2012/11/22

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (8) - Day 5 Český Krumlov (CK) > Salzburg (Austria) 29 Oct 2012

Day 5 Český Krumlov (CK) > Salzburg ( Austria )
29 Oct 2012


今日就要離開捷克,進入奧地利玩5日,第一站就係去呢個 Salzburg ,由 CK Salzburg 要差不多3個鐘。我哋係Apartment入面食返個自製早餐,差不多9點到就出發,其實想早D出發,不過就係驚落完雪D路難行,所以就遲DD先出發喇。揸車入境奧地利真係話都無咁易,我哋連入咗境都唔知,我只係見到D油站嘅價錢唔同咗先知道咋,係入咗境就要買返張Toll Sticker,如果唔係俾Yes Sir捉到就會罰錢~~不過一入到去 Salzburg唔知點解大塞車,淨係一段路仔就塞咗成半個鐘有多


之後行行下就見到有個油站,先前聽D網友講話過境前或者過境後都有地方買D Toll Sticker嘅,我諗應該係就快過境個時應該有個油站有得買,不過我哋就 Miss 咗囉。咁見到當然就駛入去問下有無得買啦,有得買,盛惠EUR$8/10
Days
,其實都叫做平啦~~


買完就繼續向我哋嘅目的地,Salzburg嘅住宿 Ante Portas ,我哋未夠11點就到咗呢間 Apartment,先前已經問過呢間 Apartment 可唔可以 Early Check-in,係無問題架~~呢一間 Apartment 都叫做容易搵,有Parking,我哋就將架車駛入去個停車場。之後就去 Check-in,呢一間 Apartment 嘅職員只會係 08:00~13:00 有人,但係呢~~佢哋個 Check-in 時間就係 14:00 個喎,真係有D奇怪~~


Check-in 過程都幾順利,我哋間房係頂樓,其實都係3樓啫,不過要攞件重行李上去都咪話唔重呀~~整好晒D嘢,之後就同佢哋買咗兩張 Salzburg Card (24
Hours)
,呢一張咭包所有交通同埋部份入場費用,其實個部分入場嘅地方都包咗好大部份我哋想去嘅地方,所以都幾其抵~~ Apartment 職員開頭就叫我買48 Hours,但係我諗諗下其實我哋24 Hours應該可以玩得晒,所以最後就買咗24 Hours喇。


呢張Salzburg Card買咗一用就要填上日期,即係你搭第一程交通工具個時就要填上去,而要入場費用嘅地方就咁去買飛嘅地方到,你一用佢入面嘅晶片就會入咗個日期。


好啦,我哋整好晒D嘢之後就出發去 Salzburg市中心食嘢先,由呢個Ante Portas去市中心,車程係15分鐘內就會到,我哋呢到淨係得4號車可以搭去市中心嘅啫,Ante Portas附近有一個巴士,1~2分鐘就到。我哋行出去,搵下巴士站,睇下資料咁啱就有架巴士駛埋站~~我哋即刻上車啦,其實基本上上咗巴士搵個位坐低就可以,因為我哋買咗張 Card 係無限任搭Salzburg市內公共交通工具嘅。


我哋沿途都見有人上落車,但係當地居民都係上車就搵個位坐低就算,完全係無買飛嘅,我諗佢哋應該都係有買月票呢家嘢,所以基本又係任搭~~話咁快就去到市中心,我哋係近米拉貝花園 (Mirabellgarden)個個站到落咗車,其實係可以下一個站先落車到得嘅~~我哋落車就朝住市中心方向行,首先會行過一條橋,然後就行到近格特萊德街 (Getreidegasse)附近,咁我哋就去睇下D景點順便搵食Lunch嘅地方先。呢到一去到就見到有間 Burger King,咁我哋就入去睇下D 餐咩價錢喇,唔~~5~60蚊港幣一個餐,都叫做合理呀~~


之後再搵下睇下有咩食啦,又見到有間食日本嘢個喎,行行下就見到一間幾出名食海鮮嘅連鎖店(之後都係Vienna到見到有) Nordsee ,咁我哋又入去睇下啦,呢間嘢都幾多人係入面,佢有包、有意粉同埋有海鮮類嘅冷盤可以叫,不過呢~~除咗D包之外,其餘嘅都幾貴,就講一碟蝦冷盤,佢哋就段kg計,一碟都要成二百幾三百蚊港幣,真係唔係幾抵喎,所以我哋睇完都無係呢架到食~~


再行就見到Café Mozart,呢一間呢~~就遲少少先食,跟住行行下去到莫扎特廣場,然後我哋就行返轉頭喇,咁我哋就決定食Burger King啦,行行下又見到有個廣告牌,係All you can eat,中式任食~~索價 EUR$9.9又唔係貴,因為食個Burger King餐都要成EUR$5~7一個人啦,咁我哋就去睇下啦。入到去我哋想睇下有咩食先,咁佢哋又肯喎,睇下個自助餐有咩食。其實種類就唔多,有幾樣餸重有炒麵、炒飯同埋D~~不過呢,我哋去睇呢個時間都淨低唔係好多餸係到,又唔知佢哋會唔會再補返D嘢喎。咁我哋見無嘢食咁就走人啦,去返 Burger King到食啦~~

自製早餐

出面都重係有落雪架

出發啦


一片白霧霧




係Salzburg嘅Apartment










Salzburg咭..正..

搭巴士



呢到都係用電車...都幾環保


呢條唔知咩橋








有馬車四圍載住D遊客周圍睇嘢


Nordsee..

D海鮮冷盤..不過都幾貴










1 則留言:

  1. Hi ! Your apartment is Salzburg is warm and cosy. Why were there so many locks ?
    [版主回覆11/22/2012 18:45:18]呢間Apartment真係唔錯架~~如果天氣好可以睇星添架...
    個D鎖唔知點解鎖係條橋到,係韓國有個地方都係咁

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...