2012/11/28

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (14) - Day 8 Landhaus Osborne(Obertraun) Hallstatt Salz Welten Hallstatt Obertraun (1 Nov 2012)

Day 8 (1 Nov 2012)
Landhaus Osborne(Obertraun) >
Hallstatt > Salz Welten > Hallstatt > Obertraun


今日又係早醒咗,唔知係唔係D時差重未適應呢,都好多日喇喎。尋晚洗完衫將一件保暖衫放咗係一個暖爐到烘乾嘅時候,部嘢應該係幾熱下,攪到件衫燒濃咗,重穿咗一個窿添,好似開咗個Valve~~


呢一間Apartment係包早餐嘅,不過睇返佢個網頁可以有 淨係住宿嘅,但係我係 Booking.com 到睇到嘅,只係得包早餐嘅,不過都唔緊要啦~~包早餐就食下當地嘅嘢啦 ! 呢個早餐都幾多嘢食,味道呀~~歐式早餐Ok咁喇,不過佢隻蛋又真係幾好食個喎 !


食完個早餐,我哋Hae9:30先出發,因為今日會去鹽礦到睇嘢,而佢第一個Tour就係10:20先開始。我哋去到鹽礦就啱啱10:00,咁啱有一班纜車搭上去喎,因為條路都幾多雪下,所以去到個入場辦公室都要行10分鐘先到。入到去個入口到,個職員話啱啱開始咗,要再等45分鐘之後先會有!吓,我哋上到來個時間啱啱好個喎,又要等~~不過都無辦法,佢話唔俾你入都無計。係我哋行上來個時,咁啱有一Pair日本人同我哋一齊行,佢只係行快我哋少少咋就入咗去~~係等嘅期間,咁啱遇到一Pair 香港人,佢哋係尋日來到嘅,本來佢哋想尋日玩呢個鹽礦,不過到咗之後遲得濟所以無玩到,佢哋重要係行路上來呢個鹽礦添呀,話行咗成個幾鐘,不過風景幾靚~~今日佢哋玩完呢個鹽礦就會去Salzburg 到玩,我重介紹佢哋一定要買個張Salzburg Card用,因為真係好抵!


坐下睇下嘢同人傾下,好快就可以入到去啦,入到去就要著返一套外衣先嘅,呢一套外衣有D似精神病院D衫咁~~因為其實出面都重幾凍,所以我哋入面都重係著住先前D衫,整到好似成個肌肉人咁樣~


去到11點就可以入得鹽礦,因為正式開始之前都重要行一段路,又有個Guide會講下個鹽礦嘅歷史之後就要行一段路,行到去鹽礦入口到,個Guide打開個大閘,然後我哋就要行入去呢個鹽礦~~呢個鹽礦都分咗幾個區域,展示咗D鹽礦工人係點樣工作同埋鹽礦入面係咩工作環境,入面重會講返好耐之前D鹽礦工人係點樣係呢個惡劣嘅環境下工作,同埋有幾多鹽礦工人死係呢個礦坑入面~~不過我哋覺得最過癮嘅就係有兩條木製嘅滑梯係入面有得玩,好過癮~~我哋重每條都玩咗兩次添呀 !!


  











































1 則留言:

  1. Hello ! The eggs were so cute with covers. ( to keep them warm ? ) Also, your breakfast included a lot of fruits, healthy. 入到去就要著返一套外衣先嘅 ---- Why ?
    [版主回覆11/28/2012 21:01:10]係呀...件衫俾隻蛋著假,係歐洲好興假,之前去德國都係咁架...
    入到去著外套係因為驚整污糟D衫褲囉...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...