2017/12/17

2017 北歐自駕之旅Day 15 11/11/2017 Saturday All you can eat


斯德哥爾摩 Stockholm 市內遊

Villa Årsta > 斯德哥爾摩地鐵藝術廊 > 斯堪森露天博物館  Skansen Open-air Museum > Lunch@Restaurang Tang > 斯德哥爾摩地鐵藝術廊 > Villa Årsta


今日我哋繼續呢個斯德哥爾摩市內遊,其實原先就計畫去呢個烏普薩拉 Uppsala 到睇呢個大教堂同埋古城,不過由呢個斯德哥爾摩去呢個烏普薩拉要成2個鐘,來回就要成4個鐘,所以就無去到,況且我哋係斯德哥爾摩都重有景點睇。今朝食完個早餐就出發啦,我哋今日個景點就係去呢個斯堪森露天博物館Skansen Open-air Museum。尋日天氣唔係幾好,所以無去,今日天氣都幾好。不過係去呢個博物館之前我哋就去睇埋呢個地鐵T11線入面個幾個站先去個博物館。
之後就去個博物館,呢個博物館,其實入面主要係放咗一D北歐嘅屋,但係就唔可以入去睇嘅,所以我哋都好快睇完,入面重有D動物係到,所以呢到都有唔少一家大細來睇,入面最好睇嘅就係模仿返當時嘅店舖買嘢個條街。其實呢個博物館,無時間可以唔洗來睇都得。
睇完呢個,我哋就去食Lunch,尋晚係呢個賽格爾廣場個到搵食嘅時候見到有一間叫Restaurang Tang嘅餐廳有Buffet食,星期六重要有Lunch Buffet 添,所以我哋就去呢一間啦。呢到做Buffet嘅餐館大部份都係華人開,因為尋日個一間都係華人職員。
呢一間嘅種類比尋日個間多,重可以自己揀D肉類同埋海鮮俾師傅整俾你食,雖然選擇唔多!!呢到重有雪糕同甜品食添架!!食飽我哋就去睇埋地鐵T10入面嘅藝術廊。
睇完就返去酒店休息同埋執嘢,因為聽日就要返香港啦~~~晚餐我哋食埋兩個誠實豆沙包同埋D生果,其實我哋唔係好肚餓,可能係Lunch個餐食咗唔少嘢都唔定。話咁快就玩咗十幾日,真係好快~~~

斯堪森露天博物館 Skansen Open-air Museum (59.327043, 18.103746)


Villa Årsta   Tel.: +46 8 447 42 00
Svärdlångsvägen 44-46 120 60 Årsta Sweden
GPS: N 059° 17.989, E 18° 1.902     59.299822813903, 18.0316919088364

今朝又係福麵早餐,因為費時攞返香港
斯德哥爾摩地鐵藝術廊
斯堪森露天博物館  
Skansen Open-air Museum

入面咩動物都有
D北歐風格嘅屋只可以睇外表
牛棚
山貓
貓頭鷹
呢隻係....
鹿
好舊嘅印刷機
麵包舖
D麵包真係食得架
玻璃工場
呢一隻孔雀無開到屏
Lunch@Restaurang Tang
款式其實好普通,不過係歐洲就會覺得好好食
可以揀D肉叫師傅整來食
有少許海鮮
又有壽司
熟食都好多款
自己揀嘅海鮮
重有雪糕食
又有甜品
每位SEK$189
德哥爾摩地鐵藝術廊
是日晚餐

沒有留言:

發佈留言

來到留返句說話先走啦...