlue,好在又有人放咗上網,家下只係睇下邊到有得買。但係都重有成兩千幾公里先要入,其實應該可以捱到返去還車嘅,不過睇定資料會好D

一路行其實D風景都幾靚,有D峽灣出現。我哋大概兩點幾就到咗呢個Stavanger,今日住嘅住宿係會連住兩晚嘅,之前已經同個屋主聯絡咗會大概兩點到到,佢俾咗D密碼我就自己入去。
今日住嘅呢一揀房入面應該有好多間房,我哋間房就係地庫個一層,條樓梯好難行,搬行李落去都幾困難,我重唔小心俾樓梯D角位整損隻手流血添~~~
間房其實都幾新淨,但係我哋係Book一間睡房嘅,呢到個廳又唔知點解會有張床係到,又無Sofa又無電視機,同係Booking.com入面所描述嘅有好大出入。
之後我哋就揸咗架車出去買嘢同埋睇下有無嘢食,出到去都幾難搵位泊車,最後就泊咗入去個室內停車場P-Jorenholmen (Jorenholmsgata 16, 4013 Stavanger, 挪威 GPS: 58.972088, 5.736599),不過開頭驚如果用信用卡要入PIN CODE唔受的話咪出唔到車囉,不過呢個停車場就可以用Cash俾錢埋單嘅。
Google Map 搵下附近邊到有超市,然後跟住行,去到Sjøfartsmonumentet就順便影咗D相。去超市買完嘢,我哋就返去住宿到休息,因為聽日要去佈道石,應該要行幾多路。
返到去就煮咗個Dinner食,然後就休息,期間再同個屋主投訴貨不對辦,要求換房,但係佢話Full晒無得換。之後佢問有咩可以幫到我喎,我咪話要返個電視機,佢停咗一陣無答我,咁我就話我同你講笑啫。如果佢俾到部電視機其實都唔知可以放係邊?!同埋如果佢原先係無做到D電視線,有電視機都唔會睇到嘢。重有呢一間房係個廁所到應該係有一個地下水泵,一開就會好噪,連個屋主自己都唔知~~~~ 呢一間住宿個位置其實都OK,係對面就有一間小型超市,行15分鐘到就會到市中心,不過我哋未行過,如果間房好D就真係Perfect…
今日嘅晚餐都幾豐富,我哋終於都見到有三文魚買啦,所以今晚係會有三文魚食架。我哋係香港已經買定咗呢個壽司豉油同買Wasabi來,呢到嘅三文魚又好似無咩特別嘅味道,又唔係好肥美。係咪野生嘅呢?所以就無咁肥~~~不過兩個人食晒呢一舊三文魚都幾多下~~~~
好,佈道石我哋來啦~~~

Norwegian Outlet Stavanger (58.767915, 5.849830)( Thursday: 10-21 )


:
Norwegian Housing, Solbakkeveien 12     Tel.: +47 450 08 200
Solbakkeveien 12 4006 Stavanger Norway
GPS: N 058° 58.158, E 05° 42.929     58.969297057283, 5.71548163890839

去外國旅行,福麵真係一個非常好嘅食物
天未光就要出發喇
日出
Lunch@油站
順便入埋油
沿路風景都幾靚
連續兩日都係住係呢到
呢條樓梯行落去都幾辛苦,因為都幾斜
裡面應該係新裝修,都幾新淨
有洗衣機同乾衣機
個廳無Sofa
睡房

Stavanger市中心
Sjøfartsmonumentet

超市買晚餐同聽日早餐嘅食品
停車場飛
是日晚餐有三文魚刺生
雞鎚意大利粉
炒菜

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...