2012/11/19

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (5) - Day 1 & 2

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (5) - Day 1 & 2


Hong Kong > Dubai
> Prague > Karlovy Vary


 


通常去呢個歐洲都係係凌晨出發,今日我哋都係呀~~Emirate 00:25 班機,去到迪拜(唔記得幾時轉咗名,舊時叫杜拜)


今日出發都重要返工,所以放咗工就即刻返屋企準備出發,如果可以放埋假就更加好啦~~


平時就會搭Taxi轉機場巴士,因為小弟住係D山卡罅嘅地方,要轉下車先會到嘅。因為今日返咗工,所以就先前CallTaxi去機場。架Taxi開得都幾快,唔洗半個鐘就到咗機場。


去到機場就去寄行李,好在先前 Online Checkin咗,唔係就有排排隊。去歐洲真係要搭 Emirate,因為我哋兩個人D衫褲全部放入一個喼到,都幾重下,Emirate可以一個喼30kg都無問題,正~~~之前4月去巴爾幹半島搭德航,一件行李唔可以過 24kg ,都幾麻煩~~


 


攪下呢樣攪下個樣,原來都好快要上機~~呢一程係搭A380D位舒服好多,因為好闊。我哋所有嘅飛機餐都揀咗海鮮餐(先前搭星航D海鮮餐好正架),點知佢哋中東人嘅海鮮餐只係得三文魚,係由香港去迪拜個程有蝦同帶子,其餘個幾程包括返香港嘅兩程都係三文魚,問題係見到佢哋嘅常餐好似重正D~~~所以下次坐Emirate都係唔食海鮮餐啦


 


搭咗成9個鐘去到迪拜,要等成5個鐘先再轉機去捷克,搭Emirate如果等轉機時間多過4個鐘就可以有免費餐食,記得第一次食個時係有自助餐食,不過家下就派餐券,到指定餐廳換一個餐。先前唔知邊到換,周圍行,問個Help Desk就指住一個方向,原來個個位就係我哋落機入返去個機場個到附近,先前都見到有人係到排隊架啦,原來係換餐券食嘢。


 


換完餐券就去食嘢啦,其中一間係食泰國嘢嘅,諗住可能會幾好食啦,但係要行到好遠,同我哋轉機個位係一頭一尾


而個泰國嘢食就~~~~又唔係唔好食嘅,係小料D囉。我哋係間泰國餐廳到叫咗個咖哩雞,D雞得一件加埋好少嘅菜同咖哩汁,重有就係叫咗個麥當當嘅餐。分而麥當當個餐幾好喎,又有新地送添~~食完嘢,我哋行返去轉機個位到都差不多要上機喇。呢一程要搭6個鐘,係機上面瞓咗一覺,好快就到咗捷克啦~~


 


去到捷克出境都幾順利幾快,攞行李就幾快。之後就去唱錢,因為我哋會直接去 Karlovy Vary ,所以就要唱定D錢,係機場到唱個 Rate 真係唔係好抵,重要收手續費,收咗成 CZK$300後來發覺應該係禁 ATM 會責抵好多,如果真係一定要唱錢,大家可以係 ATM 到禁~~ Rate 重要幾好添架因為係機場到唱貴咗,所以D嘢對換返就貴咗好多啦


 


之後就去攞車啦,係捷克租車,佢哋有一個停車場係專門俾租車公司用,就係 Parking C,就入境個一個大樓到要行出去,過對面個一棟 Parking 大樓,都幾容易搵(因為先前用Google街景搵過)。去到租車到就搵個租車Counter,今次我哋係搵到個間係 Budget ,呢一間其實係一間租車公司叫 EconomyCarRental嘅公司,佢其實應該係一間Agent,再搵其他租車公司租車,個價錢又平過租車公司個喎,不過就要落 Deposit 先囉 !!


