2012/11/26

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (12) - Day 6 Salzburg > Hallstatt 31 Oct 2012

Day 7
Salzburg > Hallstatt > Landhaus Osborne (Obertraun)
31 Oct 2012


今日又係早就醒咗,不過5點先起身,之後就Hae咗陣,食埋早餐8點幾先離開Salzburg。今日我哋會去Hallstatt,呢一地方嘅城鎮成個都已經列入咗去世界文化遺產到。執好晒D嘢,放返D嘢上車到我哋就出發,今日就係唔洗Checkout,因為尋日已經同Apartment負責人講咗會早走人嘅,重諗住順便埋單,點知佢哋就用信用卡過咗數~~~~Rate可能無咁正,佢哋話Cancel個交易,我話唔洗啦,一來一回又俾銀行收埋個差額,咪重蝕~~所以最後呢間Apartment都係用信用卡埋單,講開又講,通常我去旅行都係用現金找數,因為咁樣會容易D圍到個開支,如果用信用卡唔係唔好,不過個Rate會比較浮動D咁啫,相差查實唔係咁大嘅


SalzburgHallstattGPS話要幾鐘就會到,一路行都非常暢順,今日我哋重入咗油同順便洗下車,架車都幾哪喳,可能係因為行係D落雪嘅路上面呱,查實都唔係話點洗,D油站通常都有D工具可以洗下個擋風玻璃之類嘅嘢,我咪順便洗下個車身囉


行下行下就不知不覺入到去Hallstatt區域附近,因為沿途嘅風景都幾靚,有D瑞士Feel,加上今日重要陽光普照添,所以時間過得特別快。行行下咁啱又路經一間超市喎,我哋咪入去睇下有咩買囉,買咗支可樂同兩支水,支可樂成2Litre,但係都係港幣兩個幾咋,真係平過買水呀


我哋大概10:45到到咗Hallstatt,之後就將架車泊咗係指定停車場入面,Hallstatt個市中心,係指定時間內,無記錯應該係 08:00~17:00 係唔俾外來嘅車輛駛入去嘅,除非有Permit 啦。先前有問過係呢到住宿嘅負責人都係咁講,所以就搵好資料,係Car Park No.2 係最近市中心嘅,所以我哋就泊咗架車係呢個停車場都啦~~


一落車,嘩吓~~原來都幾凍個喎~~成個地下都重係雪~~但係附近環境真係幾靚,好~~開始行程啦~~


由停車場行落去市中心,其實都係5分鐘路程之耐,呢個停車場附近重係睇鹽礦嘅地方添呀~~行到落去個城鎮入口到,就會見到一個石像,呢一個石像其實係一個鹽礦工人來嘅,因為呢個城鎮其實係由採鹽發跡架~~


跟住行入去睇下呢個世界文化遺產嘅城鎮,就會路經一間買炸雞嘅舖頭,呢一間炸雞好多人都話幾好食,我有個朋友重同個老板改咗個名叫Chicken Man 雞佬,哈哈~~我路過個時就叫咗佢一聲Chicken Man,呀~~佢有應我喎,真攪笑。


之後我哋就沿住條路行入去,人都唔多個,行行下見到個湖,嘩~~好靚呀~~好似仙境咁,加上今日又好天喎,個湖面上面重要有一層好似霧咁嘅嘢,好靚。我哋就不停咁係到影相啦~~一路行一路影~~影到入去個市中心入面,其實有好多舖頭都無開門,後來同一個遊客傾開,佢話呢到D舖頭通常10月尾都會休息一個月,好多都去咗旅行,所以好多舖頭都無做生意~~原來係咁!!



晨早起身,重見有月亮

凍到結冰


簡單早餐

成架車都結晒冰


出發啦..




沿途經過嘅地方都係舖晒雪


今日陽光普照


中途嘅一間超市


Hallstatt Parking


呢到就係去鹽礦嘅Cable Car

Hallstatt入口




呢到入到去靚到好似仙境咁












得好少舖頭開門咋


2 則留言:

  1. Beautiful view and white swans !! Just like fairy tale scenes. And, I love the cat. ( You like to eat ham and sausages for breakfast ? )
    [版主回覆11/26/2012 21:25:25]呢到係成個Trip我覺得最靚嘅地方~~哈哈~~
    都唔係特別鍾意嘅,因為個到只係得呢D嘢買

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...