2012/11/29

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (15) - Day 8 Landhaus Osborne(Obertraun) > Hallstatt > Salz Welten > Hallstatt > Obertraun (1 Nov 2012)

Day 8 (1 Nov 2012)
Landhaus Osborne(Obertraun) > Hallstatt > Salz Welten > Hallstatt > Obertraun

玩完之後,我哋就去咗
Gosausee 湖到睇下,由 Hallstatt 去呢個 Gosausee 大約要半個鐘到,不過就要行山路,我指嘅山路係指上斜路較多啫~~去到呢個Gosausee,我哋見到有個纜車站喎,睇個款係應該可以搭上山,不過我哋去到個時已經係停駛咗,應該係因為落雪嘅關係呱~~


跟住唔見個湖嘅,我哋係到睇來睇去都唔見喎,咁準備想走人架啦。於是就揸架車兜上上面睇下,泊好車,行去一棟民宿附近睇下,原來個湖就係個到,好在有行去睇下啫。呢個湖,我哋去到個時得返一半水到,睇埋去其實都幾靚,不過如果係成個湖都係水的話應該會重靚。呢個Gosausee湖,其實係可以健行嘅,行一個圈大約要個半至兩個鐘到,不過我哋就唔行啦,因為天氣唔係幾好,同埋都幾凍下,我哋影完相就返去 Hallstatt。係Hallstatt入面到行咗一陣,諗住去搵個Poster影相位,但係就搵唔到。行行下個時都差不多成三點鐘,我哋係未食Lunch嘅,因為今朝個早餐都幾豐富下。之後我哋就返去雞佬到買燒雞當做 Lunch & Dinner,跟住我哋就返咗去 Apartment Hae 下,因為出面無太陽其實都幾凍下,返到 Apartment 我哋食咗半隻雞做Lunch


然後,Dinner 我哋就食另外個半隻雞加埋福字麵做晚餐~~之後就休息啦,聽日我哋就會去 Vienna ~~

繼續去睇呢個靚靚鎮仔



睇完去睇一個湖

沿途環境









呢到應該係有得搭纜車上山嘅



Gosausee湖

都幾靚...不過未係最滿







又再返去呢個靚靚Hallstatt



晚餐



 

1 則留言:

  1. Hello ! 一望無際,心曠神怡 ! Actually, what 's the temperature outside ? ( Because you were always saying cold )
    [版主回覆11/29/2012 20:48:33]出面得個2~4度...所以真係好凍,最重要係無陽光下重凍

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...