2012/11/21

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (7) - Day 4 Cesky Krumlov (CK) > České Budějovice (CB) > Český Krumlov (CK) 28 Oct 2012

Day 4 

Cesky Krumlov (CK) >
České Budějovice (CB) > Český Krumlov (CK) 28 Oct 2012



今日成日都會係CK到活動,今朝一起身又係睇下出面咩環境啦,都係白霧霧一片,如果唔係凍其實都幾正嘅。今日係自己整早餐嘅,起身執返晒D眼耳口鼻之後,就整返個簡單嘅麵包早餐。食完早餐 Hae咗一陣先出門口,今日出門口就無落雪,但係就係凍囉。行去市中心到,去到個市廣場~~!!點解咁多著咗唔係呢個年代嘅衫褲嘅人係到嘅,唔通眼花~~唔係呀嗎~~晨早流流就咩~~睇真D原來係有人係到拍戲,重封咗成個中心廣場添,尋日重以為有個 Sunday Market 之類嘅嘢添,原來係拍戲。



之後我哋就行去個克倫洛夫城堡區 (Zámek Český Krumlov)、彩繪塔Hradek vezi、城堡花園Zamecka zahrada個邊到睇嘢啦~~~



行行下條街又封咗喎,原來又係拍戲,好在都重有路去個城堡到。係行去城堡途中,聽到有人講廣東話喎,我哋重以為係香港人添,之後又聽到佢哋講泰語喎,我哋諗佢哋應該係泰國華僑啦~~~



入到城堡,我哋就周圍睇下啦,又見唔到有買飛參觀城堡嘅地方喎(後來先搵到,原來係近住彩繪塔附近嘅。咁我哋就一路行入去啦,見到有個地方係寫住 Route 1 Entrance ,之後就寫住 Closed 。吓,唔係呀嗎~~今日休息,係呢間入口附近又有個好似Office 嘅地方,又係寫住 Closed ,我哋就以為今日白撞啦,無得睇添~~~



無得睇,就去睇下個城堡花園啦,要行一段斜路,係D咁凍嘅天氣行你都咪話唔辛苦~~~好啦,上到去~~ !? 點解有人企咗係度門到望下望下嘅,於是我哋就行去睇下啦,oh no…出面棟咗一個牌寫咗”The Castle
Garden is closed today”
,吓~~ Closed,呢個城堡花園又無得睇~~~咁我哋好快就睇完啦喎~~~



咁無得睇,點都要係門口影返張相先得。之後我哋就行返落去啦,好在重有個彩繪塔可以睇,我哋就行去彩繪塔個度,係彩繪塔附近我哋見到有人係到出出入入,個到可能有嘢睇,橫掂都無咩嘢睇,我哋就行入去睇下咩來架啦~~點知,原來呢到先係 Ticket Office ,可以買飛參觀城堡~~咁我哋當然係參觀下啦,10:15有個英語導賞,買完飛就差不多開始,我哋又行返去先前個 Entrance 到,等到就開始嘅時候就有個人係先前另外一個Closed嘅地方行出來,示意我哋可以入去啦~~~



等咗一陣check完飛就叫我哋上去個教堂到坐下等開始~~我哋就乘機影下相先,因為呢D 地方通常都係唔俾影相嘅,一路行個導賞員就解釋D嘢,每一間房入面D嘢同埋一D事件~~~入面D嘢其實唔係好靚,不過都有D地方係用金去製造,但係相比起德國個D城堡,呢到真係好普通~~不過最特別就係個演奏廳,入面D畫好特別,重有呢個城堡重話係有鬼添個喎,所以其中一幅畫入面有個人像係睇唔到個樣架~~~~



睇完我哋就走人去睇埋彩繪塔先,呢個彩繪塔基本其實係外表靚過內表嘅,不過上去就可以高位置睇到個CK嘅市中心啦,影相就真係一流啦~~~行完一輪,都差不多到食Lunch嘅時間啦,我哋今日就去會去食烤豬手或者烤鴨。



今日去個間就係係網上面好多台灣網友推薦嘅另外一間地窖餐廳KRCMA,尋日其實係想來呢一間到食咁,不過去錯咗啫~~



我哋未夠12點就去到呢一間餐廳,應該未Full嘅,入到去都重有位,正。之後我哋就叫嘢啦,因為見D人話叫一隻豬手兩個人食都有機會食唔晒,所以我哋就叫咗一隻烤豬手、一個麵包黑蒜湯同埋一杯汽水~~



隻豬手係係出面個爐到用木火來烤嘅,都幾過癮。個麵包黑蒜湯好快就上咗來,個湯其實就係咁有D蒜味放咗係個麵包入面,味道無咩特別,隻豬手嘅份量兩個人食都真係可以,味道都唔錯添~~



食完嘢,我哋就返去ApartmentHae下先,見有時間,我哋就去CB個到睇下嘢先~~CKCB大概半個鐘車程到。呢個CB,其實都係得個廣場同埋一個叫黑塔嘅塔重有一間大教堂咁,我哋揸架車直入去個廣場到,去到又咁啱有個位可以泊喎,又見唔到話要收錢,於是我哋就落車影下個廣場同埋個黑塔,跟住就走人返去CK到。



係返去Apartment 前我哋就去咗間 Supermarket到買嘢食先,呢一間Supermarket係館主Martin話我哋知嘅~~入面都幾多嘢買,買咗D嘢之後我哋就返去Apartment到休息啦。今晚就自製晚餐,我哋就係食意粉加腸仔做晚餐,重加埋汽水~~~



食完嘢,就沖涼休息~~~聽日就會離開捷克進入奧地利玩5日,第一站就會去 Salzburg……



呢一間Apartment 都幾好,有得泊車,間房又大,重有就係Wifi非常之快,係要行去市中心有一段距離啫,但係識行又唔覺得好遠~~ !!如果有人去都可以睇下呢一間啱唔啱,重有個館主都幾好人,可以答你好多問題,其實我未去之前都 Email 去問咗佢好多問題架啦~~



呢一間Apartment Penzion Delanta ,館主叫 Martin ! 我都係係Booking.com 到搵嘅,我諗如果有興趣,應該可以直接 Email (martinniedl@seznam.cz)問佢嘅。



市中心廣場~~拍戲~

呢一段路又係封咗來拍戲

D屋頂都舖晒雪

城堡花園休息了

參觀皇宮

上彩繪塔

地窖餐廳

麵包黑蒜湯

烤豬手

呢一間係台灣好出名~~買護膚同清潔用品

CB嘅中心廣場

CB嘅黑塔


3 則留言:

  1. Beautiful ! Roof-tops covered with snow. ( like the scene in the film ' Harry Porter ' ) Why are there no lamps in the restaurants , only candles ? The 烤豬手 seems to be fatty. No rice ?
    [版主回覆11/21/2012 21:17:17]個景就真係幾靚,不過個時都幾凍架...
    呢D地窖餐廳全部都係咁嘅氣氛架...隻豬手其實又唔係好肥喎,重幾好食添呀...有D配菜,唔知可唔可以配飯嘅呢...

    回覆刪除
  2. 有雪好靚, 不過, 我最驚凍!
    [版主回覆11/22/2012 18:43:42]不過如果有太陽會好好多~~有太陽分別好大...

    回覆刪除
  3. 十月尾落雪呀?

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...