2012/11/27

2012 捷克、奧地利、匈牙利自駕之旅 (13) - Day 6 Salzburg > Hallstatt 31 Oct 2012

Day 7 
Salzburg > Hallstatt > Landhaus Osborne (Obertraun) 31 Oct 2012
行到去個
Information Center 又有得免費Wifi喎,於是就係入面Hae下上下網先,因為其實出面都幾凍。休息完有繼續行啦,順便睇下有無咩餐廳有嘢食,不過我哋就覺得越行越凍啦,唔知係唔係肚餓呢,所以我哋就行去雞佬到食返隻燒雞餐先,個餐有一隻燒雞同埋有一碟薯條嘅,話時話隻燒雞又真係幾好食個喎~~不過今日咁凍,我哋係路邊到食,隻雞好快就凍咗啦~~食完就同亞雞佬影返張相先 !!


之後我哋就去超市,但係去到就閂咗門,原來要15:00先至再開返門。於是乎,我哋就去今晚住宿Landhaus Osborne個到啦,佢就話16:00先有人,咁我哋又無咩做,就去睇一睇有無人係到啦,點知真係無人喎~~


然後我哋就周圍蕩下睇下有咩睇,睇睇下就到咗15:00,係我哋住宿附近其實都有一間超市,又係15:00先至開門喎,咁我哋就去睇咗呢一間先啦。入面又無咩嘢買,之後就去埋Hallstatt個間到睇下有無嘢買喇,同先前睇個一間差不多。之後我哋就返去住宿到,係途中路經一個位置,見幾靚就落去影下相啦~~返到去住宿個到終於有人係到啦,我哋今日又係住頂樓 Penthouse ,會住兩日,呢一間房都幾靚個喎~~不過搬行李上去就比較辛苦D喇,無咩力嘅我諗都幾難搬到上去呀~~


呢一間Apartment,入面嘅設備都幾齊全,尤其係廚房個到,咩都有~~搬晒D嘢上來,我哋就係呢到Hae咗一陣先,之後就出去食返個晚餐先。之前就問咗館主附近有咩好食,佢介紹咗一間係另外一個方向嘅餐廳俾我哋。於是我哋就去睇下啦,呢一間嘅餐廳價錢都幾貴,重要無咩啱我哋食添~~然後我哋就去返Hallstatt到睇下有無咩食,本來上係市中心入面一間酒店嘅餐廳到食嘅,但係呢,無位泊車喎~如果泊係路口,行入去到幾耐下,出面又凍好似唔係咁理想。之後我哋就去咗一間食Pizza 嘅食店,呢一間有得泊車嘅,我哋叫咗一個Pizza同埋一個意大利粉食,重叫咗一杯啤酒添,個Pizza又幾好食喎,但係碟意粉就有D咸咗少少啦~~食完,我哋就返去Apartment 到休息啦,呢一間Apartment,如果好天的話,應該會睇到星星


  





其實係好靚~~不過係相到睇唔到











雞佬


燒雞套餐



Parking 收費


去Apartment途經一個地方,又係好靚


Apartment養嘅肥貓





呢一間就係我哋間房


不過條樓梯好窄

飯廳


有個天窗..



廚房用具好齊




是日晚餐


Pizza & 意粉


3 則留言:

  1. 雞佬...正呀,好懷念, 佢D雞真係好味~
    [版主回覆11/27/2012 20:37:00]係呀...係個到來講,佢真係幾好食架..

    回覆刪除
  2. 正, 一定要去.
    [版主回覆11/27/2012 20:37:42]呢一個一定要去一次,夏天可能重靚...
    我先前搵資料話呢到夏天D住宿好緊張架..

    回覆刪除
  3. Hi ! 湖光山色, 美不勝收 ! It seems the few apartments you had stayed had 天窗 and the room is on the most top floor, just under the roof-top. Also love this apartment, nice and warm. Can the fat pussy go inside the apartment ?
    [版主回覆11/27/2012 20:38:46]係有天窗架,因為係閣樓來嘅~~個肥貓一見我哋開門就鼠咗入屋啦...

    回覆刪除

來到留返句說話先走啦...