2012/11/24

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (10) - Day 6 Salzburg Schloss Hellbrun 30 Oct 2012

Day 6 Salzburg   30 Oct 2012
Schloss Hellbrun - 惡作劇噴泉


今日嘅行程第一個站呢就係去海布倫宮Schloss Hellbrun,入面會參觀埋呢個惡作劇噴泉、真善美涼亭同埋月宮 (Month Palace),所以我哋諗住9點去到JoinTour,之後睇完就盡量用埋張咭睇埋D要俾入場費而張咭又包咗嘅景點喇~~


今朝我哋又係自製早餐,食完我哋就揸車去呢個海布倫宮,由Ante Portas去呢個海布宮大約15分鐘路程就可以到嘅,其實基本上我哋可以係市中心到搭25號車就可以去到。我哋未夠9點就揸車去到,先前係網上面搵資料D人又話可以免費泊車,呃人嘅~~要俾錢泊車嘅~~最後我哋係用咗EUR$2.6泊車嘅。去到個Ticket Office 到都未開,真係等到成9點先開,我哋去到個時都有一個家庭都係到等買飛~~呢個景點張咭又係包咗嘅~~但係第一個Tour竟然要係9:45先開始呀~~唔知係唔係因為唔係旺季嘅關係呢,所以就咁耐先有,但係第二個Tour30分鐘之後就有啦~~距離個導覽重有成起碼40分鐘,咁我哋就去睇下其他地方啦,不過今日都係繼續好凍架,個人就真係唔係幾想郁~~首先我哋就睇咗個真善美涼亭先,呢一個亭係話係呢到拍仙樂飄飄處處聞嘅地點來個喎~~男女主角係個亭入面跳舞個喎~~不過家下呢個亭係唔會開放俾人行入去嘅咁啱又遇到一家外國人,佢哋重主動問我哋洗唔洗幫我哋影孖支添,真好人,當然係好啦~~


之後我哋就行咗去出面個噴水池到影下相,然後又睇下個皇宮,不過無咩嘢睇~~見差不多我哋就去返個集合點到等個Guide Tour開始,都有幾個家庭。一入去就會見到個魚池,見到好多人都會影嘅一樣生物就係鯰魚,點解呢到會養鯰魚嘅呢?真係唔知,重要有條幾大條下添個喎~~


~~第一站,惡作劇噴泉,亞導賞先生首先用德文介紹下呢個傑作嘅嘢,不過我哋唔識聽,之後就用英文簡單咁介紹下,然後就請人出去坐,睇過下D資料,呢個傑作係會整潔人嘅 !! 天氣又凍喎,如果唔係都會出去玩下嘅,呀~~但係居然有一個後生亞爸去試~~瞪瞪,亞導賞先生開機關~~~~全部位都噴出水,坐落去一定瀨嘢~~但係個個後生亞爸個位無事喎,原來係導賞先生無開到個機關啫,等佢行開咗開咗來俾我哋睇 ! 之後就一路帶我哋睇其他機關,呢個製作人真係幾攪鬼,設計咗一D嘢俾我欣賞,等你睇睇下然後就噴你水,真係可以話殺你一個措手不及~跟住重有好多用水做動力嘅設計品,真係幾有心思~~之後去到最後一間房睇個水力設計嘅嘢,咁我哋就最後先走啦,因為影下相呀嗎,點知一出來,俾個導賞先生噴水射我哋兩個即刻濕咗臨尾俾佢玩咗一嘢添



自製早餐

出發啦

去到一個人都無


後面個個就係皇宮


真、善、美之亭


皇宮入面就係放咗D....

擺設

重有整鬼人嘅機關係點運作嘅


望返出去...有雪


重有D好多皇宮都有嘅...壁畫



花園

0945先有第一個Tour...

開始啦...


有人示範坐係個機關到..會唔會濕身呢?



另外一間房..


有機關架

睇到地下濕晒就知道有料到啦..

呢D係用水力去推動嘅活動公仔



呢一個重勁,用水力推動嘅一個劇場..有音樂架

一個不留神,等你睇得入神,咁你就會濕身啦..


俾個呢一個可以將成個蓋射起架

呢到每一處都有個機關...



攪鬼導賞員

1 則留言:

  1. Hello ! The 真、善、美之亭 had appeared in the film ' Sound of Music ' ?

    [版主回覆11/25/2012 17:09:07]係呀...呢一個係其中一個場景

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...