 


去到Counter都有幾個人等緊攞車,不過攪D手續都好快就攪掂,但係無神神要俾 Deposit ,成 CZK$32,000,都成萬六蚊港幣,不過就Hold住咗筆錢,但係就無過數嘅。個職員攪掂晒D嘢就俾車匙我哋,叫我哋去邊到幾多號位攞架車~~~


 


去到攞車,今次俾咗架意大利出品嘅 FIAT 品牌,先前未揸過,呢一架車應該係一架好基本版嘅車,因為好多嘢都係好基本,連乘客位個兩個位都係無電窗嘅~~~我諗呢一架車應該得1,400c.c.到,因為真係無咩力,同埋去到高轉數先有力,咁就會好嘥油,同埋副Engine都幾噪下~~


 


不過架車都幾新淨,行咗兩萬幾公里到,上車個時都重有一陣新車嘅味道~~出發前就要 Set D GPS 同埋 Car Recorder 重有個 FM Transmitter ,呢一架車係無 Aux in ,所以就要用FM Transmitter喇。攪完一輪嘢,我哋都差不多成4點先由機場去 Karlovy Vary (KV) ,由布拉格去KV,要成2個鐘車程。可能呢幾次都係係歐洲自駕,所以呢好快就適應咗,不過架車就重未適應,因為無咩力。一開始個GPS好耐都幾Locate到我哋個Location,要等咗成十分鐘先得(之後好多次都係咁,唔知係唔係個GPS老化呢?定係凍得滯呢…)。一路行到無咩嘢,行行下有一段路好似封咗,我哋當然係博一博啦,去到個邊係成段block咗,點都係要兜路,又見到唔到路牌指去邊喎。開頭我哋行錯咗,又要行返轉頭,最後因為block咗段路要行多成40分鐘(個段路其實只係需要行5分鐘咋)。一路行都有微微咁落雪,我哋架車已經係裝咗雪軚,所以應該會用多D馬力,但係就安全好多(有次係日本東北到自駕,又係遇到大風雪,重要行山路,駕車行行下跣軚,好驚心動魄,好在無事咋,個到重要係山上面添呀)


 


去到KV嘅住宿到差不多6點鐘,重要落緊雪。本來諗住攪掂Checkin好就會出去睇下D景點,但係來到KV都已經天黑啦。去到間住宿泊好車,望入去見到有個人,開頭以為係館主,後來發覺原來唔係,重同我哋講一大輪唔知咩話,哈~~有屋入有鎖匙入都屋就唔理啦,後來佢俾張紙我哋睇,原來館主話有要事,要去Pargue一趟,話呢個男人會俾資料我哋咁……


Checkin完都差不多成18:30,我哋重要去Supermarket到入貨,買D日用品。之後就出去搵食,本來諗住去市中心到兜下睇下有咩食啦,點之好多都係閂咗門。咁就試下用GPS入面嘅function search下啦,有McDonlad喎,跟住去搵下啦。不過McDonald就搵唔到,反而搵到間中國菜嘅餐廳,當然係入去睇下有咩啱啦。架車就咁放係門口,入面負責嘅人都可以講普通話~~掂,車可以放係門口無問題,我哋就叫咗個飯同湯麵,味道都唔錯呀~~~


食完就返去民宿到休息,點知個Wifi又用唔到,可以早D休息~~

出發啦...
呢個就係最好嘅一個海鮮餐..之後個D...

Emirate送嘅餐..


呢架就係陪伴我哋15日嘅車仔..

第一晚住宿 A.Dalia

第一晚食晚餐嘅地方

其實都幾好食..


住宿到幾民居下架

呢到就係食早餐嘅地方

我哋間房都幾大




2 則留言:

  1. What ? D雞得一件 ----
    But I like your hotel room. ( 大過香港D公屋單位 ) , dinner looks good !
    [版主回覆11/19/2012 19:22:33]係呀...可能係因為免費呱,不過航空公司應該要俾錢嘅...
    間房都OK啦...個晚餐就簡直係可以講係正...係D咁凍嘅環境下有熱湯麵食...

    回覆刪除
  2. 一件行李30kg的話,都拉得有啲辛苦喎。。。
    [版主回覆11/20/2012 05:33:48]嘻嘻~~都係架~~不過分過兩件又麻煩呀嗎...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...