2017/12/09

2017 北歐自駕之旅 Day 1 28/10/2017 Sat - 窄窄哋嘅特色監獄旅舍

2017 北歐自駕之旅 Day 1 28/10/2017 Sat
HK > Stockholm >  ICA Kvantum Väsby(大型) > STF Långholmen Hostel



今日第一嘅行程基本上搭飛機,我哋7點己到咗機場。Checkin完就去食個早餐先,呢幾次去旅行都係去太興到食,感覺好似比大家樂好食D
呢一程機要坐成差不多11個半鐘先到,坐咗好多次廉航,今次坐返D正常航空公司。SAS航空公司第一次搭,D機位闊度又OK喎,唔頂腳!! 呢一程機有三餐食,都OK啦。
班機都幾準時都咗Stockholm,一踏出機艙~~~~真係幾凍喎。過海關都係問咗我哋會幾時走,同埋會去邊就搞掂。出到去等攞行李都好快,去到離境大堂就要搵搭去租車公司嘅免費巴士啦,我哋要搭4號巴士(Parking bus Beta)。跟住D指示行,出到去搵到等咗一陣就有車。由機場去租車公司個到大概要10 分鐘到就到,呢一個站有幾間租車公司係到,有Avis, Hertz, Europcar and Budget,而Avis就係今次我哋嘅租車公司。
今次我哋就租咗 Volvo V70,未試過揸Volvo,諗住今次可以試添~~~搞手續方面都幾容易,不過就會係你信用卡到捚咗租車嘅費用同埋按金,跟住就俾條車匙你同埋話架車泊咗係邊,就叫你自己去攞車。係搞手續嘅時候,個職員話我哋租嘅時間比較長,所以就俾架大車俾我哋~~!!點解唔係Volvo來嘅,俾咗架 SEAT Alhambra我哋 !! 睇落去係架7人車來嘅,打開門有一陣新車味,行咗7千幾公里,真係好新下~~~架車都幾大下,我哋個兩個喼可以打平放落去都得!!
Set 好晒D嘢就出發,個時都差不多成4點啦,我哋第一站就係去超市買D嘢先! 之前已經搵咗幾間附近嘅超市資料,咁就入咗間ICA Kvantum Väsby (GPS : 59.518751, 17.913397),大概15分鐘到就到咗。呢到除咗有超市之外,重有個商場係到,不過我哋就無去行到,因為諗住快D去酒店。我哋主要係買D水同埋聽朝嘅早餐,因為住宿個到就無頂到早餐嘅。行行見到有燒雞就買埋當係晚餐,因為今晚住個間酒店附近都應該唔係太多嘢食,同埋第一日搭完飛機會比較攰,加上聽日有長途車,所以就決定食燒雞喇! 其實去歐洲幾次,我哋都成日買呢D燒雞當晚餐,因為又平又好食!!諗住買兩個蘋果食下,嘩~~要成10蚊一個,放棄~~~係呢間超市入面,有好多糖果買,之前睇資料都見到話佢哋有好多糖果買,唔知係唔係天氣問題,即係少陽光,食多D甜嘢個人會開心D嘅呢..埋單原先諗住試下用信用卡,點知個職員睇一睇張咭好似覺得有D問題咁,於是我就話用Cash~~
買完嘢就去酒店,今晚我哋係住係一間由監獄改建而成嘅酒店,都幾特別。我哋1730到就到咗酒店,Book呢一間除咗覺得佢幾特別之外,就係佢有得免費泊車。呢個旅程係搵住宿個時,泊車真係一個幾大嘅問題,北歐好多嘢都係要俾錢,但係泊車就算你肯俾錢都未必有位,要泊街先得~~一落車~~~~又大風又凍,五點半到個天就黑咗一半~~~
Checkin過程都幾順利,淨係問你咩名就得,Passport都唔洗睇。之後就要攞埋床單同埋毛巾,因為呢一間酒店其實係 Hostel ,不過之後發現原來佢哋有酒店個喎,但係想Book個時已經無晒房(奇怪嘅係,我哋去呢段期間應該係淡季,但係每一區嘅酒店房都好快Full)
之後就去攞房,一開門~~~~~~真係要唱返首飛沙風中轉,間房真係好細,我哋個兩個喼其實係無位放!!奇怪嘅係個廁所反而有三分一間房咁大,所以我哋D行李要放係床上面先開到。放好行李,我哋就食咗個晚餐先,之後就去睇下個廚房係邊,因為聽朝要煮早餐。其實呢一間Hostel 入面有間博物館,要睇當然係要俾入場費,但係住係到嘅住客就唔洗俾錢,不過我哋到嘅時候佢已經收咗工。
原先嘅計劃,聽日我哋都係會係Stockholm嘅,係可以睇到呢個博物館。不過因為係由丹麥去挪威個一程船得返一間船公司有,個時間重要係下午一點,原先會由丹麥嘅希茨海爾斯 Hirtshals搭船去克里斯蒂安桑 Kristiansand,再去Stavanger 住嘅。如果跟原先嘅計劃,咁就會成夜晚8~9點先到住宿,加上丹麥係個個時間淨係得哥本哈根 København有嘢睇,LegoLand又收咗檔,要出年3月先開返,所以就改變原有行程喇。
新行程下,我哋係唔會睇到呢個博物館。咁我哋就係Hostel到行下睇下有咩睇啦,呢間Hostel其實重有一間酒店嘅,不過就係另一邊,個一邊重有一間餐廳,Checkin時個職員都有同我哋介紹可以係個到食嘢,同埋可以訂埋聽日嘅早餐,不過我哋就話聽日要做走,所以就無訂到,行完返去沖涼瞓覺~~~聽日我哋要揸成六個幾鐘車去馬爾摩 Malmö !!

ICA Kvantum Väsby (3 hours free parking with p-sheet)
Dragonvägen 86, 194 70 Upplands Väsby, 瑞典

59.518751, 17.913397


:  STF Långholmen Hostel
Långholmsmuren 20, Södermalm, 11733 Stockholm, Sweden Tel. : +46 8 720 85 00

GPS: N 059° 19.271, E 18° 1.490 , 59.3211813279077, 18.0248348414898



太興早餐~~整返隻糯米雞食下先
飛機第一餐
Ok好過無
飛機散餐
斯德哥爾摩-阿蘭達機場攞行李處
出到大堂跟指示去 Bus to Car Rental就得
我哋搭4號車去Beta Avis 攞車(呢到重有Alfa線,因應返去邊一間租車公司而落車)
租車公司
呢架就係會陪我哋15日嘅戰車啦,我哋都未揸過呢一個牌子嘅車
放兩件行李都重有位可以放嘢
超市買返啲嘢先
揸揸下見到彩虹
今晚嘅住宿
都幾特別
不過就真係好窄,無位放行李
廁所就好大

是日晚餐

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...