2012/11/23

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (9) - Day 5 Český Krumlov (CK) > Salzburg (Austria) 29 Oct 2012

Day 5 Český Krumlov (CK) > Salzburg ( Austria ) 29 Oct 2012

食完嘢,我哋就繼續睇景點,我哋第一個景點就係去霍恩薩爾斯堡城堡
 (Hohensalzburg Fortress),途經卡比第廣場就會見到個圓形球體藝術品,呢個基本上係一個大地標。影下相,我哋就繼續行去纜車站,上呢個霍恩薩爾斯堡城堡 (Hohensalzburg Fortress),可以行路上去亦都可以搭纜車,我哋當然係搭纜車啦,因為張Salzburg Card係包咗架嗎~~
呢一程纜車都幾快就到,上到去個城堡到,可以睇到Salzburg另外一邊城市個樣,都幾靚。之後,如果要參觀城堡就要Join佢哋個Guide Tour,咁啱我哋去到就有個就快開始~~我哋就Join咗,其實個Guide Tour只不過係有人帶住我哋係個城堡入面行,全程我哋都係聽個機介紹每一個位~~呢個Tour最好睇嘅地方就係係城堡個頂到,可以望晒成個Salzburg~~查實呢個城堡都無咩咁特別~~
睇完我哋就搭返纜車落去啦,順便睇埋個大教堂同埋莫札特廣場,但係呢,個D噴水池全部都用嘢遮住咗,唔知係唔係因為D雪嘅關係呢 ?之後我哋就路經莫札特出世處,呢個景點係要俾入場費架,但係張Card包咗架嗎~~我哋就諗住聽日先至睇 ! 然後我哋就去修士山到睇啦,去修士山就要係Getreidegasse向西邊山腳行到尾,然後就搭修士山電梯 (Mönchsberg Lift),就可以上到去,呢架Lift又係要俾錢,不過張咭又係包咗,係上面有間餐廳M32都幾出名,可以係呢間餐廳到食嘢睇日落。我哋去到個日係無開門嘅,不過呢個又係另外一個高位可以俯視晒個Salzburg市嘅~~真係幾正~~
之後我哋就返過去對面岸(講到好似好遠咁~),睇呢個莫扎特故居,呢間故居張咭又係包咗嘅,我哋又入去睇下啦,查實如如果你係熱愛呢個古典音樂的話,你會係到逗留好耐,因為入面有好多關於莫扎特嘅嘢同埋可以聽下佢嘅作品~~
之後我哋就去埋呢個米拉貝花園 (Mirabellgarden)影下相,今日嘅行程就係咁多啦,睇完呢個我哋就去Supermarket到買咗D雞翼同埋賜仔返去Apartment到整來食~~然後就休息啦~~


莫扎特廣場


呢一個金球已經係呢到嘅地標

咁大嘅棋真係有人會玩架

遠望城堡

行去搭纜車上城堡



纜車站





城堡內

等緊Guide Tour


Salzburg市中心



大教堂

莫扎特像


修士山望落去Salzburg市中心


米貝拉花園

自製晚餐






 

2 則留言:

  1. Hi ! Nothing special about the 米貝拉花園 ?
    [版主回覆11/23/2012 10:22:34]係呀...個個真係一個花園來~~無咩特別,隔離重有個皇宮,不過我哋無入去
    哈哈~~煮嘢食Okay啦..唔洗洗咁正..

    回覆刪除
  2. 我搵到d南法住宿唔駛成個星期租, 你要d料就話我知.
    [版主回覆11/23/2012 14:38:01]好...有需要就搵妳攞料

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...